hihi leuk om al die bekende namen voorbij te zien komen.. @ queenbee: succes met werken dan maar! wij zouden vanochtend even naar delfsail maar was allemaal regen hier! morgen hebben we iets anders te doen, dan hebben we de 20 weken echo! spannend! veel zin in..
dames wat is het rustig hier. Is iedereen aan het werk ofzo???? Kimmetje veel plezier met je echo vandaag. Liset gister nog de stad in geweest? Straks met Bram naar het cb. Dan op naar mijn mama. Na het brood eten kan Bram daar mooi slapen. Dan ga ik even naar Usquert om bolchrysanten te kopen. Daar hebben ze hele groten voor heel weinig euro's.
inderdaad rustig Ik ben gisteren de hele dag wezen shoppen heerlijk Vandaag aan het werk tot 7 een lange dag dus. Poohbear veel plezier bij je mams!
Hier delfsail ook weer overleefd. Bijna alle toppers gezien en gehoord en ik moet zeggen van Velzen vond ik toch wel de topper van Sail. Morgen weer aan het werk , mijn vrije week zit er weer op. Volgende week dinsdag heb ik mijn kijkoperatie en het met contrastvloeistof kijken naar mijn eileiders.
*Zwaaizwaai!* Drukdruk... heb morgen om 5u weekend, ben daarna wat meer hier hoor! Ohja. heb Sail overleefd hoor... enne, dinsdag werken viel nog niet mee... koppijn.. moe... haha! Xx
hallo hallo! geweldige techniek toch die echo's helemaal blij, alles was goed voor zover dat garantie geeft en as woe nog een keer omdat de kleine niet wilde draaien om het hartje helemaal te kunnen zien.. maar t beweegt goed en verder alles prima duss! vandaag maar even bekeken welke kleertjes we nog weer willen gebruiken en wat sowieso weg kan.. de speelgoed allemaal weer even naar beneden gehaald! wij zijn straks goed voorbereid! @lin71 werkse morgen en succes dinsdag.. is het gehele narcose? of plaatselijke verdoving..
Hey meiden Ik heb vandaag de neklplooimeting gehad alles was goed we hadden een kans van 1op 18.000 wat waren wij zenuwachtig zeg maar alles is goed nu kan het genieten beginnen. Verder aan het bijkomen van sail was druk maar erg gezellig. Liefs Channes
Kimmetje mooi he dat de echo goed was. En leuk dat je woensdag weer mag kijken. Willen jullie het geslacht ook weten? Chan waarom moest je een nekplooimeting. Maar geweldig voor jullie dat het goed is. Ik ben net terug uit de stad. ben heen geweest met mijn mams en zusje. Zusje is getuige bij haar vriendin op de bruiloft, dus ze wilde een jurk. We zijn wezen kijken in het winkeltje in de oosterstraat. Met al die mooie en dure jurken. Heb zelf nog even een mooie witte lange jurk aan gehad. Uiteindelijk is ze geslaagd bij een esprit winkel. Zelf heb ik nog even wat gekocht in de uitverkoop bij de v&d. Op de terug weg ff wat gehaald bij de MC. Bram is de hele dag al wat koortsig. Komt waarschijnlijk van de prikjes van gisteren. Nu net was het gelukkig weer gewoon.
Goeiesmorgens! Was ik ook weer ff! Heb al sinds gistermiddag 3u weekend... moest om half 4 bij de ha zijn.. heb nu de beide kids ziek thuis met een virusinfectie... ze mogen 5 tot 7 dagen de deur niet uit, dus zit aan huis gekluisterd.. Jamie is al herstellende, die loopt er al mee vanaf het weekend, en Britt begon woensdagavond, hoge koorts (39,6), heel moe, en hoesten als een zeehond... Ach, en ikke moet aan de therapie.. blijkt dat mijn ruggewervel om zijn as draait.. klinkt heel raar zo, maar mijn ruggewervel draait een stukje naar links, waardoor ik dus vaak (heel vaak) last heb van mijn rug, rechtsonder.. leuk weer! Maar goed, genoeg over mij! Hoe is het hier met iedereen? --- Kimmetje, super van de goede echo! En woensdag nog een keer, leuk! Ben erg benieuwd... Poohbear, leuk he, trouwjurken shoppen! Heeft ze eerst gekeken bij Van Oy in Groningen? Daar komt mijn jurk namelijk weg. Ja, 4 jaar geleden... Hoe gaat het nu met Bram? Channes, gefeliciteerd met de goede nekplooimeting! Kan me voorstellen dat je daar nerveus voor was! --- Zo, zal ff Britt uit bed plukken, geloof dat ze wakker begint te worden.. Tot later! Xx
@ channes goed zeg! lekker genieten dus nu! @poohbeer nee wij weten niet wat onze kleine gaat worden! vinden het leuk om na de bevalling verrast te worden, t kamertje is donkerpaars, lichtblauw en limegroen met woezel en pip dus past voor allebei hoe gaat t met bram? hier ook een jongetje met koorts 2dagen..
