Haha, valt best mee toch? Ik leef gewoon mee..heus! En, hormonen dus En een mens wordt nou eenmaal een zalfje als het kinderen heeft gekregen.
Haha die Elmo... Morgen is Evan aan de buurt...ik ben benieuwd. Jojo...welkom hier..2 grote knullen en dan nog zo'n klein meissie erbij..leuk!!
@elmo: ok, volgende keer zal ik even beter opletten. Zag ik er echt zo zenuwachtig uit haha? Ik kan me je gevoel goed voorstellen over de vaccinatie. Zie er nu al tegenop... Moet hem zelf ook, dat vind ik niet zo erg, al ben ik bang voor naalden, maar dat mijn kleine mannetje die prik moet krijgen, brrr.
Mijn eigen prik vond ik een makkie (ben wel wat gewend natuurlijk) had hem desnoods zelf wel gezet maar inderdaad...je kleine ventje... Bij het ophalen was het auw auw en dikke tranen. Hij wilde niet eten, niet drinken en ging meteen op bed. De leiding zei dat hij pas auw zei toen ik er eenmaal was maar met in en uit het stoeltje halen was het echt brullen. De ziel heeft er dus wel degelijk echt last van. Over 3 wk mag ie alweer... Suus, Viel mee hoor, meer opgetogen o.i.d.
@elmo: heb je me nog zien zwaaien?? Mocht vanochtend fijn door het "mooie" weer naar het cb met Elise. Kan het zijn dat ik je zoontje zag zitten???
Ja, zou kunnen...ik lig weer met een buikvirus op de bank...zal er niet florisant uit hebben gezien Manlief zien strijken...die is thuis gebleven en neemt mijn taken waar
Heb volgens mij alleen je kleine mannetje gezien, ben niet zo van het naar binnen loeren en daarbij, dat lukte ook niet goed, zat met beide meiden en een tas aan mn arm tegen de wind en regen in te fietsen, dan heb je niet zoveel kans om ergens uitgebreid naar binnen te gaan zitten loeren... Sterkte iig!! Lijkt me niet prettig zeg! Fijn dat je grote man je taken waarneemt, zou fijn zijn als de mijne dat eens kon zeg... (maar ja, uitzendkracht dus geen geld als ie zomaar vrij neemt...)
Vanmorgen de mg-prik gehaald. Ging heel goed en vlot. Ze heeft maar heel kort gehuild. Ligt mu lekker te slapen, zo maar eventje kijken. Misschien dat ze straks wel een broodje met een flesje wil.
Hier ook de prik gehaald..niks geen lange rij. We konden zo door lopen. Evan heeft ook even gehuild maar een ballon doet wonderen. Elmo..gatver..beterschap..wat lief dat je man thuis kan blijven als jij ziek bent.
Heey! Over de mexgriepvacc... ik twijfelde zo erg.. maar... heb de prikjes toch maar aan de kids gegeven. Ja, niet zelf natuurlijk.. Ik vond het erger dan zij. Jamie zei doodleuk toen de naald eruit was; 'nou, dat deed nieteens zeer!' en Britt huilde 3 tellen en toen lachte ze alweer.. ik daarentegen had aardig rode oogjes.. kan er zo slecht tegen he. Ze hebben tot nu toe nog geen bijwerkingen ofzo gehad, dus ik zie wel hoe ze het morgen doen. Britt kennende is ze morgen erg moe en slaapt ze veel, doet ze eigenlijk altijd na vaccinaties van het CB ook. En Jamie? Tja, die moet wel naar de PSZ, maar ik zie het ff aan hoe hij is morgen.. Heb ze na de prikjes allebei een kadootje gegeven omdat ze zo flink waren en we zijn nog naar Lewenborg in 't Waar is in een boerderij, die is verbouwd tot kinderspeelhal, met een luchtkussen, apekooi, glijbanen enzovoort. De kids vonden het super! Was erg blij dat mijn moeder mee was, had ik mijn uppie niet 2 van die baliekluivers in de gaten kunnen houden, haha! Trusten allemaal! Xx
Hier een dag na de prik nergens last van. Net zo vrolijk als altijd...hopen dat het over 3 weken net zo gaat.
