Leuk, schoenen kopen Poohbeer Ik vind die dingen altijd net te duur, heb laatst laarsjes op mp gekocht. Als nieuw! Dat roepen heeft dochterlief ook een poosje gedaan, ik werd er ook gestoord van! Negeren negeren negeren, uiteindelijk houdt het op. Tandarts vind ik ook doodeng, moet donderdag weer.. ieie Wij hadden een hele fijne in Bedum maar sinds we daar niet meer wonen heb ik hier een. Een hele leuke jongeman met een mooie bos krullen en een poepig hoofd Maar echt voorzichtig is hij niet. Als hij volgende keer weer zo ruw doet ga ik er wat van zeggen. Poepig hoofd of niet, ik hou niet van pijn Hekwerk plaatsen was hier ook een ramp. Baarmoeder lag scheef, ze kon er niet bij, aan dat ding trekken, dat meetding erin maar de boel verkrampte zo dat ze niks meer kon. Ik wou dr wel schoppen.. Heul hard (ik hou dus niet van pijn, had ik dat al gezegd?). Net toen ik mijn voet optilde om haar aan de kant te werken ging het beter, maar ooh wat duurde dat lang! Ik kwam huilend als een klein kind weer thuis haha! Elmo, een huis verkopen is ook rete spannend! Ik blijf duimen voor leuke startertjes zonder investeringen in de DSB En ach, anders zijn ze maar niet leuk, als ze maar kopen! Waarom is er geen chocola in huis als een mens dat nodig heeft
Elmo je hebt een PB terug. Zie net dat je laatst ook al 1 had gestuurd. maja, Wat een drama om zo'n ding erin te laten zetten. Maar je bent er nu van verlost. Schoenen kopen voor Bram is haast net zo leuk als voor je zelf. Ik had in he verleden een schoenen tik. Maar met een kind en minder werken zit dat er helaas niet meer in. Laatst in de PP nog hele mooie laarzen gezien. Maar nogal prijzig. ........ff koffie pakken. Zo dat is lekker...... Komt er nog wat leuks op de tv vanaaf?
Whahahaah Maja! Nou, dat plaatsen ging hier ongeveer net zo! Ook dikke tranen + een man die nog witter uitzag na die slachtpartij dan ikzelf! Ook hier een baarmoeder die een beetje schaif staat :S Das wel een meevaller...een tandarts met een leuk snuitje! Ik ga maar eens een stroopwafeltje op mijn koppie thee leggen...ook hier geen chocolade! Laatst bij de boodschappen een reep gegooid (in geval van calamiteiten)...is dat ding dus pleite he! Had manlief de schuld al gegeven maar die had hem ook niet opgegeten...we hebben geen idee waar ie is! Heb jij hem?
Mijn schoonvader heeft ons van de week op de foto gezet. En ik de hond vandaag nog ff. Alles in het zwart-wit. Ik heb ze besteld in 30x30. Lijk tme mooi voor hier aan de muur. Ze staan in mijn album
@Elmo, spannend hoor, huis in de verkoop! Zal voor jullie duimen dat jullie huis snel verkocht wordt! @Maja, fijn zeg, 'hekwerk'vrij! Dat zal wel ff wennen zijn! Ik moet donderdag ook naar de tandarts, moet een gaatje laten vullen... @Poohbeer, leuke foto's zeg! --- Enne, ik zit te kijken naar CSI Miami.. misschien een tip.. Xx
pfff elmo, je had het vandaag wel druk in het novemberforum Druk aan de klus hier, (in huis dus) commode verven, we hebben er voor meike een hele grote gehaald bij de kringloop dan kan de baby de gewone houden. Suus, liep je gisteren voor mijn huis langs? Er kwam iig een roze wandelwagen voorbij
