mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ loran
    oke dank je wel!
    dat valt op zich nog mee als je het bv vergelijkt met centerparks voor een weekend..
    misschien toch maar een keertje kijken :)

@mamaliset
    ja onderrug idd (voornamelijk rechts)
    hou het wel in de gaten, zeg t sowieso de volgende keer even tegen de vk..

vandaag weer weinig gedaan door rugpijn, vind het frusterend want ik ben geen stil zitter eerder een poetser maar goed.. wat moet dat moet :)
    energie maar een beetje bewaren voor de kleine man!

2. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    he! waar is iedereen! :D

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kimmie! Ik ben der ff!

---

Tijdje hier niet geweest... shame on me...
    Drukdruk, vanavond ook ff weer foetsie, bij een zieke collega op bezoek.

En ik had vandaag vervroegd weekend... al om 16u.. Jamie loopt weer met koorts.. gisteravond 39.7, vanmorgenvroeg 37,5 en tegen 13u weer 39,4... vanmiddag 38,1... dus ik werd door mijn vriendin gebeld dat Jamie steeds vroeg waar ik nu bleef en wanneer ik kwam zodat we naar huis konden.. zo sneu...

Heb vandaag ook weer fysio gehad, nou echt hoor, leuk is anders... is geen pretje als je door die fysio inelkaar gedrukt wordt voor je gevoel.. maarja... moet maar ff door de soms zure appel heenbijten he..

---

En hoe gaat het hier verder met iedereen?

Xx

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi, hier ben ik ook weer eens een keer.

Gister een dag gehad pffff:(
    Zal bij het begin beginnen(maar wellicht hebben jullie mijn topic over lage temperatuur gelezen)
    Dinsdagavond, het was zo rond 20 uur een was het om 20.30u tijd voor de fles. Normaal wordtze dan rond een uur of 8 dus wakker. Dinsdag niet. Uurtje gewacht, nog steeds geen geluid. Dus ik kijken. Ze werd al wel een beetje wakker. Wil haar op pakken: steenkoud nekje. Dus ik temperaturen 34,4ºC:$ Schrok me natuurlijk een hoedje. (heb maar 1x getempd. hoe dom kun je zijn:);)) Dus haar maar warm aangekleed, warm flesje en een dekentje over.

Woensdag ochtend weer gemeten 36.7 dus al weer een eind in de goede richting. Toch maar even de huisarts gebeld en ze wilden haar wel even zien. Helemaal nagekeken, kon niks bijzonders vinden. Ook was ze heel alert en bewegelijk enzo. Maar hij wilde dit toch even met de kinderarts in het ziekenhuis overleggen. Wij eerst weer naar huis. 's Middags belde de huisarts met de mededeling dat de kinderarts haar toch even wilde zien. Ook zei hij, komt ze in een bedje enzo en gaan ze haar observeren, nou ik dikke tranen. Vooral omdat ik dit niet meer verwachtte. Robert opgebeld. Vanalles maar ingepakt, slaapzakje, pyamaatje enzo je immers nooit. Dus ik Robert opgehaald. Naar het ziekenhuis(martini). Daar op de afdeling aangekomen: is ze weer helemaal nagekeken en ook gewogen. Ook daar constateerden ze dat er niks loos was. Gelukkig maar. De arts zei: "Ze ziet er niet mexicaans uit"(bedoelde hij ook een beetje als grap) Dus konden we weer opgelucht naar huis.

Maandag dus met een gerust hart naar Texel en daarna beginnen aan m'n nieuwe job.

Vandaag alles rustig en wel!!

5. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    queenbee, Wat sneu voor Jamie zeg. Hoe is het nu met hem?
    Wel lekker nu weekend.

Saskia, Dat is best schrikken zeg. Weten ze ook niet wat het geweest is. (koude koorts mss)
    Gelukkig is u weer alles goed met haar.

Ik ben vandaag bij de ha geweest. En die beste man vertelde mij dat ik overspannen ben.
    Waar ik was voor was is gisteren gebeurd. Mijn werk (arboarts, leidinggevende, locatie manager) heeft mij verplicht om weer voor 50% aan het werk te gaan. Zonder mij gezien te hebben. Ze vonden de situatie niet ernstig genoeg.
    Volgende week heb ik pas een gesprek met de arboarts.
    Ik was zo overstuur. Ik heb ook dingen gezegd die ik anders nooit zal zeggen, maar waar ik geen spijt van heb.
    Ik heb ook verteld dat ik dus niet aan het werk ga. Omdat ik dat nu echt niet aan kan.
    Toen is mijn verteld door mijn leidinggevende dat dat werkweigering is.