Hier de dag erna wat meer geslapen. Dat deed hij indd na de CB vaccinaties ook vaak. Het is bij 1 avond pijnlijke arm gebleven gelukkig. Ik knap alweer wat op maar mijn buik is nog goed van de rel. Heerlijk...bij ruim 35 wk zwangerschap :S
@elmo: beterschap! Hier vanmiddag de vaccinatie. Jesper moest eigenlijk om 12.15 uur, maar omdat wij om 17.15 uur aan de beurt zijn nemen we hem dan gewoon mee. Zie er wel tegenop. Wilde het ook eigenlijk niet laten doen, maar ivm zijn bronchitus toch maar. @queenbee: dat klinkt leuk, die verbouwde boerderij, waar zit die in Leeuwenborg? Heb er nog nooit van gehoord, maar denk dat Jesper het wel erg zal vinden.
Die boerderij...is dat tegenover Kiemkiel / Noorderpoort? Misschien eens een date plannen met de kids?
Ha, ja leuk idee idd! Maar die Lewenborg die ik bedoel zit niet in Groningen zelf, maar in 't Waar, bij Wagenborgen. Oh wacht ff, klik maar op dit linkje; Home - Partyboerderij, Indoor Speelparadijs en Camping 'De Leeuwenborg' Xx
Nou, vond de intocht op het durp erg tegenvallen hier! Wel Nettie in vogelvlucht gezien. Beide hadden een doodmoe kind mee Ruben is lekker op bed gegaan en ligt nog steeds te ronken. Gisteren ook al S'klaas gevierd bij mijn man zijn werk. Dit was overigens wel erg leuk. Vanavond mag Ruben zijn schoentje zetten, nu is de goedheiligman immers in het dorp aangekomen. Ik voel me alweer stukken beter. Heb vrijdag mijn aller laatste werkdagje gewerkt en ga nu proberen te genieten van mijn verlof!
Nou zeg dat elmo.... voor we het wisten was de goede man al voorbij en konden we met een handje pepernoten weer naar huis. Hadden al besloten niet mee te gaan naar het dorpshuis (zeg ik dat goed heet het zo??) want wilden ook nog naar Appingedam, even wat rondneuzen(voor s'klaas en de verjaardagen van de meiden). Daar kwamen we er achter dat de sint daar ook aankwam en dat was echt een stuk leuker! Allemaal "vreemde" pieten die lekker gek deden (zoals bijv rastapiet, kale piet met gekke zonnebril, punk piet en ga nog maar ff door erg leuk!) Hebben we toch een beetje sinterklaasgevoel! Schoentjes worden hier ook weer gezet (meestal als ie landelijk binnenkomt en als ie plaatselijk binnekomt, 2 keer per jaar vin'k wel genoeg. Oh en idd ik had zelfs 2 kindjes moe! Was echt niet te harden, Elise was af en toe niet te corrigeren... erg lastig maar weet gelijk weer hoe de mamma zich voelde van het topic "afkeurende blikken" in de lounge We hebben ze net lekker allebei gebadderd en gedoucht en nu liggen ze al plat, lekker slapen hopelijk! Was leuk om je even te spreken elmo! zo even snelsnel maar goed. Blijf het apart vinden... je weet al veel van elkaar maar hebt elkaar eigenlijk nog nooit gezien, en toch zodra je elkaar dan eens spreekt is het gelijk of je elkaar al een tijdje kent, wel erg leuk!
Ja, het was wel erg vogelvluchtig he! Ach...heb nu verlof dusse...als die bordeaux rode auto voor staat...is er koffie / thee Hier ligt die kabouter er nu ook lekker op. We hebben eind van de middag nog even boodschappen gedaan (blegh). Leuk dat jullie nog een leuke S'klaas in Appingedam hadden! Ruben heeft vrijdag bij het kdv S'klaas. Dan zaterdag nog met de familie en dan vind ik het ook mooi geweest hoor. Heb net al snoepgoed gehaald voor in de Kerstboom (ben meer een Kerstmens en bang dat als er iets gebeurd ik niks in huis heb hahaha).