mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja hoop ik natuurlijk ook:) Planning is allemaal niet super, ik laat namelijk dinsdag mijn spiraal verwijderen, ssst.. Maar je kan zulke dingen toch niet plannen.
    We zien het allemaal wel:)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi das ook spannend. Maar ja, stel dat je wel mag blijven na die 2 maanden dan hoef je daar, mocht het meteen raak zijn, toch niets over te zeggen :D.

Ben je de vorige keer snel zwanger geraakt? Na het verwijderen van het spiraal was ik meteen zwanger (wel 1 menstruatie afgewacht) voor deze beeb zijn we 9 mnd bezig geweest, had ik niet verwacht omdat alle 3 de kids in 1 keer raak waren...

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    stom stom stom....
    ik heb gisteren mijn telefoon en portomonnee op de auto laten liggen... weg dus.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

OP de auto.....ajjjj...das inderdaad stom zeg!
    Nou kan je alles gaan blokkeren en aangifte doen. Shit zeg!
    Dat zijn echt geen leuke dingen!

Maja:
    Hekwerk erui! Whaaaa! Spannend joh!
    Hoop dat je gauw met hysterisch goed nieuws komt. Is gezinsuitbreiding niet een goede reden om te verhuizen? ;)

5. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ maja spannend zeg! :)
    @ napoleon balen zeg.. is het toevallig niet gevonden en naar het politiebureau gebracht?? kleine kans maar toch..

@ rest met mijn neefje gaat het gelukkig steeds weer beter, is goed aan het aansterken en mag ws volgede week naar huis. :)
    mn zus heeft te horen gekregen dat er verkeerd is geprikt (ruggeprik) tijdens de bevalling en dat het gevoel in helft van bovenbeen, bil niet meer terug komt.
    nu gisteren toch weer echo gemaakt vanwege buikpijn en nu blijkt dat ze niet meer kan voelen als haar blaas vol zit en hem dus ook niet goed meer kan legen.. pff dat wordt dus onderzoek na onderzoek.. en ws een schadevergoeding :(
    verder veel aan mn kop..
    gaat niet echt lekker helaas.
    dames, fijn weekend!

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Yeah mijn spulletjes zijn vanmiddag door de politie teruggebracht!

@kimmetje, tjee wat balen zeg voor je zus! Op een hyve waar ik bij zit is ook een zus van iemand (haha klinkt dat lekker vaag) die dat ook had, na een half jaar ging het pas beter, ze hadden idd ook gezegd dat het niet goed zou komen. Dus er is nog hoop!

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kimmetje, fijn dat het weer wat beter gaat met het kleine mannetje maar wel weer vervelend van je zus! Het zit ze niet mee zeg..
    Kan me voorstellen dat jij je er ook niet fijn onder voelt. Sterkte en ik hoop dat je toch een fijn weekend hebt.

Jeej, Napoleon d'r spulletjes zijn weer terecht!:) Gelukkig maar!
    En je hebt bij de 3e dus een poosje moeten wachten? Idd best 'gek' als de eerste 2 zo vlot gingen. Ik ben ongepland zwanger geraakt van mijn dochter dus op zich best vlot:D Geen idee hoe het nu gaat, we zien het wel. Ik kom er steeds meer achter hoe bijzonder het eigenlijk is als je 'gewoon' zwanger kan raken en een gezond kind op de wereld zet dus ik mag mezelf gelukkig prijzen als het allemaal lukt. Niet negatief bedoelt hoor, maar zie het niet meer zo als vanzelfsprekend.

Elmo, elke reden is goed om te verhuizen:D;) Wat dat betreft hoop ik dat ik gauw een leuke (vaste) baan vind, kunnen we ons huis met room for a pony kopen:) Ooit..;)
    Ben jij al aan het dromen over de indeling/inrichting van jullie nieuwe huis? Ik zou niet meer slapen denk ik:D

Ga ik nu even een peuter uit de plant plukken (dat klinkt als een nieuw kabouter plop liedje! 'Pluk je peuter uit de plant.. tralalala..' sorry, mijn fantasie gaat soms een beetje met me op de loop:))

Fijne zondag nog meiden!

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kimmetje super dat het zo goed gaat met je kleine neefje.
    Vreslijk heftig van je zus wat een ellende ik hoop dat het nog goed gaat komen een kennis van ons heeft het ook gehad maar heeft inmiddels zijn gevoel bijna helemaal terug.
    Heel veel sterkte!!

Napoleon super dat je spulletjes terug zijn toch nog een eerlijke vinder super zeg.

Elmo verhuizen leuk hoor wanneer gaat het allemaal gebeuren als jullie je huis hebben verkocht of al eerder?

Maja spannend hoor:D ik hoop dat er snel een leuke vaste baan voor je gevonden word.

Ik heb zaterdag een stuk van kies afgebroken bel ik me tandarts net zijn ze op vakantie grrrr ik wou dat ik een tandarts had hier in Delfzijl maar heb hem nog in Winschoten.
    Mijn beste vriendin is vrijdag bevallen van een heel mooi meisje gelijk ff heen geweest.
    Zaterdag is ze weer thuis gekomen gaat allemaal erg goed ga vanmiddag weer heen zo leuk he.

Liefs Chantal

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Goedemorgen.

Kim, Wat naar voor je zus zeg. Mooi klote dus. Wel mooi dat je neefje volgende week mss naar huis mag. Zal voor je zus dat ook wel weer fijn zijn.

