mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    ff kijken of hij het doet....

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoe kan dat dan?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Channes:
    Hij lijkt wat op onze Mutsy wagen...maar is hem niet.
    Wat is het voor een? Ziet er leuk uit hoor!

Jeetje, val jij flauw in de Plus...das niet best zeg!
    Suikerspiegel te laag?

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Een maxi cosi is het

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah!

Het verhaal van Napoleon staat bij: zwangerschap.

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ff kijken ben wel erg benieuwd

7. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    @suus, Gefeliciteerd met je dochter. Dus jij woont ook in Bedum. Als ik er was blijven wonen hadden we zo'n beetje met z'n alles daar verder kunnen kletsen.

@Aleida, Wat fijn en goed dat jullie mannetje het zo goed doet.

@Channes, Mooie bolide hoor. Waar ga je hem bestellen?

@ Napoleon. Nog niet het verhaal gehoord en gelezen. Ga ik zo wel ff doen. Verder wel alles oke.

Vandaag zou papa jarig zijn (53). We hebben met het gezin en aanhang een chineesje uit Winsum gehaald. Wat een kut dag zeg.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Poohbear,
    Dikke knuffel, dit soort dagen blijven altijd extra verdrietig.
    Wel fijn dat jullie er toch iets aan hebben gedaan, Chineesje halen op dat soort dagen heeft dan ook wel iets, al is hij er zelf niet bij.

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Poohbeer jij heel veel sterkte vandaag kan me voorstellen dat het een k*t dag is.

We bestellen hem bij gardo hebben we de kinderkamer ook weg.
    Vorige week keek ik op de gardo site stond de kinderkamer er 100euro goedkoper op ik een mail gestuurd kreeg ik ook honderd euro korting erg netjes toch

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is inderdaad netjes zeg!
    Moet zeggen dat ik het zelf geen fijne winkel vind. Ben zelf weg van de Prenatal *Protonstraat* maargoed, als ze een mooie actie en service hebben.
    Elke keer als wij er zijn is het er een puinhoop en geen personeel te vinden (af sjaggie haha).

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    rommel vind ik het ook hoor.
    Personeel had ik geen last van was een oud klasgenootje van me die me heeft geholpen.

Prenatal ben ik vorige week geweest leuke rompertjes gekocht zo leuk daar he

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Suus,
    Volgens mij zat jouw zoontje vanmorgen al gezellig aan tafel te spelen toen wij kwamen :D

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi allemaal,

Mooie wagen Channes. Wij hebben een mura 3. Heel fijne wagen vinden wij. Wij hadden hem bij Gardo weg, maar over die winkel zijn wij niet zo tevreden. Een paar weken nadat wij hem hadden besteld, stond ie ineens veel goedkoper op de site en ze wilden in eerste instantei niks aan de prijs doen, die wij moesten betalen, maar uiteindelijk de voetenzak gratis gekregen.

Verder alles goed met iedereen?

Wij gaan straks babyzwemmen in Hoogezand. Vanmiddag mag ik naar da tandarts, controle. Lisanne gaat dan ook even mee, kan ze gelijk haar mooie witte tandjes showen:D

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    @elmo: haha, dat zou goed kunnen, hij was er gisteren idd op tijd!

@gardo:ben ik ook niet weg van. Vind de prenatal leuker, maar daar hebben ze zo vaak hetzelfde. De winkel ernaast (kan even niet op de naam komen) vind ik leuk, maar onaardig personeel en erg duur.

@channes: mooie wagen!

@poohbeer: nou idd, al heel wat mensen hier die bedum wel goed kennen haha.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @suus, de babypander? Na de heropening (Ze waren failliet) heb ik daar even ingeslagen met positiekleding want dat was alls 75% korting :D.

verder gaat het hier wel redelijk... nog vaak dizzy enz. overleef het vast wel... ga nu minder werken (al moet ik mijn werkgever dat nog vertellen hahahaha) smiddags rusten enz.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    @napoleon: ja, babypander idd! Vind het een leuke winkel, ze hebben zulke mooie dingen. Maar had er laatst een leuke luiertas gezien en die kostte 170 euro, dat gaat me dan echt te ver. Maar met 75% korting kun je lekker shoppen!

Wat vervelend dat je je zo dizzy voelt! Ik had dat ook tijdens de zwangerschap, ben ook een paar keer flauwgevallen. Sterkte! En je werkgever moet er maar gewoon begrip voor opbrengen.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Suus,
    Dan heb ik jouw man 's middags gedag gezegd volgens mij!
    Hahahah...extra grappig nu zeg (als ik het juiste jongetje in mijn hoofd heb natuurlijk). Kwamen jullie normaal niet vaak samen om hem te brengen / halen?
    Wordt tijd dat je zelf weer brengt / haalt :D

Ik zocht nog een heel gewoon zwart shirt met lange mouwen...€ 20,00! DAAAAG

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    suus, ook bij de plus? :D hahaha!
    @elmo, ja dat had ik ook... gewoon een shirt basic voor onder mn gewone shirtjes of de dingen die ik nog heb met korte mouwen... Ik heb nog een groene van de scapino, die waren toen best lang! maar ja, groen he

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik wil zomer shirts recyclen met een shirt met lange mouwen eronder..maar daar ga ik geen € 20,00 voor betalen zeg!
    Heb bij de Prenatal een tijdje terug 1 gekocht die de helft goedkoper was (aanbieding toen)...had ik er maar meteen 2 gekocht toen!

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    @elmo: ja, we kwamen idd hem eerst altijd samen halen (en brengen). Dus dat was vasr mijn man. Jong en donkerblond?

@napoleon: nog niet bij plus. heb overigens een knalroze bugaboo en heb die nog niet vaker in het dorp gezien, dus je herkent me dan wel haha.

Deel Deze Pagina