Hoi. Bram is gelukkig weer koortsvrij. Net een vriendin op visite gehad met haar zoon van 2 jaar. Straks weer naar mams. Mijn vriend gaat de schuur ordenen. Er moet heel wat weg. Mama kan dan niet allemaal houden. Ik heb vanmorgen mijn verjaardags cadeau al gekregen. Een camcorder. Vriend was vanmorgen al op pad gegaan en heeft het cadeau direct bij thuis komst gegeven. Hij weet dat ik toch niet kan wachten. Het is een heel handig dingetje.
hier ook druk druk druk. Het lijkt wel of er nooit een einde aan het huishouden komt pfff. En veel verjaardagen. Eergisteren mijn man,31 augustus buurjongen, 2 september een goede vriend, 4 september zwager en 6 september schoonvader pfff Mijn man heeft last van zijn astma. Gisteren naar dokter geweest en die hoorde een piep in zijn longen. Heeft prednison gekregen en moet donderdag voor longfunctie naar het ziekenhuis en dan weer terug naar de dokter. Deze zondag komt mijn ma een dagje vanuit brabant een dagje over. En morgen nog kadootjes shoppen. Pffff Heb het veels te druk! Tijd voor vakantie
Poohbeer de gyn wou ons optimaal laten genieten en wou dat we alles mee moesten nemen. Vandaag de laatste echo bij de gyn gehad hier kon je heel duidelijk zien dat het maagje vol was en dat de slokdarm ook goed werkte zo mooi he. Ook hebben we de babykamer besteld vandaag. Mamzie wat een drukte jah jeetje zeg. Ik hoop dat het met je man snel wat beter gaat! Queenbee heel veel beterschap met je kids meid. Hoop dat ze snel een beetje opknappen. Liefs Channes
Hoi Hoi! @ kimmetje super dat de echo goed was! @ channes: dus nu gaat het echte genieten beginnen? Leuk een de babykamer besteld, is er een lange levertijd? @ poohbeer: wat een leuk kado @Queenbee: beterschap voor je kids Ik heb vandaag de hele dag gewerkt ben nu kapot! De baby helemaal boven was vannacht zoals elke nacht weer een paar uur aan het slapen. Het gaat al weken zo en het s'nachts wakker worden breekt me op want kom ook niet snel in slaap omdat de baby zo hard huilt. Ik was vannacht dus in alle staten:x stond al in de portiek om naar boven te gaan, maar vriendlief heeft me tegen gehouden. Het is ook maar beter dat hij heen gaat ( ik wacht nog steeds) want heb gezegd dat als ik vannacht weer wakker word ik me door niks meer laat tegenhouden en gewoon heen ga. Klinkt overdreven maar die baby huilt nu al sinds ze hier wonen(5 a 6 weken) elke nacht en niet 1 uur maar echt een paar uur. Ik vind het vervelend voor mezelf maar ook sneu voor de baby die is helemaal overstuur. Dus zou die vent van me zo eens naar boven sturen en dan vanavond vroeg m'n bedje in om slaap in te halen. Fijne avond!
Mamaliset wat vervelend zeg om steeds zo uit je slaap uit gehouden te worden op een gegeven moment is de koek echt op he zit je er helemaal door heen. De babykamer komt in de tweede week van dec klinkt nog zover weg maar voordat je het weet is het al zover. Nu kunnen wij eindelijk genieten.
@channes: voel jij je verder goed? geen zwangerschapskwaaltjes? Ok december, super toch! De tijd gaat sneller dan we denken. Bij mij is de maat gewoon echt vol. Heb een briefje bij hun in de brievenbus gedaan, omdat ik eigenlijk anoniem wil blijven heb niet echt behoefte aan een burenruzie of iets dergelijke. Mocht het toch door blijven gaan ondanks het briefje ga ik een melding maken bij meldpunt overlast en zorg ook omdat ze de baby regelmatig voor een langere tijd alleen laat vind dat zo onverantwoordelijk en omdat ze de baby echt uren laat huilen zonder er na mijn idee na om te kijken. Hoop dat het vannacht rustig is!
Kwaaltjes nee niet echt last van gehad ben alleen erg moe maar goed dat hoort erbij he voor de rest helemaal niks. Is idd ook onverantwoord op de kleine alleen te laten. Ik hoop dat ze dan ook wat van dat briefje aantrekken dit is ook niet leuk heb je al bij andere buren geiinformeerd of hun er ook zo'n last van hebben. Denk om jezelf he. Liefs