Ben de hele dag al druk in de weer om een knoop door te hakken mbt enten of niet enten. Ben er nog niet uit. HA gebeld, vlos gebeld, RIVM gekeken, hier geneusd...wordt er alleen maar onzekerder van eigenlijk. Weet echt niet wat ik moet. Neig naar niet enten, sterker nog, ik was vanmorgen nog overtuigd!
Nee ik ben helemaal niet bang het te krijgen, als dat zo is, dan zij het zo. Ook met inenten hou je het niet tegen dus dan kan je het alsnog krijgen alleen herkent je lichaam het eerder en ben je dus minder lang ziek.
Elmo ik neig ook heel erg na niet enten zolang er niks bekend over de gevolgen willen wij het risico niet lopen.
Ik heb vandaag een oproep gekregen. Heb ook bij het RIVM gekeken..aangezien we bezig zijn voor de 2de...ik ga waarschijnlijk niet heen. Mocht ik zwanger zijn dan weten ze niet wat voor invloed het heeft op de vrucht en ik heb ergens gelezen dat je na je inenting 8 weken lang niet zwanger mag worden..dan zitten wel al in februari..pff...zwanger worden gaat hier al niet makkelijk en ik zou graag elke kans willen benutten.
Hier net zo.. Krijg de normale prik wel en heb hem ook gehad. Maar met een kinderwens haal ik de mex prik denk ik niet. Hoewel ik ook steeds heen en weer ga met mijn gedachten. Kan me goed voorstellen dat als je zwanger bent het nog veel lastiger is, ik zou het dan ook niet weten.. *piep*griep!
Hier zoonlief w.s. de MG. Manlief is nu naar Hanzeplein om Tamiflu op te halen.... Dat enten hoeft dus wellicht niet meer.... Nou maar hopen dat ie gauw opknapt!...en mij niet aansteekt.
Och jee.. Het arme ventje. Is hij erg ziek? Idd hopen dat ie jou niet aansteekt en snel weer beter is! Heel veel beterschap voor hem.
Ja, in Winsum namen ze niet op. Ruben heeft flinke koorts, daar is hij eigenlijk het meeste ziek van. Ik denk / hoop dat we er vooral snel bij zijn.
@elmo: arm mannetje! Sterkte, en hopelijk blijft het bij een "gewoon" griepje en blijf jij er vrij van!
Alleen maar goed dat je er snel bij bent. Zo lang hij niet erg benauwd is, is het 'gewoon' een kwestie van uitzieken lijkt me? Met behulp van Tamiflu dan.. Getsie, echt sneu voor het kleine manneke. Je kan zo beroerd zijn van griep.
Ja, griep was het sowieso volgens de arts. Of het dan Mexicaans is of niet...maakt in mijn ogen niet zoveel uit. Vond die koorts gewoon echt te hoog + dat bekkie wat je erbij ziet dan he....
Ja joh, dan breekt je hart toch wel een beetje als je hem zo ziek ziet lijkt me. Hoop dat het met wat molletjes een beetje te doen is voor hem. Wil hij wel drinken? De buuf is nu met haar kleine (ruim 1 jaar) naar de hap, meisje is gekrabd door de kat en heeft nu de kattenkrabziekte?) en is daar behoorlijk ziek van. Arm ding. Vriendlief en ik zijn net weer een beetje bijgekomen van een buikgriep. Blegh, wat kan je daar ook beroerd van zijn..
Ja, hij zat echt voor sneu bij ons. Wilde ook liever naar bed dan op de bank...kan je nagaan! Kattenkrabziekte...dat het bestaat zeg, goeie voor Scrabble. Je uk moet echt niets mankeren hoor! Hier ook buikgriep gehad, zo'n 2 wk terug....het mag nu wel ophouden met het gedonder!
Ach gut, dan istie wel goed beroerd idd.. als hij zelfs liever in bedje wil liggen. Arm mupke! En het mag zeker wel ophouden met al die bacterien en virussen, ben dr ook wel klaar mee. Wat dat betreft suckt de herfst behoorlijk..
ahhh arme ruben! Hopelijk is ie snel weer zichzelf! Hier niks bijzonders, behalve die mist... kan nog net de voetbalpalen zien en dan houdt het op... kinderen zijn uit spelen vandaag, meike is wel thuis maar die gaat zo op bed. Dan nog even de laatste dingen aflakken voor meikes slaapkamer dan kan dat ook in elkaar. en dan aan het einde van de middag naar mijn ouders. zit het weekend er alweer bijna op! En morgen de 20 weken echo!!!
Mogguh! Uhm, middag, sorry.... Lees dat dat Ruben ziek is, hoe is het nu met hem Elmo? En hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles goed, gaan straks met vrienden van ons en hun kids samen zwemmen, Jamie zit er al helemaal klaar voor, haha! Xx
Hier een kind dat wonderwel "normaal" wakker werd vanmorgen. Geen koorts meer....alleen nog wat verhoging. In overleg gestopt met de Tamiflu. Wat hij had geen idee maar gelukkig geen MG dus! Hij is nog niet zichzelf maargoed, denk dat ie morgen wel weer de oude is! Napoleon, heel veel succes met de echo morgen!! Iedereen nog een fijn laatste restje weekend! Hier is de babykamer inmiddels ingericht en klaar! Er hangt nog een pietsje was aan het rekje, dus als dat gestreken is gooi ik de handdoek in de ring! Nog 3 wk werken...ik tel af!