@elmo: Hij stond op punt naar de kerk te gaan en was erg moe en zag er wat tegenop (bang dattie in slaap zou vallen tijdens de dienst... )maar aangezien hij diaken is (als je uitleg wilt hoor ik het wel ga er verder hier niet teveel over uitwijden) moest hij wel... vandaar dat ie miss niet zo vrolijk keek... hahaha
Ow kijk, dat is nogal een verantwoordelijke taak toch! Begrijp dat je Katholiek bent, net als ik van huis uit. Wij gaan overigens niet naar de Kerk verder, ik ben wel gedoopt en heb mijn 1e communie gedaan. Onze kinderen worden ook niet gedoopt. Hij zag er in elk geval keurig uit, dus daar kon het niet meer aan gelegen hebben
@elmo:Nee we zijn geref. vrijg. Gaan dan ook dorpje verderop naar de kerk. En het is ook helemaal goed gekomen, toen ie thuis kwam was hij enthousiast over wat er gepreekt was dus in slaap vallen was er niet bij gelukkig! Was trouwens zn trouwpak wat ie aan had... haha Ps is idd behoorlijk verantwoordelijk... gaat samen met 5 anderen (en nog wel meer volgens mij...weet het zelf niet eens zo goed... )zo'n beetje over financiƫle zaken in de gemeente...
Vandaar dat het zoooo netjes stond! Jij niet meegeweest dan? Gaan jullie niet samen? Hier dus, in jouw ogen zeer waarschijnlijk zeeeeer fout, naar de Prenatal geweest Leuk geslaagd
Ow..heb even google geraadpleegt en de Kerk in Groningen (Oosterkerk) daar hebben wij eens een doopdienst bijgewoond van een dochtertje van IVF kennissen. Gelukkig kon een vriend van ons toen mee (die gaat / ging vaker naar die Kerk)..dan voel je je toch wat minder "vreemde eend" he We vonden het een ontzettend mooie dienst toen!
Wie ben ik dat ik er een oordeel over heb... ik doe het idd niet maar als jij dat wilt doe je het maar fijn hoor... als ik echt zo erg was konden we hier eigelijk ook niet wonen want hier is het zo rood (van voeger uit) als het maar zijn kan. Zijn vanochtend samen geweest, 'smiddags geen oppasdienst dus heb ik geen opvang voor Mila... Elise gaat vaak al eens mee maar Mila absoluut niet dus ik mocht lekker bij de meisjes blijven vanmiddag.... kon toch niet bij Henk zitten die zit dan ergens anders (speciaal plekje voor de kerkenraad....klinkt allemaal heel zwaar en vreselijk die termen misschien,maar is echt niet zo erg als het lijkt hoor) Fijn dat jullie geslaagd zijn bij prenatal!!! Leuke winkel om even te snuffelen... ook als je niet zwanger bent... word daar altijd heel erg hebberig.....
Hahaha...daarom kon ik die opmerking ook wel maken. Als je in dit dorp woont, dan kan je daar wel tegen Misschien wonen we hier daarom wel zo lekker Ja, hebberig wordt ik er ook van hoor, ook in zwangere toestand!
Juist in zwangere toestand is mijn ervaring... altijd wel, maar zwanger is het helemaal erg... dan denk je dat je alles nodig hebt wat daar is..... gelukkig heb ik dan een man die om de portomonee denkt..... anders woonden we nu in een kartonnen doos zonder verzekringen en eten enz....
Dat denk ik wel dan Nou, het viel ons ook mee. Wij zijn dan RK van thuis uit (moeders kant is Limburgs) en dat vind ik wel een beetje te hoor, als ik eerlijk ben. Niet zozeer de stof maar meer de "poppenkast" er omheen. Ieder zijn ding, maar das niet mijn ding! De meneer die de doopdienst deed, deed dat zo leuk en goed! Ik zat toen in de wachtweken van mijn 7e ICSI (waarvan ik zwanger raakte) en heb echt met tranen gezeten over alles wat hij vertelde over kinderwens / geboorte / opgroeien etc. etc. Had dus zeker indruk gemaakt. Zelfs bij mijn man...en die heeft er echt helemaal niks mee. We dwalen flink af zo zeg....sorry voor de rest
Hahaha...hier was het vanmiddag manlief die zei: vind je die echt zo leuk: Nou, dan nemen we hem mee (tot een paar keer toe). Hij geeft wel toe dat hij het zelf dan ook errug leuk vindt hoor! Zo is hij dan ook wel weer. Dat hij spontaan na het eten nog ff ging schilderen zegt ook wel wat, meneer heeft ook nesteldrang geloof ik
Zo he, das even handig... Bij de eventuele volgende zwschap wil ik ook een man met nesteldrang... als ik er niet was geweest had Mila nu nog geen mooi kamertje gehad... heb zo'n uitstel/afstel man.... heeft af en toe een flinke trap onder z'n r*** nodig....
Whahahahaa! Oh, dat brengt mij bij het volgende. Jullie wonen nog niet zo heel lang in dat huis toch? Of vergis ik mij?
Whahaha..neeh, das toch langer dan ik had gedacht. We hadden beide het gevoel dat daar onlangs nieuwe mensen kwamen wonen (de boel geverfd / veranderd dan?). Zeer waarschijnlijk ben ik met een heel ander huis in de war (heb een gegronde reden he!). Wij wonen er nu bijna 7 jaar (vind ik dus best lang ). Ja, als er nog meer mee willen beppen Ik ben alleen alweer kwijt wie waar nou vandaan komt...
Jullie kletsen te snel..ik moest eerst iets anders regelen voor Elmo.. Prenatal..foute boel..als ik een gebroken dienst heb en geen zin heb om naar huis te gaan dan beland ik daar nog wel eens..en bij de mac daar en bij babyplanet...het is goedkoper om dan naar huis te gaan8).. Leuke foto's van de echo, Elmo. Je kan het gezichtje erg goed zien zeg!! Ik ga plat..morgen vroege dienst en daarna naar Winschoten. Mijn ouders wonen daar en het is Alderillen..dat betekent bij ons in het gezin snert tijd!! Pa is al 3 dagen bezig om snert te maken..lekkerrrr. Ben benieuwd of Evan het ook lust!!