Heerlijk als ze gaan oefenen met de echo en dat jij het "slachtoffer" bent.. Poohbeer..spannend hoor..een andere baan vinden. Queenbee..lampion leuk geworden? Wij zijn vandaag wezen kijken bij een PSZ en daar zaten ook allemaal mama's lampions te knippen en te plakken..
Hey deze had ik nog niet gezien. Leuk om te lezen dat er toch nog mensen uit Groningen hier zijn... in het mammatopic (jan 09) zitten alleen meiden uit het zuiden van het land (met meeting vooral erg lastig want ik ben degene die dan het verst moet rijden... ) Ik woon samen met man en twee dochters bijna in het topje van groningen. Als ik tijd heb lijkt het me gezellig mee te kletsen hier! Groetjes Nettie
Aloha Iedereen! Kom ook eens weer aanwaaien! Hoe is het met iedereen? Elmo hoe was de echo? Is nooit verkeerd nog een keer extra kijken naar jullie kleine wondertje in je buik. Poohbeer succes met solliciteren! Qeeunbee is de lampion mooi geworden? Channes heb je last van kiespijn? Wat sneu voor je nichtje! Is er nog meer nieuws? @ de nieuwe mensen welkom! Hier is alles goed manlief is weet back home dus ben weer helemaal happy. Vandaag mijn eettafel geverf ben ook begonnen aan de stoelen maar na 1 was ik het zat vind het een mooi klusje voor manlief haha. Hou echt zo niet van verfen! Fijne avond iedereen!
Echo was super! 1.5 uur lang ongegeneerd loeren naar ons Kuikentje! Nog 8 weken tot we die bolle wangetjes in het echt kunnen zien! Ga gauw wat doen hier..
Elmo heerlijk zeg lekker lang loeren.. Lovely kiespijn heb ik niet er is alleen een stuk van af dinsdag gaat me tandarts hem maken eindelijk. Heerlijk je mannetje weer in huis lekker genieten met z'n allen. Wij gaan vanmiddag de kinderwagen en box bestellen kan het mooi in dec mee komen alles in een keer binnen.
@elmo: zegt noordpolderzijl je iets??? Daar vlakbij. Zeg wel eens voor de grap dat als wij een steen gooien hoor je even later een plons (Wist trouwens niet dat sesamstraat zo dichtbij was )
Kom ook weer even spieken. Nettie, leuk dat je mee komt kletsen! Hoewel ik hier niet echt veel klets maar af en toe even loeren is best leuk. Ook hoi Mariska natuurlijk Elmo wat gaaf dat je zo lang naar je kuikentje hebt mogen gluren zeg! Voelt het allemaal bij een 2e ook anders? Ik hoor wel eens dat de zwangerschap voor je gevoel sneller gaat, in jouw geval ook? Hoest met 't huus? Poohbeer, spannend! Ik hoop dat je gauw een leuke baan vindt! Oeff.. Verder ook iedereen hoi? Hier alles prima. Ik begin maandag met mijn nieuwe baan, jeej Donderdag contractgesprek gehad en was leuk. Prima salaris en een paar leuke collega's ontmoet. Heb ook te horen gekregen dat ik crisisdiensten moet gaan draaien af en toe, no problem. Ik is tevreden. Met dochterlief gaat het ook goed. Wat ziekjes geweest maar nu weer opgeknapt. Wel nog snotterige pusoogjes maar dat gaat ook wel weer over (schijnt). Fijn weekend allemaal! Gaan er nog mensen de stad in morgen? Koopzondag toch? Denk dat ik met mams en dochterlief nog even ga spieken naar nieuwe laarzen.
