Elmo, Hoe was de vakantie? Ben je goed uitgerust. Queenbee, Heerlijk als je zo gekneed wordt. Is niet echt de bedoeling dat je zoveel pijn hebt natuurlijk. Ischias kan heel pijnlijk zijn. Heb ik voor 3 jaar terug ook gehad. Beterschap en werkse voor vandaag. Liset, Hoe was het met je meisje gegaan vannacht. heeft ze lekker geslapen? Kimmetje, veel plezier bij de echo. Zo de boodschappen zijn al weer binnen. Even de stofzuiger door de keet gehaald. En nu lekker niets meer doen. Vanmiddag even met zoon en hond aan de wandel.
Dankje Poohbeer! Morgenvroeg mag ik weer heen, moet er al om 8u zijn.. zal wel weer gekneed worden... Trusten all!
Kim: Hoe was de echo? Poohbeer: Ze heeft heerlijk geslapen en ligt nu ook alweer de hele avond rustig te slapen Qeeunbee: succes morgenvroeg bij de fysio! Ik heb vandaag de hele dag gewerkt had een dienst van 9uur, mij te lang. Vanavond vrienden te eten gehad, ze zijn net weg dus ik duik direct lekker m'n bedje in. Slaap lekker allemaal...
de echo ging nu wel volgens plan al heb ik wel weer een kwartier over de gang gelopen zodat de kleine ging draaien.. alles was nu goed! @queenbee hoe was t bij de fysio? beter dan de vorige keer? @ mamaliset drukke dag gehad dus, heerlijk toch lekker vroeg naar bed! gebeurt hier regelmatig
Owww..heb nog helemaal geen tijd gehad om echt bij te lezen hier, denk dat ik maar gewoon weer inval (bijzondere dingen graag even updaten ). Onze vakantie was echt heerlijk! We hebben volop genoten en Ruben heeft het echt fantastisch gedaan! Zo goed, dat we terug in 1x hebben gereden. Het enige wat tegenzat was Antwerpen, dat duurde bijna een uur! Verder geen oponthoudt en een zoon die echt niet 1x gepiept of gehuild heeft...super dus! Het weer was prachtig! Kanotocht gedaan, kasteel bezocht, veel gezwommen en getoerd, echt erg leuk. Wie weet volgend jaar...een ons tweede ukkie! Gisteren weer goedgekeurd bij de vk! Buik flink (kind ligt hoog, in stuit en alleen rechts..handig he ). Aftellen tot mijn verlof nu
@Fysio... ja ging wel beter dan dinsdag, ik wist natuurlijk nu ook wat ik kon verwachten.. maar lekker is anders hoor.. zit hij met zijn hand op elke wervel te drukken, krijg je het gevoel alsof je in elkaar gedrukt wordt... en hoe lager hij gaat op mijn rug, hoe gevoeliger het wordt.. straalt nu ook uit naar mijn been en voet... rare zaak... ach, hopen dat de fysio goed aanslaat. --- Zo, ff een korte onderbreking net... hoorde ik Jamie huilen boven.. heeftie in zijn bed geplast... shirt nat, ondergoed nat, bed nat.. dat was lang geleden dat dit gebeurd is zeg! Dus Jamie weer gewassen, bed verschoond en toen zei hij dat hij niet meer wilde praten.. dus met andere woorden, ga maar naar beneden, ik wil slapen! --- @Elmo, klinkt als een superrelaxte vakantie! Jullie hebben er in elk geval flink van genoten zo te lezen! Fijn dat alles goed was bij de VK! Hoeveel week van te voren stop je met werken dan?
Hoi allemaal Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb (schaam) Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Fijn dat je een leuke vakantie had Elmo. Hoe gaat het nu Aleida? Vanaf 21 september heb ik weer een baan: cateringmedewerker op het AJC in Hoogezand. Voor 15 uur per week, (5x3 uur) per dag. Voordeel: alle schoolvakanties vrij (handig voor als Lisanne over 3,5 jaar naar school gaat) Dit wilde ik graag even met jullie delen!
Saskia gefeliciteerd met je baan. Bram is volgens mij helemaal in de war sinds hij zijn prikjes heeft gehad. Hij wordt 's nacht ineens wakker en wil de fles. Overdag amper slapen. Ik kom helemaal niet meer aan mij eigen rust toe zeg. Die gebroken nachten breken mij op. "s avonds gaat hij tegen 20:30 op bed eerder wil hij toch niet. Als we hem op bed leggen is het alleen maar huilen En hij is om een uur of 7 alweer wakker. Hij ligt nu ook even op bed, maar huilt alleen maar. Sorry voor het geklaag maar kan er even niet meer tegen.
Wat vervelend zeg! Voor hem en voor jou natuurlijk ook. Wanneer heeft hij zijn prikjes gehad? Hier eigenlijk (nog) nooit echt ziek of naar van geweest. Maar Lisanne is ook nog wat jonger dan jouw zoontje, dus wie weet wat ons straks met 11 maanden te wachten staat Hoop in ieder geval dat hij zich snel beter voelt en dat jij ook weer even bij kan komen
@ elmo fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, kun je/jullie er eerst weer een poosje tegenaan @ saskia gefeliciteerd met ja baan! klinkt goed zeg! heerlijk in de vakantie's vrij.. @poohbeer hoop dat het een periode is en dat hij straks weer lekker slaapt, weet hoe het is om nachten wakker te zijn en daar wordt niemand vrolijk van @ aleida hoe is het nu bij jullie? gaat t goed met de kleine man?! wij hebben wel een caravan gekocht hebben we begin volgend jaar mooi de tijd om hem lekker te poetsen en in te richten en dan hopen we dat we hem even kunnen testen! iemand nog een leuke (goedkope) camping als tip?!
