heey meiden even ene kort berichtje. Ben vandaag jarig. Wel raar zo zonder mijn papa hoor. Ik heb me gisteren ziek gemeld op het werk. Het ging absoluut niet meer. Liep rond als een kip zonder kop. Even een tijdje rustig aan doen. Morgen ga ik weer op iedereen reageren hoor.
@Poohbeer : Gefeliciteerd met je verjaardag! @Elmo : Welkom terug Fijn dat de vakantie leuk was @Missflower : klopt ik woonde eerst in brabant. We zijn gewoon hier naar toe verhuisd omdat we dat graag wilden. Aan de hand daarvan heeft mijn man hier werk gezocht en zodoende konden we hier naartoe verhuizen We gaan zaterdag pas naar Groningen. Dus hoop dat het dan nog uitverkoop is. Hoe is het met de zwangerschap? En met Danisha?
@ poohbeer ondanks het dubbel gevoel toch een fijne verjaardag gehad?! @ queenbee ja wist wel dat t niet lekker ging met je rug maar heb ik gelezen! heb al een tijdje niet met je geproken hoor als de ziekte allemaal weer over is getrokken dan maar ff afspreken he? zijn jullie nog bij pa en ma m geweest op de verjaardag? vast niet vanwege de ziekte. (ow en alvast gefeli met je mama morgen!) fijn dat t met jamie en britt weer de goeie kant op gaat! hier weinig nieuws vandaag... boodschappen gedaan en hoop rekeningen betaald (niet de leukste klusjes dus, haha) yanick weer bijna de oude!
Kimmie! Fijn dat Yanick weer (bijna) beter is! Jamie ook al weer zo goed als, maar ik hou hem nog wel ff thuis van school morgen. Britt hoest nog wel veel, en was vanmorgen alweer 35.8... net was ze 36.4, dus gaat wel goed denk ik. Ze eet en drinkt net als anders. Richard is zaterdag alleen naar mijn ouders geweest, hij had weekenddienst, dus ik kon niet eens weg.. En we zijn idd niet bij pa en ma m geweest, ziekte hier en ziekte daar he... Alvast dankje voor de felicitatie! En idd, na de ziekte moeten we maar ff weer wat afspreken! -- Moet trouwens morgen naar de fysio voor mijn rug, ben benieuwd.. wordt de 1e keer fysio voor mij ivm rug, heb geen idee wat ik kan verwachten..
@mamzie: en bevalt groningen? ja met ons is alles goed hoor en met jou? geen idee of de korting er dan nog is @poohbeer26: nog gefeliciteerd
Goede avond! Poohbeer: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kim: wat fijn dat Yannick weer aan de betere hand is. Poohbeer: succes morgen bij de fysio, hoop dat je er wat aan hebt heb je al lang last van je rug? Hier vandaag gewerkt, het was ontzettend druk en moest ook nog eens veel administratie bijwerken. Wou eigenlijk nog even paint shoppen, maar ga toch maar tv kijken heb genoeg computer gezien voor vandaag. Fijne avond
Mijn rug ik prima meiden hoor. Mijn wespensteek is heel dik geworden op mijn been. Warm rood en het jeukt.
Oeh bah, wespensteek! Sterkte ermee! Was dat van die rug toch voor mij bedoeld, hihi! Mamaliset, dankje, gaat morgen wel goedkomen.. hoop ik.. loop al best lang met rugklachten, maar ben er nu een paar keer achterelkaar doorgeknapt zeg maar, dus nu was ik er zat van..
bah wespen! zijn er teveel deze zomer! heb er 1 keer drie in 1 jaar gehad.. brr succes ermee.. azijn op een doekje en dan op de prik.. dat wil wel helpeN!