Ja, Napoleon...dan is het nog vrijwillig ook hahaha Hoest met iedereen? Hier net een buikvirus overleefd! UMCG heeft besloten dat het geen geplande ks hoeft te worden deze keer dus Elmo'tje en Elmoman mogen net als elk ander in spanning afwachten wanneer kuikentje zich aandient! Het geboortekaartje is inmiddels uitgezocht, tekst aangeleverd, het wachten is nu op de proefdruk! Dan de aantallen nog doorgeven en missie voltooid! Mag onderhand wel eens op gaan zoeken naar een: Things to do list ofzo...ben er zo slecht mee bezig deze keer! Met Ruben had ik alles onder controle en nu....manlief staat als een idioot de kamer te verven...hahah Nee hoor, was ook ziek geweest en loopt nu achter op zijn schema (alsof dat uitmaakt?!) maargoed. Krijg wel zin om het kamertje in te gaan richten...al zit er een Te Koop bord (zo'n 3D bord) op het raam
hihi nou die kleine merkt daar toch niks van, van dat bord zal wel toeval zijn maar ik kom steeds alleen jou als moderator tegen
Hallo, Slechte slechte ik. Kom ik hier gewoon een paar dagen niets schrijven. Maar ik heb de sims weer ontdekt op de pc. En wat is dat verslavend zeg. Was ik alweer vergeten Maar........................... Napoleon, Leuk he om dingen op te knappen. Elmo, fijn dat je natuurlijk mag bevallen. Bij eventueel een 2e hoop ik dat ook te mogen. Channes hoe is het met je bekje? Kim, weten jullie al wat meer wbt je neefje? Nou ga nog ff verder surfen
sorry dames dat ik even kom binnen vallen ik ben op zoek naar lotgenoten. zie link http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/170972-op-zoek-naar-meiden-onder-behandeling-zijn-op-de-poli-refeja-stadskanaal.html reactie mag in topic maar uiteraard ook via PB
recmar, wat een botte boer zeg (zijn naam staat nog een keer niet veranderd in je bericht trouwens ). en het aparte, ben nog nooit in het refaja geweest maar heb zijn naam al vaker voorbij 'horen' komen.
Mogguh! Ricmar, wat rot dat je zo behandelt bent zeg. Sterkte met het vinden van lotgenoten. Hier: ziek meisje. Vannacht kokhalzen (lege maag want ze had al alleen een toetje gehad dus geen kots gelukkig) en koorts. Ze was heel verdrietig en voelde zich duidelijk beroerd. Molletje erin en nu gaat het redelijk. Maar we hebben geen oog dicht gedaan met zijn allen. Tegen half 5 lag ze bij ons in bed maar dat vond ze net even te gezellig om te gaan slapen
Mogguh! Zo, ben het hele weekend niet eens online geweest.. zo druk gehad met van alles en net niks zeg maar.. Moet straks weer aan het werk, zo geen zin in.. Ach, maar 8 uurtjes, en dan lekker weer thuis tegen half 6! Daar heb ik dan wel weer zin in, haha! --- @Ricmar, jeetje idd, wat een hork zeg! En dan druk ik me nog voorzichtjes uit! Ik hoop dat jullie klacht indienen gaat helpen, ik zou ook van mijn lang zal ze leven niet naar zoéén willen.. Een botte, domme hork... ongelooflijk. En dat noemt zich dan gynaecoloog, en zou het beste met je voor moeten hebben... Heel veel suc6! @Iedereen, hoe is het verder hier? Voor iedereen een hele dikke knuffel van mij! --- Zal even mijn tas klaarmaken voor het werk... kom vanavond weer langs hoor! Hubbie is weg, dus heb de laptop voor mezelf! Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
hallo iedereen.. paar dagen afwezig geweest, nu weer ff terug! @ poohbeer, top dat je ff vraagt! ons neefje is sinds donderdag thuis met zn papa en mama en hij drinkt nu erg goed, lslaapt ook wat meer dus is goed aan het aansterken! komt helemaal goed gelukkig! hier zelf nu wel steeds minder mobiel, behoorlijk last van rug en bekken.. gisteravond wel een prachtige 3D echo gehad en een prachtig koppie gezien (maar jah, welke moeder vindt dat nou niet! ) hoe is het verder hier dames? fijne avond allemaal