Goedeavond, Saskia: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Poohbeer: wat vervelend, hoop dat je snel weer een beetje kan bijtanken. Kim: wat leuk een caravan! Dus volgend jaar hup met de caravan naar de camping? Leuk hoor. Hier is alles rustig, Nana is weer rustig en slaapt weer lekker door, vandaag zag ik 2 puntje onder in haar mondje, ze krijgt eindelijk tandjes! Ben gisteravond even met m'n zoon wezen winkelen en bij de v&d een hapje wezen eten erg geslaagd, want hij wou vandaag nog wel een keer haha. Fijne avond
Het is alweer klaar met Bram. Hij was zo moe vandaag. Hij heeft ook maar 1 uurtje geslapen. Mss dat hij aan mij verneemt dat ik niet lekker in mij nvel zit. Morgen Ga ik ff naar de welkoop. Dag van het platteland. Er zijn dan dieren lijkt me wel leuk voor Bram. Liset dan heeft ze idd last van haar tandjes gehad,. Sneu is dat he. Bram was bijna 5 mnd toen hij zijn 1e tandje kreeg. Inmiddels zijn er al 8 door. Kimmetje, leuk zeg een sleurhut. Lauwersoog is volgens mij wel een leuke camping
Ow, leuke campings zat toch, in de 3 noordelijke provincies (rest van het land trouwens ook hoor ). Drenthe is altijd zo leuk! Vind het landschap in Groningen nou niet echt "je van het". Een nieuwe job lees ik voor Saskia! Ik hoop dat de kindjes braaf gaan en blijven slapen vanavond! Ik lees overal wat onrust, zou het komen door de vakantieperiode dat de boel wat van de rel is? Wij gaan dit weekend naar Limburg (ook mooi trouwens). De kleine man kan helaas niet mee :S NIks aan na zo'n gezellige vakantie, zonder hem weg. Maargoed, hij is in zeer goede handen en gaat zich vast en zeker super goed vermaken!
@ Saskia gefeliciteerd met je baan . En wat heerlijk alle schoolvakantie's vrij. Zeker met oog op de toekomst. @ Elmo klinkt lekker je vakantie ! Welkom terug. @ Iedereen. Ik heb afgelopen dinsdag een laparascopie gehad in combi met een HSG. Gelukkig was alles goed. Nu even niets eerst even 6 weken rust en vakantie vieren. Wij verterken over 12 dagen naar warme oorden. 14 okt terug komen en dan horen we wat de volgende stap zal worden.
jep volgend jaar lekker op de camping! is idd genoeg te vinden op internet maar vind het moeilijk om zoveel campings te vergelijken hebben de kids volgend jaar nog erg klein (2,5 en dik een half jaar) dus nog ff zoeken wat geschikt is denk ik.. iedereen weer wat beter geslapen lees ik! @ queenbee hoe is het met je rug? voel je al verbetering of nog niet.
Goed nieuws Lin! Ik hoop dat je gauw weet waar jullie aan toe zijn. Nu eerst maar lekker genieten van de vakantie! Wij zijn het weekend weg, toedels!
Goeiemorgen allemaal, (al weer bijna middag) Bedankt voor jullie reacties! Linn: fijne vakantie, en hopen dat er dan goed nieuws komt. Elmo: lekker om zo vlug na je vakantie een weekendje weg te gaan, waar ga je heen? Kimmetje: waar wil je zoal naar toe? Binnen NL of ook naar het buitenland? Poohbeer: Wat fijn dat het nu weer beter gaat met Bram. Mamaliset: Wat goed dat ze nu wat rustiger is en de tandjes nu komen. Hier is ze ook gestart met de tanden. Kan wel heel vervelend zijn. Verder: dikke regen hier. Vriendlief heeft vanmiddag een motorrit + cursus verkeersregelaar, hopen dat het dan droog is. De cursus is gelukkig wel binnnen.
Was ik ook weer fftjes! Met mijn rug gaat het wel, moet maandagmorgen weer heen. Als ik maar geen onverwachte bewegingen maak en niet buk.. maarja, dat bukken doe ik dus wel. Met Britt he. In bed leggen, uit bed halen, optillen, iets aan haar geven enzo.. naja... ik doe wel braaf mijn oefeningen 's morgens en 's avonds... Hoe is het verder hier? Zag dat Saskia een nieuwe baan heeft, gefeliciteerd! *ik wil ook...* En Kim had een sleurhut gekocht, maar dat wist ik natuurlijk al.. He Kim..? ( ) Lin, fijn dat alles goed was! En Elmo is dit weekend weg, leuk hoor! Geniet ervan! Poohbeer, veel plezier vandaag! Diertjes kijken is hier ook altijd een groot suc6! --- Vanmiddag ff op verjaardag bij de buren, buurjongetje is 1 jaar geworden. Nou, tot later eerst maar weer! Xx
@Saskia, ik heb nu wel een baan, met hele leuke collega's, maar als ik iets anders kan krijgen wat me aanstaat met zekerheid voor een vaste aanstelling, ben ik zo weg.. maarja, vind maar eens iets met een vaste aanstelling voor ongeveer 24u.. ach, en ik zit op zich wel goed hoor, scheelt dat leuke collega's de boel altijd leuk en gezellig maken!