Vanmorgen heb ik gelijk actie ondernomen en ben bij de huisarts geweest. Ik heb het hele verhaal verteld. Hij vertelde mij dat ik overspannen ben. Dan is erg moeilijk om te horen, maar ook blij want nu kan ik er wat aan gaan doen.
    Ik heb direct hulp geregeld bij "het behouden huys" Dat zijn psychologen speciaal voor kanker patiënten en hun naasten. En rouw verwerking. Maandag 5 oktober heb ik daar mijn 1e intake gesprek. Mijn moeder gaat met me mee.
    Het is dan ook papa zijn verjaardag.
    Ook heb ik de bond gebeld. En ook die zeggen dat mijn werk mij niet zomaar kunnen verplichten om aan het werk te gaan.

Dat ze zo met hun personeel omgaan snap ik echt niet.
    Sorry het is een lang verhaal geworden.

6. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ queenbee
    jamie alweer koorts.. hoe is het vandaag?? gaat wel lekker bij jullie he!
    hier redelijk.. als ik de hele nacht geslapen heb dan gaat het wel met de rugpijn dus lekker kalm aan en maar weer vroeg erin! :)

@ saskia
    wat vreemd zeg zo'n lage tempratuur.. hebben ze enig idee hoe dat kan en wat de oorzaak is?
    gelukkig gaat het nu weer beter met de kleine meid.. veel plezier alvast op texel.. wij gaan maandag naar emmen.

@poohbeer
    laat je niet verplichten door je werkgever wanneer jij je goed genoeg voelt om weer te werken hoor.. mensen die niet voelen wat jij voelt hebben altijd al snel een oordeel klaar.
    fijn dat je mensen hebt die achter je staan en hoop dat je je gauw wat beter voelt..

hier weinig verandering.. vanochtend naar de tandarts geweest, niks aan de hand! :)
    yanick was mee die was er stil van.. al die indrukken tegelijk! haha

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Robertsaskia, wat een dag idd, jeetje! Zal jij je rotgeschrokken zijn zeg! Alvast veel plezier op Texel, lekker uitwaaien!

@Poohbeer, Jamie had gisteravond 40 graden koorts... nu weer een beetje verhoging, 38.1... hij drinkt en eet wel, dus dat scheelt. Ga vanmiddag met hem naar de HA, omdat hij nu dus alweer ziek is.. niet leuk... Leuk zo'n werkgever.. hebben wij toevallig dezelfde baas..? (;)) Dus overspannen, is niet niks.. Wel begrijpelijk hoor, je hebt nu ook net heel wat moeten verwerken zeg.

@Zuske, Jeps... arme Jamie he.. verder merk je niet veel aan hem hoor, hangt wat op de bank met mijn DS... Staarkte mit dien rogge! Kunnen we nu elkaars handje schudden.. En idd, dan kan je beter maar vroeg in bed duiken! Fijn dat alles goed was bij de tandarts!

Xx

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Update Jamie... momenteel 39.3.... *zucht, diepe zucht*

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    hoi iedereen,
    ik hier ook even weer.

@robert saskia: wat zou jij geschrokken zijn! Vind het wel goed dat de dokter je toch naar de kinderarts heeft doorverwezen.
    Alvast veel plezier op texel!

@ qeeunbee: Beterschap met Jamie! Al bij de huisarts geweest?

@poohbeer:Goed dat je naar de huisarts bent geweest, dan heb je toch houvast, alhoewel je zelf natuurlijk wel weet hoe jij je voelt en dat dit niet goed is. Heel veel sterkte de komende tijd.

@ kim: Yannick vond de tandarts niet eng? Is trouwens wel goed hoor ze af en toe meenemen dan wennen ze er ook aan.

Hier is alles rustig, ben aan het werk en ben toe aan weekend.
    Na het werk ff snel naar huis, omkleden en dan naar de kinderopvang daar is een feestje voor de afsluiting van de zomer. Vandaag voor de groep van m'n zoon en volgende week van m'n dochter. Ben benieuwd wat voor leuke dingen ze nu weer hebben geregeld.

Fijne dag iedereen nog!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mamaliset, moet er om 15.50u zijn. Ben benieuwd..

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Is de koorts nog gezakt? Of nog steeds hetzelfde?

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Waarschijnlijk is het toch een meetfout geweest:). Maar omdat ze ook zo koud aanvoelde zat ze zeker (denk ik) beneden de 36ºC. het zal misschien 35ºC zijn geweest. Maar toch.

