Elmo fijn dat Ruben er weer helemaal is een hele opluchting.. Nog drie weekjes heerlijk hoor ik hoop dat ze lekker voorbij vliegen des te eerder begint je verlof. Queenbee waar hebben jullie lekker gezwommen? Napoleon alvast veel plezier morgen.. Maja hoe is het met je buurmeisje? Ik heb vandaag nog wat kleertjes gewassen gestreken alles is nu klaar voor gebruik hihi nog ff geduld maar dat heb ik niet veel meer. Morgen weer aan het werk na een weekje vrij ben benieuwd hoe het gaat wil ook eerst met me baas om tafel dat ik nu volledig naar de kassa wil brood deli word me nu toch wel te zwaar komt wel goed denk ik. Fijne avond nog. Liefs Channes
Napoleon: Ben erg benieuwd hoe het was? Ik hoop dat je niet terug hoeft voor vervolgcontroles! Enne....of het ook echt een baby is
Nou, het is echt een baby! Een meisje zelfs . Alles was goed, er is 1 softmarker gevonden maar daarover hoeven we ons geen zorgen te maken.
@napoleon: Wauw, wat goed zeg!! Gefeliciteerd, een meisje ook, leuk zeg!!! Meiden zijn super!!! @elmo: leuk zeg!! Mila heeft ook ong zo'n groene wand in haar kamertje.. mooi geworden hoor!!!
3 jaar terug had mijn zus dat ook al...ik dacht dat het nu juist wat minder hype was Ach, als wij het maar mooi vinden toch
Mooi kamertje Elmo! Idd, groen is populair.. Jamie zijn oude kamer in ons vorige huis had ook 1 muur limegroen, die ertegenover was aquablauw en de overige muren wit. Hoe gaat het hier met iedereen? Hier alles ok, dagje werken zit er weer op, dus weer ff een dagje vrij! Gister gezwommen in Aquariom, wilden eerst naar Veendam, maar het maakt voor de kids toch niet uit, dus dan maar naast de deur! Ze hebben genoten! Hoe gekker Jamie deed, hoe harder Britt lachtte, haha! Britt lag dan ook al om kwart voor 7 te knorren, hihi! Hadden jullie het nog gehoord van die man op de A7? Verschrikkelijk niet, is gewoon door een aantal auto's overreden.. brr... Xx
Elmo leuk kamertje die van ons word ook lime paps is net bezig met schilderen. Queenbee lekker even zwemmen word je lekker rozig van heerlijk. Ik heb het ook gehoord van de die man pff ik moet er niet aan denken dat je er iemand zoiets overkomt.
Idd, wordt je suf van van zwemmen, haha! En dan te bedenken dat ik vanavond ook actief ga zwemmen... Lekker lui daarna op de bank hangen met een mok warme chocomelk! Ja, die man van gister... brr.... een collegaatje van mijn hubje werkt in de traumaheli, die was erbij... het was zo mistig dat hij niet echt kon zien tot hij ineens wat gesjomp onder zijn schoenen hoorde... het enige herkenbare van die man moet zijn romp en zijn linkerbeen zijn geweest... triest hoor...
Vanaaf baantjes trekken? Heerlijk hoor heb ik ook wel een keer weer zin in het is zo vlakbij maar gun me er nooit meer tijd voor. Jee hier is de babykamer helemaal geverfd zaterdag behang erin heb er echt helemaal zin in.
Nee joh, was het maar baantjes trekken, das nog wel relaxen..! Aquarobic it is... Leuk zeg, babykamer geverfd! Toevallig ook iets met limegroen? Aangezien we dat zo'n beetje allemaal hebben/hebben gehad?
Dat heb ik ook een tijdje gedaan met me zus jogging heb ik ook nog gedaan. Hier ook lime met wit hebben we allemaal he leuk man..
Toevallig idd, ook al met lime! Jamie had het in ons oude huis, nu is het blauw met bruin, heel stoer! Nou, als je nu je tas pakt, red je het nog om met ons mee te doen. Begint om half 8.
Hihi nee zo sportief ben ik momenteel niet pff ben te lui om de ene been voor de andere te zetten. Lime vind ik altijd al een een hele leuke kleur voor de babykamer dus jah dan moet het ook maar he.