tsss weekend vanaf dinsdag hahaha! Ik ben gisteren weer begonnen na een week vakantie . Werk nu alleen de ochtenden, veel last van harde buiken enz. dus rustiger aan (en liever nog rustiger...)
Hier ook erg veel harde buiken, toch zijn alle controles goed. Ga nu op 1 dag wat korter werken, wellicht dat het scheelt.
Maja gefeliciteerd met je baan Elmo laat een ander dan maar werken in het weekend Ik ga waarschijnlijk van baan veranderen. Mijn vriend moet nog even aan het idee wennen. Maar ik zeg waarschijnlijk mijn baan in het verpleeghuis op en ga als kraamverzorgende aan het werk. Dit is iets wat ik al heel lang wil. Van jongs af aan al. Toch maar gekozen voor de ouderenzorg, omdat ik dacht dat in de kraam je alleen moest schoonmaken. En nu ik het zelf heb mee gemaakt ben ik er toch meer over gaan denken. Ik vind het zo spannend.
Spannende ontwikkeling Pooh! Mijn zus heeft ook een periode de ouderenzorg verruilt voor de Kraamzorg. Nu gaf de kraamzorg voor hun zoveel organisatorische problemen met eigen gezin dat ze inmiddels de tussenweg heeft: thuiszorg Heel veel succes met solliciteren! Als je het al zo lang wilt, is elk moment het juiste moment! Mijn zus vond het trouwens wel erg leuk hoor, ik sluit niet uit dat ze ooit weer terug gaat (als de kindjes wat groter zijn). Elmo
@Kimmetje, super he van jullie mooie echo! Ben erg benieuwd naar mijn aanstaande neefje/nichtje! @Elmo, fijn weekend! Lekker hoor! En 1 dag minder werken, gelijk heb je. Naar je lichaam luisteren hoor! @Maja, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wanneer begin je? @Napoleon, oeh harde buiken.. idd maar rustig aan doen hoor! @Pooh, spannend hoor, een carriereswitch! Ik wou dat ik dat durfde... --- Hier alles goed verder, ik ga vanmiddag met Jamie op de PSZ een lampion maken voor St. Maarten, hebtderzinan! Even 1 op 1 met Jamie, dat is tegenwoordig aardig zeldzaam in huize QueenBee.. Xx
Hoi allemaal.... Sorry dat ik zolang niet ben geweest ben goed ziek geweest heb wel mee gelezen... Maja gefeliciteerd met je baan super hoor. Poohbeer spannend hoor ik hoop dat het je heel goed bevalt lijkt me een heel mooi beroep. Elmo van dinsdag al lekker weekend heerlijk zeg. Goed van je een dag minder werken denk goed om jezelf he.... Queenbee hoe is het gegaan vanmiddag lampion klaar? Me kies is nog niet klaar volgende week moet ik heen voor controle en dan neemt hij de kies gelijk mee. Me nichtje moest vandaag naar het umcg voor haar wang die word heel dik en in de mri scan konden ze niks ondekken ben zo benieuwd wat het is vind het ook best eng hoor.
Queenbee, hoe is de lampion geworden? Channes, Wat rot om zo ziek te zijn zeg. Dus kies nog niet klaar. Hoe is het me je nicht gegaan? Elmo, hoe staat de huis verkoop Zo ik heb de knoop doorgehakt en ga de sollicitatiebrief schrijven. Vind het wel erg spannend hoor. En ga het ook zeker niet tegen te veel mensen vertellen.
Spannend poohbeer ik hoop dat het wat word!!! Bij me nichtje denken ze dat de bloedvaten in haar wang op een hoop liggen dat de kleppen daar niet goed werken maar ze gaan het nog verder onderzoeken met een echo. Niks aan hoor ze is nog maar 8.
Hoi allemaal, Hier nog een meid uut Grunn.. Wij wonen in Hoogezand en ik werk in de stad. We hebben een zoon van 1,5 die in het Martini is geboren...nu alweer een tijdje bezig voor een 2de kindje..
Huis staat prima hahha Nee, staat nog geen weekje op internet en in deze tijd zijn mijn verwachtingen niet direct heel hoog hoor! Super veel geluk met solliciteren! Wij hebben morgen een extra echo van ons kuikentje!! *vk doet opleiding, vandaar*
Channes, Dat is nog veel te jong voor het ziekenhuiswerk. Sneu hoor. Mariska, Welkom hier hoor. Elmo, Was ook niet zo bang dat je huis niet meer zal staan Ja een week is nog maar kort. Toen we dit huis kochten stond het net een dag te koop. Kan raar lopen. Leuk een xtra echo. Of Is het medisch?
Zouden jullie nog een petitie willen tekenen. Het gaat om een kanker site waar ik ook actief ben. http://goededoelenversusbumastemra.petities.nl http://www.diagnose-kanker.nl
Nee hoor, deze echo is niet medisch. Het is meer voor de studiegroep van mijn vlos. Ze moeten allemaal toch oefenen he! Woensdag hebben we wel een extra medische echo (ivm de vergroting van het rechter niertje).