Hahaha...nou, das grappig! Als je iemand bijna diezelfde kant op ziet gaat met een dikke buik...en een heel ondeugend jongetje, grote kans dat ik het ben
Oh, koopzondag vandaag he! Vandaag (als Ruben nog eens wakker wordt...) nog even naar de Prenatal in de stad! Denk dat ik mijn "blije doos" maar even ga innen Ben benieuwd of ik het daar bij kan laten
@SUUS, gefeliciteerd met geboorte van je dochtertje! Wel heel toevallig op de verjaardag van je zoontje! Dan kijken we vast bij elkaar naar binnen! das echt toevallig, wij hebben onze voortuin aan het veldje nl. Dit is het uitzicht vanuit onze woonkamer Bekijk bijlage 19703
Haha, dan kijk je idd op ons huis uit. Het 2-onder-kaphuis aan de andere kant van de bult met de 4 ramen naast elkaar, daar wonen wij! Ja, heel toevallig op mijn zoontjes verjaardag, 2 kindjes op 1 dag. Wilde het eerst niet, maar vind het ook wel heel speciaal achteraf.
Ow sorry inderdaad...je meiske is pas net geboren!! Dan zal ik je voorlopig nog niet zien op het KDV .. of stievel je daar al wel weer rond?
@elmo: nee, loop daar nog niet weer rond. Misschien deze week weer in de middag, maar voorlopig brengt mijn man ons zoontje 's ochtends weg.
Je hebt gelijk hoor! Enne..Jesper zei je? Nou, dan ken ik dat ventje volgens mij wel! *Je banner doet het niet* Blond ventje toch? Ik dacht dat hij bij Ruben op de groep zat (al heeft de overkant ook een Ruben ) Edit: Ik vraag me ineens af hoe ik bij Jesper kom...kan het niet meer terugvinden...hormonen?
Suus gefeliciteerd nog met je zoontje zijn verjaardag en met de geboorte van je dochter. Wel heel bijzonder hoor!
Hahaha! Nou echt heel toevallig! Maar is Suus je echte naam? Ik heet namelijk Susan maar wordt meestal suus genoemd. Is de bevalling goed gegaan trouwens? Mijn middelste is een dag voor mijn verjaardag geboren. Meestal vieren we het samen op haar verjaardag maar het is wel eens lastig als ze jarig is en ze is bij haar vader.
@suus gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @qeeunbee gelukkig gaat het beter met Britt, ben benieuwd wat de tandarts morgen zegt, het is toch apart allemaal hoor. Hier een rustig dagje vandaag, ik ben vrij. De oudste op school en de jongste op de kinderopvang. En mams weet niet wat ze moet doen. Fijne dag iedereen!
Bedankt voor jullie felicitaties! @napoleon:ik heet suzanne, maar wordt ook vaak suus genoemd haha. Bevalling was weer een drama haha. Kan er nu wel om lachen, maar toen absoluut niet. Heb uiteindelijk weer een ks gehad.
Jee, Suus..weet niet of ik het wil weten. Hier hangt ook een 2e ks boven het hoofd. Ga zo maar eens mijn schurk ophalen in Bedum
Update van ons minimannetje: Hai allemaal, Hier was ik weer even. Het gaat heel erg goed met ons manneke! Hij weegt nu vandaag, 1330gram en mag nu vandaag 12 uur aan de low flow proberen. Daarna weer 12 uur aan de Cpap. Ze willen proberen dat hij eind deze week helemaal over is op de low flow. Dat is zeg maar net zoiets als bij volwassenen, van die sprietjes (zuurstofbrilletje) in de neus. Hele korte. Een minimale ondersteuning van zuurstof is het. Super knap! Ben zo trots op dat kleine kereltje! Waarschijnlijk gaat hij dan volgende week verhuizen naar het Martini. Wel moet hij nog een keer terug naar het umcg voor de operatie aan het liesbreukje. Ongeveer als hij 2 kilo is. Liefs, Aleida
Aleida super zeg dat het zo goed met jullie mannetje daar mag je zeker trots op zijn. Een heel sterk mannetje! Suus gefeliciteerd met je meid. Queenbee gelukkig gaat het weer wat beter met je meisje. Kijken wat de tandarts morgen zegt. Jee ik heb eindelijk de kinderwagen gevonden werd ook tijd hihi. Binnenkort maar even bestellen kan hij gelijk mee bezorgd worden in dec.
Aleida: Ontzettend goed zeg! Wil je hem zelf naar het Martini hebben of is dat "standaard procedure"? Je hebt echt een mini kanjertje op de wereld gezet meid!
@aleida, waarom gaat ie dan naar het martini? Oh en supergoed natuurlijk, een zuurstofbrilletje (waarom ze het bril noemen... zit immers ONDER je neus @channes, wat voor wagen is het geworden?