Queenbee hoe was het bij de tandart? Ik ga na de tandarts hier naast me huis 1minuutje lopen ze hadden er nog plek.
@Channes, das handig, naast de deur! Ik moest er om 14.10u zijn en zat om 14.35u weer in mijn auto.. 19 november moet ik terugkomen voor het laatste gaatje, lukte nu niet meer, omdat ik pas om 14.15u binnen was... dus liep een beetje uit.. Hij heeft nu een oude vulling uitgeboord en er een nieuwe ingezet.. klinkt enger dan het eigenlijk was, moet zeggen dat ik nu steeds minder bang ben.. leuk vind ik het nog steeds niet, maar het enige pijnlijke is de verdoving.. Nou, ga Jamie weer ophalen van de PSZ! Laterz! Xx
ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap 3 wortelkanaalbehandelingen gehad... (in dezelfde kies) en ik krijg een andere verdoving dan normaal. Ik ga naar de universiteitkliniek in het umcg.
Nog een keer weer terug beetje jammer. Hopelijk ben je daarna lekker klaar. Verdoving is ook niet echt fijn daarom heb ik hem nooit alleen met trekken... Ga zo lekker naar me ouders daar lekker eten mannetje is op cursus in Amsterdam is dus erg laat thuis niet echt gezellie ze verzinnen elke keer weer kwa cursussen kwa zuinigheid van energie
Wat een tandartsen toesand hier...ik ga trouwens liever naar de tandarts dan naar de huisarts.. Elmo..staat er een bord in de tuin? Ik kom volgende week door jullie dorp.. Napoleon..gatver...wortelkanaalbehandeling.
Nee, er hangt een 3d bord aan het raam boven Maarre...jij rijdt wel langs mijn straat, maar er niet doorheen
Bah krijg helemaal de kriebels van al die tandartsverhalen! Elmo zijn er al kijkers geweest voor het huis? En hebben jullie al een nieuw huis? Wat een vies weertje vandaag, zat vandaag met Nana op de fiets op naar het Stadspark even wandelen en langs de kinderboederij begint het te regenen! Dan maar de hele dag thuis , niks aan.
Ja, baggerweer he! Inderdaad niks aan. We hebben inderdaad al een ander huis, nu nog geen kijkers gehad. Had ik ook niet echt verwacht hoor. Gelukkig hebben we ruim de tijd
Ik kom ook even weer langs waaien: Lisanne kruipt sinds een week. Vanochtend naar cb geweest, arts zei dat dat wel vroeg is, nou ja, ze doet het in ieder geval goed met alles. M'n moeder heeft griepklachten, voorlopig niet heen gaan. Je weet maar nooit met die virussen van tegenwoordig. Verder zit ik nog steeds te wachten op UWV & Centrum Vakopleidingen of ik een opleiding mag gaan doen. Nou eigenlijk gaat het best goed hier.
Saskia..Leuk dat Lisanne kruipt..let op ze worden nu echt handenbindertjes. Vanmorgen wel geschrokken dat de eerste griep dode bij ons in de provincie is. Meisje van 5 uit Oostwold bij Winschoten. Ze was al wel ziek maar toch..brrrr...
de kinderen bij mij op school worden bij bosjes geveld door de MG. Heb je er aan het begin van het lesuur nog 17 zijn er aan het eind er nog maar 12... gisteren had ik een klas met 5 leerlingen...
Jeetje.. Ik probeer er nog steeds nuchter onder te blijven maar er zijn wel veel mensen ziek zeg.. Toch zegt het RIVM nog steeds dat het een milde griep is, alleen veel besmettelijker. Hier (nog) geen griep, willen we graag zo houden
Idd napoleon: Ben je dan niet bang dat je zelf ook de m-griep krijgt? Lijkt mij gezien jouw situatie: kindertjes+zwanger best eng lijkt me.