mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Hier ben ik ook even weer:)

Alles goed met iedereen?
    Vrijdag zijn we terug gekomen van een midweek Texe, we verbleven in een Landal huisje op het park de Sluftervallei. We hebben het heerlijk gehad, even een weekje ertusen uit. Lisanne vond het dacht ik ook wel leuk. De zeehonden in Ecomare vond ze wel interessant.

M'n schoonmoeder haar pols gaat al wat beter. Maar nu heeft mijn eigen moeder een stomabreuk en kan dus nu voorlopig niet oppassen, net nu ik maandag met m'n nieuwe werk begin: balen, maar goed, m'n schoonouders willen zolang wel extra oppassen.
    Morgen begin ik dus aan m'n nieuwe werk. Spannend, hoop dat het bevalt. Woensdag op sollicitatiegesprek in het Martiniziekenhuis voor voedingsassistent, wat me eigenlijk wel leuker lijkt.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, 'tje is als ik een bepaalde bui heb geloof ik...hahahah

*wil niet toegeven aan eigen omvang*

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi, die Elmo (tje) ! :D

Robertsaskia, welkom terug! Lekker weggeweest dus, heerlijk hoor! Suc6 vandaag met je 1e werkdag! En alvast suc6 voor woensdag! Eigenlijk best een luxepositie voor jou zeg! ;)

4. Polletjepiek

Hihi,
    ja, zo heb je steeds niks en zo kun 2x achter elkaar op gesprek. Het was touwens wel leuk deze 1e dag. Vermoeiend.

Maar woensdag ook eens kijken wat ze te bieden hebben, lijkt me eigenlijk wel leuker hoor, voedingsassistent in het ziekenhuis, dan wat ik nu doe.

5. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Saskia, Texel lijkt me ook heel leuk. Mijn vriend heeft daar gewerkt om het zwembad aan te leggen. Meer het water gebeuren dan. Volgens hem is het idd heel mooi.
    Veel succes woensdag.

Elmo, Iets mis met je omvang:(:(

Vandaag therapeutisch aan het werk geweest. Dat was best vermoeiend zeg.
    Maar we gaan er tegen aan.
    Nu ff babe kijken. Bram ligt heerlijk te slapen. Die heeft van zijn oppas ook nog een cadeautje gekregen.

6. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hallo allemaal!

@ miquda welkom hier! en nog 6 weekjes! :) spannend hoor!
    hier duurt het nog iets langer!

@ saskia
    heerlijk he zo'n weekje weg.. wij zijn maandag terug gekomen van emmen. lekker dierentuin, spelen en nog eens spelen met de kleine en de week is zo voorbij :)
    en succes woensdag bij de solliciatie! ik heb ook een diploma voor voedingsassitente :) heb in een verpleeghuis gewerkt en in delfzicht ziekenhuis.

@ rest!
    uitgerust van de vakantie?! ehm niet echt! hahah
    iedere dag was onze zoon lekker op tijd wakker en er was een bollo club (met een hele grote mascottebeer "bollo") dat was nogal indrukwekkend natuurlijk. bij de bollo club hebben we een tshirt geverfd, een button gemaakt en gekleurd en verhaaltjes werden er voor gelezen.. genoeg te doen dus! dagje dierentuin was super we zijn er van 10 tot 4 geweest en alles gezien. nu weer thuis, tuinhekje gebouwd zodat yanick lekker buiten kan spelen en alle onkruid maaar weer weg gehaald.
    spullen wassen (altijd leuk) en de dagelijkse routine is terug :)
    nou verder zal ik jullie de details besparen. ga nu eerst weer verder hier! groetjes!

7. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ poohbeer
    nog gefeliciteerd met bram! heerlijk he zo'n speelgoedoverschot :)

8. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    geen mama's meer :D:D:D

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    #809 Napoleon, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
    Hey ik kom dit topic nu pas tegen...
    Ik woon dus ook in de provincie ;) Mag ik meebeppen?

Ik heb 3 kids en nr 4 onderweg :D. De oudste is bijna 10, de middelste 8 en de jongste 14 maanden (2e leg) en ben nu 12,5w zwanger. Wij wonen in Bedum, velen wel bekend zo als ik lees.
    Ik ben een stadjer en zijn hier 2jr geleden komen wonen maar bevalt goed :D. De kids zitten nog wel in de stad op school (ivm hun vader) en dus gaat de jongste ook daar naar het kdv. We zitten wel op fietsafstand dus als het even kan gaan we op de fiets.
    Ik werk in het voortgezet onderwijs.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bedum, das zeker bekend!
    Onze zoon zit bij het KDV in Bedum (die grote).

Van harte met je zwangerschap!!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dank je, jij woont boven winsum toch? Waarom dan helemaal in bedum op het kdv?

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik werk in Groningen dus het ligt mooi op de route :D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Hier ben ik ook weer eens een keertje. Ik ben niet zoveel online meer manlief zit in Sudan dus heb het extra druk met de kids.

@robertsaskia: hoe is je sollicitatie gegaan?
    @poohbeer: hoe gaat het nu op je werk? Lukt het je allemaal een beetje? Verwacht niet te veel van jezelf hoor.
    @Napoleon: Gezellig dat je komt meekletsen!

Nou ik ga even in huis bezig, straks Delano om half 1 van school halen dan heb ik er geen tijd meer voor.
    Fijne dag iedereen!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb zometeen mijn 3e echo, voor de nekplooimeting. Daarvoor ga ik naar Vita.

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    kom ook weer even buurten,

Nieuwe mama's welkom in dit topic.

Poohbeer nog gefeliciteerd met Bram. Scheelt niet veel met Dylarius. Die was de 11e jarig,
    Leuke dag gehad??

Verder las ik iemand nieuw werk had. super! Bevalt het?

Gaat het met de mama;s in spe ook goed??

Hier gaat t redelijk, man heeft weer een baan. Dylano was erg ziek. We dachten aan de mexicaanse griep, maar hier word t niet meer getest dus zeker weten doen we het niet. Hij heeft nu ab voor zijn zeehonden hoest en nu gaat t beter en is de koorts gezakt.

Volgende week moet Dylarius weer bloed prikken en een foto laten maken van zijn hand omdat hij veel te klein blijft. Hij is 67 cm en 1 jaar inmiddels. Ook moeten we weer poep scheppen voor een onderzoek. Bepaalde waardes van het bloed waren niet helemaal goed en dus moest het nog maals.

Verder gaat het ok.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En ik kom ook weer ff aanwippen!
    Drukdruk gehad van de week, en vandaag ook weer... ben
    de hele week helemaal niet veel op de pc geweest eigenlijk...

Maar hier alles goed, gaan vanavond naar De Molenberg, naar Drums United, wordt oordopjes indoen dus, haha!

Vanmiddag nog ff met de kids op pad, naar onze lokale muziekhelden, wordt Jamie altijd helemaal heppiedepeppie van!

Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Xx

17. Polletjepiek

Hoi allemaal,

De baan in het martiniziekenhuis heb ik niet gekregen. Ze vonden mijn kennis van dieeten niet genoeg:(

Ook is de baan op de school, niet wat ik ervan verwachtte. Maandag heb ik op het arbeidsbureau(tegenwoordig uwv werkbedrijf) een competentietest, dan gaan ze kijken wat bij je past en wat je mogelijkheden zijn.

Dus helaas, gaat het qua loopbaan niet echt lekker hier.

Gelukkig heb ik een leuke,lieve dochter en vriend, dat is het belangrijkst denk ik maar.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @janneke, wat heeft dylarius dan? Of weten ze dat niet? 67cm is idd wel klein zeg! Meike is 14mnd en zij is dan weer heel lang 85 cm (komt boven de curve uit) Vind het altijd zo sneu als die kleintjes geprikt moeten worden maar gelukkig zijn ze het straks allemaal vergeten ;). Vind het toch wel bijzonder dat ze zo lang is want ze heeft lactose-intolerantie en heel vaak diarree... en eigenlijk al sinds 6 weken ook geen keutel mee. Ze moet in oktober naar het ziekenhuis naar de kinderarts, dus ben benieuwd.

@saskia, wat lastig als je de juiste baan niet kan vinden :(

Wij zijn vanmorgen naar Nienoord geweest. Meike eigenlijk nog net iets te klein voor de toestellen, das wel jammer. In mijn herinnering waren er toch meer kleine-kindvriendelijker toestellen, maar goed ze heeft zich prima vermaakt en de oudste twee zeker (9 en 8).

De nekplooimeting was goed :D. 1,3mm en icm de bloedtest een kans van 1:6358 zoiets.

19. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hallo dames!

@saskia
    balen zeg van die sollicitatie in martini.. hoop voor je dat je snel iets vind wat je leuk vindt en bij je past.

@ poohbeer
    hoe is het nu? trek je het allemaal een beetje?

@ mamaliset
    kids houden je bezig :) wanneer kom je man weer terug??

@ mamajanneke
    beterschap voor je jongens, hoop dat t onderzoek goed verloopt

@ napoleon
    leuk nienoord! ben er lang geleden een keer geweest maar weet niet meer precies wat er allemaal was.. kon je er ook niet met huifkarren weg ofzo??
    wat goed dat de nekplooimeting goed was :)

@ queenbee
    leuk gehad gisteren?? jamie zeker genoten bij zn idolen! :D
    en hoe was het drummen?? xxx

@ allemaal..
    vanaf volgende week naar de fysio voor mn rug.. buik alweer zo gegroeid dat het toch alweer behoorlijk zwaar wordt! helemaal als je nog een kleine hebt die ja zegt als het nee is en andersom. is de hele dag bezig zijn :)
    maar goed hoop dat dat wat helpt.. toevallig dames hier die ok fysio hadden tijdens zwangerschap? benieuwd of dat ook heeft geholpen.
    verder weinig nieuws hier.. fijne dag allemaal

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Zuske, Jamie werd helemaal st!l toen Pieter naar hem toe kwam.. hij kroop gauw achter mijn pa z'n benen, haha! En toen ze opkwamen begon hij te smilen van oor tot oor! We stonden helemaal vooraan, dus kon hij alles mooi zien, hihi!

Dus jij nu ook aan de fysio? Zullen we dan maar samen gaan? Wel zo gezellig! ;)

@All, Drums United was gaaf! Hier ff een linkje van YouTube, hebben jullie een beetje een idee van hoe het gisteren was; http://www.youtube.com/watch?v=sjZVii7-CYA

---

Iedereen een fijne dag vandaag!

Xx

Deel Deze Pagina