mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ohh lekker elmo! en dan heerlijk genieten van je verlof ;)

Wij hebben ook een viering op school (mijn werk) maar we gaan niet, meike snapt het nog niet, xander is te oud (10) en dan vind ik het ook sneu als eva en meike wel mogen en xander niet...

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hai,
    Wij zijn dit weekend lekker ff eruit geweest. We hadden een huisje gehuurd van Landal in 't Loo. We hebben ons prima vermaakt.

Vaccinatie...handige lijst..zal morgen direct op het werk alles regelen. Ik wil er toch graag bij zijn. We moeten naar het sport centrum hier. Wel een rot tijd zeg..half 2..
    Sinterklaas..volgens mij moet hij komende zaterdag hier in Maartenshoek aan komen. Ik moet werken volgens mij.
    Elmo..nog even volhouden en dan lekker verlof!!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

ff gauw tussendoor.
    Ik heb net de GGD gebeld of zoonlief ook op een ander tijdstip gevaccineerd kan / mag worden: dit was geen enkel probleem. Gewoon de oproepkaart meenemen en gaan met die banaan.
    Meteen om 08.00 uur raadde hij me af, mijn voorstel rond 10.00 uur leek hem prima (stukken beter).
    Nou, rot joh,...moet ik op mijn voorlaatste dag werken ook nog uitslapen...hahah

Ruben gaat dus de 24e rond 10.00 :D

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    De tijden zijn dus richtlijnen en geen vaste tijden..het is ook erg onhandig als je beide werkt om het nog ff te regelen..

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wij laten de tijden wel gewoon staan. Ze moet om 13u op maandagmiddag. Vriendlief neemt dan vrij, misschien ik ook 1 middag. Ligt er een beetje aan, heb natuurlijk net een nieuwe baan dus wil ook niet 'lastig' doen, ben vorige week ook al de hele week ziek geweest dus ben al geen ideale werknemer:D (en hoop natuurlijk op nog een contract..)

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @elmo: kwam sinterklaas nou komende zaterdag of de zaterdag erop aan in ons dorp... volgens mij vergist de psz zich hier.. lees overal (op www enz) de 28ste maar pszjuf had met de kids al tekeningen gemaakt en die mogen ze dan zaterdag aan sint geven??? volgens mij klopt er dan iets niet?????

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nettie: in de DeVo stond echt 28e hoor!

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @elmo: Ja idd... Gek dat een juf dan op het bord schrijft dat ze de tekening zaterdag niet moeten vergeten én al tekeningen maakt met de kids.... Miss morgen even bellen dan maar...
    Zie het al voor me... alle mamma's van de psz met kids zaterdag bij het haventje.... komt ie niet....;):p;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat zou wel heel knullig zijn inderdaad! Ik zou het toch maar ff doorgeven voor de zekerheid!

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Haha..ik zie ze al staan..en maar zingen..

Elmo..nog 1 weekje werken..lekkerrrr!!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja...nog 4x!
    Vandaag, dan ma-di en vrijdag!

Iedereen een goede vrijdag (euhhh..nouja, gewone vrijdag) en alvast fijn weekend!
    Wij hebben voor het eerst sinds tijden niks op de agenda! Misschien even lekker zwemmen met z'n drietjes.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Kom ff aanwippen om iedereen ook een fijne dag te wensen! Moet zo aan het werk... Kom vanavond wel ff weer online!

XX

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Elmo en Nettie..wanneer komt sinterklaas nu bij jullie?

Vanmiddag ff naar de Ikea geweest..was gelukkig direct een plekje vrij voor mensen met een kindje..heerlijk die parkeerplaatsen zo dicht bij..

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Leuk Ikea! Geloof dat mijn hele kamer/keuken zowat een Ikea-etalage is, haha! Nog wat leuks gekocht? Ik kan daar nooit met lege handen wegkomen, echt raar!

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Mijn mams was mee en die was nog opzoek naar sinterklaas kado voor Evan. Hij krijgt nu de uitbreidingset van de trein van Ikea. Ik heb nog wat opbergdoosjes voor in de koelkast gekocht verder niks...haha..eind van de maand in zicht hé;)

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja, eind van de maand.. heb altijd aan het eind van mijn loon een heel stuk maand over..

Leuk, uitbreiding voor de trein! Dat spoor hebben mijn schoonouders ook staan in de speelkamer voor de kids, is Jamie ook erg wijs mee!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Trusten allemaal!
    Wie goan in't nust! Sloap'n!

;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

De Sint komt volgend weekend..tenzij ik vanmiddag ineens veel muziek hoor :D
    Nee hoor, weet zeker dat het de 28e is!

Hier dus een hele lege planning dit weekend! Alleen nog ff een vensterbank kopen voor op de babykamer (misschien een leuk vloerkleedje, als we een leuke vinden)...misschien is rondje Ikea helemaal zo slecht nog niet!
    Hier is weer gestort + een beetje extra dusse....we kunnen weer los :D

19. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hallo allemaal, weer ff terug van weg geweest. :)
    hier al 1e prik van de inenting gehad en onze zoon ook!
    nou manlief nog aan de beurt maar die heeft maandag afspraak bij de HA
    hier onderhand niks meer te doen aan rug en bekken klachten.. nog 7,5 week te gaan maar ben ook echt kapot.. de hele dag maar een beetje hangen om de dag door te komen is ook geen pretje..

hoe is het met de zieke kids (en papa's en mama's) ?? piepgriep ook!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey dames!

Kimmetje, voor jou dus ook echt aftellen. Dan duren de weken lang he? Sterkte!

Ikea, leuk! Lune (mijn dochter dus:D) krijgt het keukentje voor haar verjaardag.
    Deze:

Bekijk bijlage 30463

Sinterklaas: We vieren het 6 december met mijn ouders en vriendlief zijn ouders. Ik vind het wel spannend want het zijn totaaaal verschillende mensen (lees: zijn ouders streng gelovig, degelijk en zijn nogal van de zekerheden in het leven.. mijn ouders halve hippies en alles kan en mag..)
    en het wil nog wel eens leuke discussies opleveren over politiek enzo:) Doen we dus niet met sinterklaas!!

Maandag krijgt Lune de prik, hoop dat ze er niet teveel last van krijgt.. Ik heb tegen mijn moeder gelogen, dat ik de prik al heb gehaald. We hebben namelijk een kinderwens en dan mag je de prik niet. Maar dat hoeft zij niet te weten;)

Drukke week achter de rug, inwerken kost best veel energie. Maar het werk is helemaal leuk dus heb het er graag voor over!

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina