mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    haha gevlucht uit bedum ;) Wij wonen hier 2 jaar en dat was uit woningnood. Maar ik heb het hier prima naar mijn zin. Wel vind ik het voor de 2 oudste vervelend dat ze nu niet dicht bij hun vriendjes wonen, daarom gaan we waarschijnlijk wel weer terug naar de stad.

Deze week ben ik alleen met de kids, manlief is met zijn werk op schoolreis naar londen.

Gisteren de verjaardag van de oudste gevierd, was wel even druk, kan het toch allemaal even wat minder goed hebben, het zij zo ;). Vanmorgen in Meppen (dld) geweest. Voor Meike een toffe jas gekocht voor maar 14 euro, een heus echt ski jack.

uhm banen in de provincie... oef echt lastig! In de stad bij het beatrixoord weet ik wel een vacature op de revalidatieafdeling.
    www.noorderlink.nl
    en bij tempoteam hebben ze ook wel eens wat liggen.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh meiden!

Ik zwaai ff hoor, kom later vandaag ff aanwippen!

Dikke smok!

Xx

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whaaaaa..vanaf morgen staat ons huis te koop!
    Als er nog Gunningers zijn die een ruime eengezinswoning zoeken in een klein dorpje (ongeveer 20 min van Groningen), met een mooie, ruime, kindvriendelijke en zonnige tuin.....!

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja leuk maar we gaan waarschijnlik weer naar de stad... waar gaan jullie heen dan?
    ik heb al een huis gezien, ex huur dus moet veel cosmetisch aan gebeuren maar lekker goedkoop (127,500) en ik hoop dat er een dakkapel op kan, heb de makelaar gemaild maar nog niks gehoord.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw, gaaf zeg! Ben niet geinteresseerd in je oude huis maar wel in je nieuwe, waar gaan jullie wonen dan? Huis gekocht dus? Gefeliciteerd:)

Bedum: ik zou er ook wel prima kunnen wonen als niet mijn hele schoonfamilie er zou wonen en mijn vriend er opgegroeid zou zijn denk ik:D

Kimmetje, hoe is het nu met de kleine man?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...nou, tis een hele stap hoor....

We blijven in hetzelfde dorp hangen :D

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Goedemorgen allemaal

Nog een half uurtje dan hebben we de 20weken echo ben best zenuwachtig.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow spannend zeg!
    Heel veel succes en vooral plezier!

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi alles is goed en alles zit erop en eraan wat een opluchting. Het was zo mooi hè!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Kan je nu ook gericht op kleur gaan shoppen?

11. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Channes, Heerlijk zo'n echo. Kun je helemaal naar toe leven. En alles is goed. Jullie weten dus het geslacht. Zal wel makkelijk zijn met shoppen.

Elmo, en staat je huis op funda? Ben wel nieuwsgierig hoor. Waar gaan jullie heen te wonen?

Vanmorgen ff naar pp geweest. De Wibra had mitsen, sjaals en wantjes in de folder. Haast alles was al weg.
    Nu even de keuken uitsoppen. Is wel nodig.
    Houtkachel staat alweer te branden.

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja wij kunnen nu gericht gaan shoppen heerlijk hoor hihi

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Leuk Channes dat je echo goed was :D Ik moet nog 3,5 week wachten en dan weten wij het hopelijk ook :D.

Ben vandaag bij de fysio geweest voor mn bekken. Dus we gaan straks weer elke week naar de fysio.

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    spannend hè. Heb je heel erg last van je bekken?

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb al 10 jaar bi en tijdens mn 2e zwangerschap zo erg dat ik neit meer kon lopen. Nu valt het nog mee maar ik moet er heel goed voor zorgen zegmaar. Als ik mn teen ook maar stoot...

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Jee zeg wat vreselijk irritant krijg je oefeningen ofzo mee die je moet doen?

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja ook, en houdingsregels enz. En ze gaat wat spieren masseren want alles in mn rechterbil zit vast en dat is ook vervelend. En ik moet waarschijnlijk een bekkenband gaan dragen. Ach het geeft niet, alles om te voorkomen dat ik niks meer kan :D

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sterkte meiden!

Channes,
    Leuk dat je het ook kon zien! Lekker shoppen nu.

Huis staat nog niet op funda hoor. Is vandaag pas opgenomen. Denk volgende week.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw Channes, leuk zeg! Lekker shoppen nu!:)

Napoleon, sterkte met je bekken. Ik had er ook last van, maar denk lang niet zo erg als jij. Lijkt me echt niet fijn, ik vond het echt pijn doen en het beperkt je enorm in je functioneren.

Elmo, ben benieuwd of jullie je huis vlot verkopen. Ik hoop het voor je! Kunnen jullie al snel in het nieuwe huis? Vertel er es wat meer over, wat voor soort huis is het? Ben heus niet nieuwsgierig:D

Ik kreeg net een telefoontje van een welzijnsinstelling of ik belangstelling had voor een tijdelijke functie als maatschappelijk werker:) Ja hoor, heb zeker belangsteling! Moet niet volgende week maandag maar de maandag daarop op gesprek. Is voor 2 maanden, voor 24u per week. Spannend! Ik heb hun een open sollicitatie gestuurd en dus binnen een week een reactie, had ik echt niet verwacht!

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @maja, wat gaaf :D nu hopen dat je er daarna langer kan blijven :D

Deel Deze Pagina