Ja, gelukkig nemen ze geen halve maatregelen. Beter een x extra controleren dan te weinig.

Bedankt voor jullie reacties.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mamaliset, is nog niet gezakt.. denk dat het nu nog hetzelfde is. Ga hem pas weer tempen als hij op bed gaat.. hij lijkt er zelf haast geen last van te hebben wonderbaarlijk genoeg...

De huisarts heeft ook geen kuurtje ofzo gegeven, en ik hoefde ook niet apart binnen te blijven met hem, maar doe het toch maar ff weer.. ach, en misschien is hij morgen alsnog koortsvrij en kunnen we nog ff wat leuks doen.

*edit... heb net ff gevoeld, hij zweet nu zelfs.. maar toch heeft hij er zelf geen last van.. hij is niet stiller ofzo... toch maar ff tempen zometeen..*

Xx

Ohja, Saskia, graag gedaan hoor! ;)

14. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ mamaliset
    yanick was niet echt bang nee.. keek wel om zich heen en was een beetje verlegen maar vind het idd ook verstandig om hem af en toe mee te nemen dan is het misschien straks wel niet eng meer! :)

@ queenbee
    jullie zouden gisteren toch richting de fam M op vakantie? of niet! ben ik nou harrie in de warrie! haha
    hoe is het nu met jamie?! gelukkig heeft hij er zelf minder last van.. britt nog niet weer aangestoken??

hier verder prima.. kleine in de buik is errug druk!! :) verder nog steeds rugpijn en dan maandag weg..
    morgen hier dus tassen pakken en auto vol proppen, ahaha
    kunnen we ws vandaag nog even de laatste spulletjes kopen die we mee moeten nemen.
    fijne dag iedereen!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Kimmie, ja zouden we ook.. heb ik gister afgebeld. Jamie heeft nu geen koorts, en toen hij op bed ging gisteravond had hij 39.0 ipv 's middags 39.5... als hij nu koortsvrij blijft, gaan we vandaag alsnog denk ik.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hello!

@kim: Fijne vakantie alvast!
    @qeeunbee: hoe is het nu met Jamie?

Hier vandaag een rustig dagje gehad. Heb een beetje aangerommeld in huis.
    De kinderen hebben heerlijk gespeel. Delano met zijn playmobile hij heeft helemaal een dorp gemaakt. En Nana zat ernaast te kijken echt ontzettend schattig.

17. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Kimmetje, veel plezier op vakantie.

Hoe is het met de kindjes en hun koorts. Is het allemaal al weer beter?

Ik kreeg vrijdag een brief van mijn werk. Morgenvroeg heb ik een gesprek met mijn leidinggevende en locatiemanager. Mijn vriend gaat mee. Heeft gelukkig vrij gekregen van zijn werk.
    Ben best zenuwachtig, maar ook heel benieuwd wat ze te zeggen hebben.
    Maar 1 ding weet ik zeker ik ga nog niet weer aan het werk.
    Het klinkt mss heel mutserig, maar dat trek ik nog lang niet.
    Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Maar het zit me allemaal zo hoog.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Heb niet teruggelezen hoor, wilde ff vlug aanwippen!
    Nou, we zijn zaterdagmiddag tegen 13u toch weggegaan. Jamie had helemaal geen koorts of verhoging meer zaterdag, heel raar! Dus hebben ik onze tassen ingepakt en zijn we wel gegaan. Gisteravond tegen 19.30u waren we weer thuis. Jamie heeft lekker door de bossen gesjokt, en als hij moe werd droeg opa of papa hem op de schouders. Liep Jamie in zijn trainingspakkie en zijn croc's, haha! Zo'n leuk gezicht! Alleen het slapen ging wat minder, we hadden Britt en Jamie bij elkaar op de kamer staan, en toen Jamie gistermorgen om half 6 (!!!) wakker werd en naar huis wilde, begon Britt natuurlijk ook.. met als gevolg dat hubje gistermorgen al voor 6u in de kamer zat met 2 koters.. ;)

Zal vandaag ff de boel opruimen, wasje draaien, en toch maar ff wat aan het huishouden doen...

Kom nog wel langs hoor!

Xx

19. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ mamaliset
    dank je! :)

@ poohbeer
    heel veel succes bij het gesprek en doe wat voor jou goed voelt, kan je situatie goed begrijpen

fijne week allemaal

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jij ook een fijne week Kimmie! ;) Xx

---

Enne, Poohbeer, veel suc6 vanochtend! En je valt ons er echt niet mee lastig hoor! Een hele dikke knuff voor jou!

Deel Deze Pagina