Ja het was echt een hel. 's Nachte moest ik weer eens naar de wc om te plassen, maar kreeg ook wat last van mijn darmen en moest opeens flink braken. Daarbij kreeg ik een gruwelijke pijn in mijn maag. Als of mijn maag werd fijngeknepen. Een constante pijn. Ik wist niet hoe ik moest zitten, staan of wat dan ook. Werd haast gek van de pijn. Ik heb direct mijn man wakker geroepen en ik wist gewoon dat dit niet goed was. Doktersdienst gebeld. Dat duurde nog 20 min voordat die er was. En nog steeds had ik die afschuwelijke pijn. De arts heeft mijn bloeddruk opgemeten: 220/160. Veeeeeeeeeel te hoog dus. De arts heeft direct de ambulance gebeld en binnen 10 in. was die er. Met veel moeite ben ik de trap afgekomen tussen de broeders in en kon ik mee. Aangekomen in het umcg werd ik direct aan allerlei toeters en bellen gelegd. Alleen konden ze geen infuus inbrengen omdat ik vol liep met vocht. Na meerdere pogingen van de anesthesist, kwam de hoofd anesthesist en die heeft een lange lijn aangebracht in mijn hals. Ondertussen kreeg ik ook een bonkende hoofdpijn. Er stonden wel 7 man om mijn bed. Ik heb niet alles goed meegekregen. De artsen vertelden dat ik een keizersnee moest ondergaan, omdat ze mijn bloeddruk niet naar beneden kregen en zolang als Castiël in mijn buik zou blijven, dat ik het niet zou overleven. Vreselijk bericht dus, omdat je weet dat het veeel te vroeg is. De keizersnee werd uitgevoerd onder algehele narcose. Mijn man mocht kijken in een andere ruimte. Castiël werd geboren en werd direct gereanimeerd. Gelukkig ging de 1e poging direct goed. Ik moest daarna nog de hele dag op de recovery blijven. Pas tegen vijf uur 's middags hebben ze me metbed en al naar hem toe gebracht voor dat ik naar zaal ging. Dat was erg raar. 's Nachts hebben ze me nog een keer naar hem toe gebracht, omdat ik het er erg moeilijk mee had. Erg lief van de zusters!! (L3: jullie zijn schatten!!) Mijn bloeddruk was nog steeds hoog en nu eindelijk een beetje onder controle. Ik moet nog steeds med. slikken. Ik ben sinds zaterdag middag dus weer thuis en heb eigenijk de hele dag moeten huilen. Met de klene ging het tot vannacht best goed, maar nu heeft hij een infectie en moest weer over op de beademing. Dit om hem zijn energie te sparen. Het is dus erg zenuwslopend allemaal. We gaan 2x per dag naar hem toe. Ondertussen kolf ik. Gelukkig komt het steeds beter op gang. Ik ben daar die zelfde zaterdag nog mee begonnen. ( 22-08-'09 ) Liefs, Aleida
Jeutje wat een verhaal Aleida! Zal duimen dat Castiël die infectie snel te boven komt! Kan me indenken dat dit een hele spannende periode is! Knuff voor jullie!
Wat een verhaal zeg. Wel een sterk mannetje volgens mij. Hoelang moet hij nu aan de beademing blijven? Slaap je thuis of bij hem in het zkh. Nou meid heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.
Ben ik even vlug hoor, zo weer verder aan de poets.. Wilde ff vertellen hoe het ging bij de fysio.. blijkt dus dat als ik 'recht' sta, mijn rug naar links buigt, waardoor ik rechtsonder aldoor zo veel last heb.. Blijkt ook dat onderin mijn rug de rechterkant helemaal stijf is... Moest ik allerlei oefeningen doen, en daarna moest ik op mijn buik op de bank liggen en ging hij met zijn handpalm over alle wervels heen, 1 voor 1... hoe lager hij kwam, hoe minder prettiger dit voelde... Hij zei nog; 'Dit vind je niet lekker he?' Dus ikke; 'Nou, lekker is wel een erg groot woord hoor..'. Niet prettig dus... doordat de rugpijn doorstraalt naar mijn been, heeft hij nog gekeken waar dat vandaan kwam.. blijkt dat ik wel eens een vorm van ischias kon hebben, uitstralende rugpijn naar mijn been. In mijn bil voelde hij een zenuw in de knel, en toen hij die te pakken had, stonden de tranen in mijn ogen.. nou ja, ze lagen eigenlijk al op de bank.. 'Wat nou? Huil je? Ik wil je niet zien huilen hoor, je hoeft hier geen pijn te hebben, dat is niet mijn bedoeling!' Dus ja, bezweet en al weer in de kleren, donderdagochtend moet ik er weer heen.. Nou, zijn jullie ff op de hoogte! Xx
Queenbee oe ischias heb ik ook gehad das niet fijn rustig aan he. Aleida wat een verhaal zeg ik hoop dat hij snel helemaal opknapt dikke knuffel voor jullie! Elmo lekker genoten van de vakantie heerlijk ik wil ook wel. Hier alles goed alleen erg moe. Gister aan het shoppen geweest met mams wat kleine dingetjes gekocht leuk hoor
@qeeunbee: au! pijnlijk dus! Maar goed hij is erachter gekomen waar het aan ligt dus er kan aan gewerkt worden. @Aleida: Wat heftig allemaal. Ik denk aan jullie en duim dat Castiël snel weer sterk genoeg is om van de beademing te zijn. Hier een rustig dagje gehad m'n meisje is de hele nacht onrustig geweest volgens mij krijgt ze tanden.Ben benieuwd hoe het vannacht gaat, ze is nu al in 2uur tijd 6 a 7 keer wakker geweest.
Goeiesmorgens allemaal! Iedereen een hele fijne (werk)dag vandaag! Kom vanavond weer aanwippen hoor, zo eerst klaar maken voor werk! Dikke Xx! Ohja, en er wordt idd aan gewerkt nu hoor, heb gisteravond al braaf mijn oefeningen gedaan, hihi! Maar vervelend is het wel...
goeimorgen allemaal.. straks hier het 2e deel van de 20wekenecho, hopen dat de kleine even meewerkt ze moesten nog 1 of 2 dingen bekijken, de vorige keer was net niet alles goed te zien. is niet erg de kleine nog even te zien @ aleida hoe is het nu met jullie kleine man??