Goedeavond! Poohbeer: hoe is je gesprek op je werk verlopen? Ik was vandaag een daggie vrij heerlijk! Heb helemaal niks gedaan alleen ff de boodschappen. Nana was vanacht weer aan het spoken zag ik vanochtend dat haar 2de tandje door is gekomen. Straks hebben we een ouderavond op Delano zijn nieuwe school, krijgen we ook de andere ouders te zien ben erg benieuwd! Meeste kinderen komen namelijk met een taxi busje of zijn al voor kwart over 8 gebracht, dus heb nog nooit ouders gezien. Vandaag ook te horen gekregen dat de kinderen zijn overgeplaats naar een kinderopvang hier in de buurt, we zijn vlak voor de zomer verhuisd naar de andere kant van de stad en toen was er nog geen plaats. Scheelt ook weer tijd in de ochtend als ik naar het werk moet. Fiets nu van hot naar her wel goed voor de conditie . Per 1 november mogen ze heen dus nog anderhalve maand volhouden! Fijne avond!
Ben ik ff vlug! Ben aan het eten maken, schuiven zo aan de pasta, jammie! Ben ik de enige die niet in kan loggen op hyves? Baal er zo van he, kan niet op die van mijzelf, hubje en de kids inloggen.. Heeft 1 van jullie dit ook? Heb internet van Google Chrome.. Kom vanavond ff meelezen hoor, hubje heeft oefenavond vanavond.. Xx
Probleem al weer opgelost denk ik.. via een omweg kan ik er wel op komen, via mijn hotmail... raar weer hoor, heb ik dat! Ga gauw verder eten!
Hoi hoi. Zo ben ik ook weer even het is hier zo vreselijk druk geweest in huis zo zeg niet leuk meer. Verder gaat alles goed hier QueenBee ik heb er geen last van ben er net nog ff opgeweest. Zo zal eerst ff gaan bijlezen.
Hoii!! Ben hier al heul lang niet meer geweest Heb het druk met mijn studie en mijn forumtijd gebruik ik met name aan de mama's waar ik al jaren schrijf.. Dus sorry, gewoon geen tijd en puf om het hier ook bij te houden! Kom af en toe wel even lezen en heel soms ook kletsen Fijne dag allemaal!
Mogguh allemaal! Hubje is al weer weg, die is vandaag vissen... dus Jamie was ook al om half 7 wakker en die wilde naar beneden.. dus daar zit ik dan met een broodje en een kopje thee... beneden in de kamer op mijn vrije dag... *zucht*.. Straks ga ik naar een vriendinnetje op kraamvisite, ze is 16 augustus bevallen, gezellie! En vanmiddag komt mijn nichtje hier langs, zal ook wel gezellig worden! Zal dus niet veel online zijn vandaag... Trouwens, ik kan nog steeds niet op hyves komen.. ben al druk met ze aan het mailen hierover... de enige manier hoe ik er wel op kan komen is als ik een bericht of een krabbel krijg en daarvan een melding krijg in mijn e-mail, dan kan ik de e-mail aanklikken en zit ik ingelogd en al op hyves... uitloggen kan ik dan ook niet meer.. vind het maar raar hoor, maar vooral erg vervelend... Xx Xx
Nou, mijn nichtje smste net.. is haar rooster veranderd, moet ze tot 4u naar school.. dus die komt niet meer. Volgende keer beter!
Hoi iedereen, Ik kwam ook even kijken in dit hoekje. Ik woon ook in de provincie Groningen, Veendam om precies te zijn. Ik ben een mama in spe, als alles goed gaat word ons meiske over 6 weken geboren. Zijn hier nog meer Veendammers? Groetjes Tamara
Welkom miquda. Queenbee, Hoe was het op kraambezoek? Jammer van je visite. Vist je kerel ook veel. Die van mij regelmatig. Toen Bram er nog niet was veel vaker. Straks even met Bram een stukje fietsen. Het is heerlijk weer. Een beetje frisse lucht doet goed voor al het snot en kwijl hier.
@Miquda, welkom hier! Spannend, nog 6 weekjes! @Poohbeer, was gezellig op kraamvisite, wat ieniemienie is zo'n beebje dan weer, en wat een reuzen heb ik er dan al lopen! Blijft bijzonder hoor, zo'n ukkie.. Ja, hubbie vist veel. Ze gaan ook altijd zeevissen eens per jaar van het werk, vandaag gaat het vanuit mijn schoonpa zijn werk en ze gaan geregeld met een groepje vissen, en eens per jaar met een mannetje of 6 een paar dagen naar Denemarken op forel vissen.. En hoe is je gesprek verlopen eigenlijk?
Goedemiddag! @ miquda: Welkom hier! @ Poohbeer: Fietse voor straks het is inderdaad heerlijk weer ervoor. Zie dat Bram bijna jarig is? Word je kleine/grote vent alweer 1! @Qeeunbee: Wat een verschil dan met je eigen kids he pasgeboren baby's. Ik moet dan zelf altijd even slikken, omdat je dan echt ziet hoe snel de tijd gaat. Ik ben vandaag aan het werk, daarna na de kdv op Nana haar groep is vandaag een feestje vorige week op die van Delano is altijd wel leuk ff onder het genot van een sapje en hapje met de ouders kletsen. Fijne dag iedereen!
@Mamaliset, ja idd, dan besef je eigenlijk pas hoe snel ze groot/groter worden.. *snik*... --- Wat een rust hier! Woar binn' joe all moal!?
Kledingbeurs in Haren vandaag bezocht! Over 2 wk weer!! Ben zeer goed geslaagd dames, voor wie het niet kent, het is altijd in het zwembad / sporthal in Haren. Volgende beurs is 20 maart meen ik. Elmo'tje
Thanks voor de tip Elmo'tje ('tje'? je bent toch behoorlijk zwanger?) Is het een beurs voor 2ehands kleding ofzo? Ow, wacht.. ik ga ook wel even googelen..
Hoi Zo Bram is gister enorm verwend met zijn cadeau' s. Je kan in huis bijna niet meer zijn. Vandaag alles maar een plekje geven. Van de week even naar kwantum om speelgoed manden te kopen.
Goedemorgen dames.. Heb thuis internetproblemen, dus ben er momenteel nog niet vaak/veel.. Hoe is het met jullie??