Napoleon, Dat was niet echt handig zeg. Gelukkig heb je wel alles weer terug.

Maja, met peuter en plant alles weer goed gekomen? hihi

Channes, Kun je niet naar een vervangende tandarts?

Bram is weer naar de go. En ik moet zo weer naar de psycholoog. Nu gaan we kijken wat voor soort therapie ik nodig heb. Gewoon kletsen lijkt mij. Ik hoef geen knutsel therapie of zo.
    Willen jullie wel een petitie tekenen? Ik heb het topic ik 'de lounge' gezet.

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hij heeft geen vervanger helaas alleen voor hele erge spoedgevallen en dan ook nog waarschijnlijk tegen contante betaling

11. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Belachelijk zeg. Kun je nu niet op zoek naar een andere tandarts in Delfzijl?

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dat ga ik ook doen 3nov heb ik een controle afspraak staan daarna wou ik me hier laten inschrijven hier zijn vier tandartsen en is de praktijk niet dicht ik heb nooit wat als ik hem nodig is hij er niet

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi
    Goeiemorgen allemaal, wat een gebeurtenissen allemaal als je een tijdje niet in dit topic bent geweest, elmo's huis staat tekoop spannend hoor en iemand met een 20-weken echo leuk hoor!!! Napoleon's spulletjes zijn terug!! Da's mazzel zeg! En kimmetje, wat een toestand met je zus, balen zeg!

Hier gaat alles z'n gangetje.
    Morgen ga ik naar het Noorderpoortcollege, Centrumvakopleiding. Ze hebben daar een voorlichtingsmiddag. Misschien mag ik via het UWV wel een opleiding volgen! Ik hoop dat er iets geschikts bij is!!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @channes, als je het niet erg vind om naar Grunn te rijden, in het umcg aan de noordkant zit de tandheelkundige kliniek en die hebben ook een spoedpoli, ik kon daar altijd heel snel terecht, 's ochtends bellen en dan smiddags terecht, gaat je nu natuurlijk niet meer lukken maar misschien kan je wel bellen zodat je morgen terecht kan. (en het is goedkoper omdat het ook de opleiding tandheelkunde is)

@maja, de 4e liet lang op zich wachten, nr kwam door de pil heen, nr 2 meteen na het stoppen met de pil (niet meer ongi) en nr meteen na het spiraaltje. Bij nr 4, nu dus bleek ik een persisterend follikel te hebben, dat houdt in dat het eitje maar blijft rijpen en rijpen het omringende follikel steeds groter wordt, waardoor steeds een week buikpijn bij de ovulatie, bleek te komen door de borstvoeding, na het stoppen met bv wel meteen zwanger maar mk, en 2mnd later weer waarschijnlijk omdat het persisterend follikel uiteindelijk wel een eitje opleverde maar die was niet goed. Pas toen dat in juni helemaal over was was het raak in juli ;)

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moeke's! ;)

Kom ff aanzwaaien! Krijgen als het goed is morgen een nieuwe laptop, want met een leenlappie is eigenlijk ook niks.. is wel handig enzo, maar heb toch liever een eigen.. kan ik mijn eigen dingetjes op doen.. kan nu niet eens mijn foto's bewerken.. snik!

Nou ja, iedereen een hele fijne avond in elk geval!

Xx

16. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hey meiden,
    wil jullie ff bedanken voor alle lieve reacties..
    toch fijn om t even kwijt te kunnen.
    blijft anders steeds maar ergens in mn koppie hangen (en daar zit al genoeg :) )

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hekwerk (wat een benaming Elmo:D) is er uit! Viel me 300% mee. Eendebek erin, even pulken en weg wastie:D
    Beter dan het inbrengen.. oeff..;)

Nu weer gauw verder. Drukkerdedrukdrukdruk.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij mij was het plaatsen van dat hekwerk toen echt een drama! Verwijderen was gelukkig zo gepiept!
    Op naar een mooie liefdesbaby he!

Tandartsperikelen....jak jak jak!
    Ze hebben bij mij nog nooit iets hoeven doen maar vind het doodeng! Elke keer denk ik: ja....nu ben ik aan de beurt!
    Gelukkig nog altijd geen gaatjes dus, en ik ben net geweest!

Ja, huis is echt te koop! Vanmorgen op de site van de makelaar (vanmiddag ineens niet meer :s) en morgen w.s. op funda!
    Laat de verkoop maar losbarsten! Blijf het rete spannend vinden!

19. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Maja, Veel plezier met het maken van de beeb:D

Elmo, Is idd erg spannend. Maar blijf je in het zelfde dorp wonen? En hadden jullie al een ander huis?

Vandaag nieuwe schoenen gekocht voor Bram. Moest toch boodschappen doen. En Winsum heeft een goede schoenenzaak.

Bram heeft weer iets nieuws. Heel hard roepen. Achter elkaar door. Om gek van te worden.:)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pooh heeft pb :D

Leuk, nieuwe schoentjes! Zit inderdaad een goede zaak in Winsum (heb in Winsum gewerkt).

Dat roepen...dat doet onze man eigenlijk juist niet.
    Soms zeg ik wel: ga papa maar roepen.....maar dan komt er eigenlijk niet veel geluid uit.
    Mijn man heeft hem geleerd om niet te roepen om een toetje maar dan heel zachtjes (ook zo'n fluitervingertje bij zijn mond)...papa toetoet pakke :D
    Owww...zo schattig als ie dat na het eten doet :D

Deel Deze Pagina