Is ook een leuke kleur hoor, lekker fris en kan voor allebei j/m! Enne, dankje. Gaat wel lukken! Jij mag lui zijn hoor! Doe ik straks ook als ik terug ben.. lekker languit op de bank! Later!
Grappig zeg, zoveel lime-groene kamertjes!! Eensgezind zijn we dus wel hier Hier vanavond sint maarten... Niet echt veel zin in, maar Elise loopt samen met een dinnetje van de psz, wel grappig, lopen we met zn 4tjes, ik kan ook goed met dr mams overweg dus dat word wel gezellig... beter als alleen met zo'n verlegen ding... (wij hebben een kat-uit-de-boom-kijker... dus dat zingen is ook niet wat zeg maar) sta ik toch alleen maar te zingen en zij vangt de buit.... Manlief moet nog weg vanaaf dus lopen we een uurtje, dames zijn nog geen 4 dus moet genoeg zijn lijkt me! Iemand anders ook nog???
@elmo: kunnen wij Ruben nog aan de deur verwachten?? (oh wij komen ws niet bij jullie langs mocht je het je afvragen... lopen aan de andere kant van t durp... )
Ik wilde net zeggen: zie ik jou en de meiden nog? Ruben doen we alleen in het blok hier laten lopen (en 1 blok verder denk ik)...hij is net 2 en snapt er echt niks van. Als ik zeg: kan jij een liedje zingen? Zegt ie steevast: NEE hahahaha Misschien ga ik straks nog wel even een stukje met hem wandelen...ik zal zwaaien als ik die kant langs loop
Oh dat ga ik niet zien vrees ik... ben zo nog niet wakker... Zie dr niet uit ook zit hier beetje achter de computer zie verder niets om me heen... Was een kort nachtje... tegen half 1 op bed en kwart voor 6 was de kleinste er weer... die niet rustig naast me ligt (wel bij pappa zaterdagochtend... daar was ze wel in slaap gevallen... doet ze bij mij nooit) en tandartsje speelt, wangknijpt, oogprikt enzenz... Maar goed ik zie je vanzelf wel ik zal er op letten... of ben je al langs geweest.. Nee snap dat hij nog wat jong is idd. Wij hebben ook pas vorig jaar voor het eerst met Elise gelopen hoor... viel me mee dat ze nog wel zong... alleen als er een man opendeed wilde ze niet....
Hier wordt er ook nog niet gelopen hoor. Volgend jaar wel dan gaat hij naar de psz en zal hij er wel wat van meekrijgen.
@Elmo Wat een mooie foto's, prachtig!! Hier in totaal 18 kindjes geweest voor Sint Maarten, een record!!! Lisanne was erg moe, maar kon de slaap niet krijgen door de zingende kindjes aan de deur. Op een gegeven moment zelfs zo overstuur, dat slapen echt niet meer lukte. Maar lekker even bij ons gehouden en nu een fles en dan naar bed. Het is nu wel weer rustig.
Denk dat wij net zoiets hadden. Ze kwamen in flinke groepen voorbij en dus was het ook al best gauw weer rustig. Moet wel zeggen dat we rond het begin met de hondjes zijn gaan wandelen.... Het is alweer lekker rustig hier. Ruben vond het prachtig!... om te kijken. Hij is niet eens met zijn lampion langs geweest...
Wij hadden een stuk of 12. Ben alleen op den duur met Elise naar andere kant van het dorp gegaan (dus moest henk de deur opendoen...vind ie zo leuk ook haha), de dames hebben het echt heel goed gedaan, keihard zingen, ze hadden alle mensen helemaal tuk...2 van die kleine moppies waar zo'n geluid uit kwam, iedereen smolt.... wij hebben alleen maar gelachen....het waren echt jut en jul met zn 2en. Was dus leuker dan we hadden gedacht!
Elmo..gaaf zeg de foto's!! Ik las dat Ruben 12,7 kilo is..Evan was met 1,5 jaar al 13 kilo...haha..Heb jezelf een voorgevoel of jullie een jongen of meisje krijgen? Nettie..klinkt als een gezellige boel Evan vondt het ook geweldig al die kids bij de deur..hij had al snel door dat ze snoep kregen en hij wilde het al weg geven als ze nog niet eens hadden gezongen..geen idee hoeveel hier zijn geweest. Manlief moest het alleen doen ik was nog aan het werk..
Ruben is ook maar 86 cm...dus echt lang is ie niet. We hebben geen idee of het een jongen of meisje is. Ik neig naar jongen maarja, dat komt w.s. omdat we al een ventje hebben. Ruben wilde ook snoep...heeft ie ook gekregen, na het eten!
hihi meike is dus langer dan ruben zij was met 15 mnd 87 cm Wij hebben 5x kinderen aan de deur gehad, erg rustig... ik moest wel mijn kinderen overal wegplukken dus was ik nog lang onderweg (ze zaten beide in de stad bij een vriendje/vriendinnetje) en daarna nog training geven... vannacht weer druk gehad... dwz veel harde buiken en vanmorgen erg misselijk... ze zouden ook onze wasmachine bezorgen vandaag maar toen ik thuis kwam van de kids naar school brengen waren ze al geweest... grrr! @nettie, hihi ik heb al 2 dochters, dus die 3e past er ook nog wel bij oh en onze babykamer is ook lime nog, maar we gaan hem weer pimpen, deze baby hoeft niet hetzelfde als meike natuurlijk. heb gisteren ook alle babykleertjes uitgezocht en op mp gezet en een paar dingetjes zelf gehouden voor deze beeb.
hahahahaha: Bus naar stad verliest achterwiel GRONINGEN - Een bus van Delfzijl naar Groningen heeft donderdagmorgen bij Ten Boer een achterwiel verloren. Het wiel is in het Damsterdiep verdwenen. De chauffeur heeft de bus direct langs de kant gezet toen hij merkte dat er iets niet klopte. Omdat er geen vervangend vervoer beschikbaar was, moesten de passagiers een uur wachten op de volgende bus richting Groningen. Hoe de bus het wiel is kwijt geraakt is nog onbekend.
Rehwinkel: Sint start volgend jaar in Groningen - Stad - Dagblad van het Noorden Dat lijkt me nou leuk. De landelijke intocht in Groningen, lekker dichtbij.
Evan was met 18 maand 89cm...tja wij zijn beide ook groot.. Haha ik had het natuurlijk al gehoord van die bus...ik stond vanmorgen om kwart voor 7 met een kapotte bus tussen Bedum en Onderdendam bij de melkfabriek. Arriva maakt er een rommel potje van de laatste 4 weken die ze nog moeten. We moeten nog even doorbijten en dan krijgen we allemaal nieuwe bussen..
Ik ben maar 1.60...manlief is gelukkig niet zo'n dwerg hoor. Ruben gaat vast nog wel wat groeien...ooit. Anders maar niet.... Hier heeft die kabauter van half 12 tot 3 uur geslapen!! Die zal er niet om 19.00 uur in hoeven denk ik