Nettie, wellicht moeten wij iets verder gooien maar ook hier kan je bijna Plons horen als wij een steen gooien! We fietsen er met goed weer nog wel eens heen, heerlijk kopje koffie met appeltaart! Maja, Goed bezig jij zeg! Heel veel plezier met je nieuwe job! Zondag: denk dat wij de babyzaken bij langs gaan..ik vind de stad altijd zo vreselijk druk, vermijd die dus Huus: geen nieuws. Volgende week zaterdag koopcontract tekenen van nieuwe huis! Channes, Leuk joh! Bijna alles is straks dus besteld! Hier is manlief aan het schilderen. We hopen dat we volgend weekend de meubels erin kunnen zetten! Ow, foto's in album
Foto's bekeken, prachtig En hoe bijzonder toch.. blijf me erover verbazen. Stad is idd druk, ben even aan het zoeken waar ze nog meer koopzondag hebben.
Ow...het voelt trouwens niet anders, een tweede zwangerschap. Sneller lijkt het zeer zeker wel te gaan! Bij Ruben was met 23 wk de kamer klaar...ben volgend weekend 33 wk Minder genieten en minder bijzonder zeker niet! Bij Ruben dacht ik: het zal zeer zeker de laatste keer kunnen zijn..dus genieten. Nu geniet ik dus NOG meer...want de kans dat het nu wel echt de laatste keer is...
poehbeer, leuk zeg! hihi ik hoor ineens allemaal mensen die ineens de kraam ingaan . allemaal carrierechanges @elmo, super zeg! was het een 3d echo? jee nog maar 8 weekjes! @netty, woon je dan niet in een dorp maar gewoon aan de weg zegmaar? klinkt dat stom zo hahahaha, mijn tante woonde altijd in warffum en dan gingen we vaak even op de fiets naar noordpolderzijl, lekker uitwaaien als het hard waaide en dan lekker tegen de wind in leunen op de dijk (al is het iets mnder om zo te fietsen ) Ben er tijdens mijn vorige zwangerschap, 3 dagen voor ze werd geboren nog geweest, wilde eigenlijk naar het strand maar durfde niet meer zo ver weg @maja, leuk hoor zo snel al beginnen geniet ervan . Hier niet veel nieuws, iets minder gaan werken en verder doen we zo rustig mogelijk. Vanmorgen ff in het bedummerbos gelopen (nou ja, gesjokt want meike gaat nog niet zo snel, of de andere kant op )
Nou... ik daar ook heeeeeeeel vlakbij! Nettie, Ik ga je een pb'tje sturen Bedummerbos is leuk (en je bent er zo door...hahah)
Jullie geloven het nooit! Nettie en ik zijn dus gewoon dorpsgenoten he!! Whahahaha Fijn weekend dames!
Tjonge das nou ook bizar zeg... elmootje, waar loop je nu?? Hihi miss kom je wel elke dag voor ons huis langs... al kan ik me dat niet voorstellen want vrouwen/ mannen met kinderwagens en honden die steeds hetzelfde rondje doen herken ik vaak wel.. heb even in je album gekeken maar je zoontje omt me iig niet echt bekend voor... Maar je hebt mn hyves nu dus ben benieuwd! Zo zie je dus maar weer hoe grappig het is zo'n topic! Erg leuk hoor!
Hey hebben jullie die vijver????????? Daar heeft Elise echt tijden voor gestaan te kijken... als we naar de "babydokter" (cb) lopen dan vraagt ze elke keer of we even visjes gaan kijken.......is die van jullie????? Nou ja zeg!!!!!
hihi ja lekker klein bos maar das met meike wel handig als ze zelf loopt, hoewel ze nog niet heel lang kan lopen, we hadden ook de buggy maar meegenomen, ze rent iedere sloot in en achter elke hond aan
Haha dat is toevallig Elmo en Nettie..komt er ook een bus door jullie dorp? 1,5 uur baby kijken..heerlijk Elmo!! Maja..er is een koopzondag in Hoogezand morgen..en 1 voordeel het winkelcentrum is onder dak. Hier vandaag lekker gewinkeld in Winschoten..het blijft toch gezellig daar..