Ja je kan daar gewoon terecht, kon ik iig wel. Ik zei dat ik niet meer naar mijn eigen arts ging omdat ie er een zootje van maakte, net als bij jou dus. Centrum voor Tandheelkunde en Mondzorgkunde (CTM) Antonius Deusinglaan 1 9713 AV Groningen Tel. (050) 363 75 05 Fax (050) 363 76 66 Het CTM is telefonisch bereikbaar: - maandag t/m donderdag van 08.00 - 17.00 uur - vrijdag van 08.00 - 12.00 uur
@maja82 Ik ben toevallig vanmorgen bij de huisarts geweest i.v.m. mijn anticonceptie en hij gaf mij een folder mee over de Mirenaspiraal; daarin staat dat als je in de week vóór de verwijdering gemeenschap hebt gehad, dat dat tot een zwangerschap kan leiden. O, ja er staat ook in dat de spiraal je vruchtbaarheid en natuurlijke cyclus niet beïnvloed en dat je direct na verwijdering zwanger kan (en mag) worden. Ik twijfel zelf of ik hem neem of dat ik voor een lichtere pil kies.
In de MMM hebben wij eigenlijk nooit problemen gehad met artsen. Daar konden we het met iedereen goed vinden. We hadden nu pecht dat uitgerekend het hoofd vk zo'n loeder is. Hahaha....maar misschien valt het donderdag ook tegen..bij de 2e controle daar. We zullen zien. Ik ga de boom optuigen!
Hmm, dan vind ik het toch wel vreemd dat ik niet ongesteld word. Welke pil heb je nu? Heb je er klachten van?
Ik gebruik nu(hou je vast): Ethinylestradiol/levonorgestrel(zeg maar een b-merk microgynon 30) En ik heb last van: - gevoelige borsten(dat ik denk van dat had zo moeten zij toen lisanne net was geboren, pas veel later een klein beetje stuwing gehad en dat gevoel is nu erger) - stemmingswisselingen - libido-afname - buikkrampen (a la bandenpijn) Op een gegeven moment heb ik zelfs gedacht zwanger te zijn. Ik heb een test gedaan en die was negatief. Dus ik vanmorgen naar de dokter geweest en die heeft me dus die folder meegegeven, die ik even moet bekijken en als ik een besluit genomen heb moet ik bellen. Maar geen idee nog wat ik zal doen.
Ja, was iets fout gegaan...vergeten te bellen :S De arts van het gesprek vond het zo lullig, dat ze vanuit huis alsnog met mij gebeld heeft (terwijl ik inmiddels al iemand had gesproken). Ze had de mail gezien dat het fout gegaan was en vond dat echt niet netjes. Heb met haar wederom een beter gesprek gehad dan de arts die ik vanochtend had gesproken. Het plan is helder, ze licht de gyn die we morgen krijgen alsnog per email in, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan, en probeert dat we die de volgende week ook weer krijgen. Anders hebben we steeds een ander. Elmo'tje is tot nu toe "dik" tevreden! Morgen dus weer een check...ben heeel benieuwd! Tnx voor asking! Lief
Wat attent van die arts Elmo! En fijn dat je ''dik'' (waarom tussen aanhalingstekens..?) tevreden bent! Het is nu echt aftellen he, spannend!
Nou, kind ligt alles behalve ingedaald. Volgende week vrijdag weer een check. Dan hakken ze knopen door. Ben benieuwd, wacht "rustig" af...hahaha
* Zo even een indalingswee naar elmo sturen * Was ik eindelijk van dat lage bloeddruk slappe gevoel af, word ik gisteren door een fietser aangereden vol in mn zij. Heb nu gekneusde ribben. beebje vind het allemaal wel best, die hangt momenteel aan de ringen De huisarts had nog ergens een oude doptone liggen, ondanks dat zij al geen zwangerschapcontroles meer doen maar zo heb ik het hartje toch nog even gehoord .
Jeetje Napoleon! Das ook wat zeg! Gelukkig maakt de kleine het goed...wat zal je geschrokken zijn zeg! Sterkte! Tnx voor de indalingsweeen
AUW.......Napoleon!! Gelukkig met de kleine alles goed!! Elmo...kan snel gaan...weet je toch alles van..ik ben benieuwd wat ze vrijdag gaan besuiten.. We zijn vanavond in Zuidlaren geweest..was kerstmarkt met de intocht van de kerstman..al roept Evan natuurlijk Sinterklaas
Dat klinkt leuk Mariska! Is er morgen of zondag nog ergens iets heel leuks te doen (met peuter van 2 jaar)? Heb wel zin in een gezellig uitje!
Nettie: naast het zwaaien, goeiemorgen! Wij gaan zo ff naar Delfzijl. Ik ga vast kijken voor een leuke aanbieding voor een nieuwe winterjas. Pas hem hopenlijk over 2 wk
QueenBee: Voor de zekerheid in heel Delfzijl gezwaaid..dus als je een malloot voorbij hebt zien rijden, waren wij dat Goed geslaagd voor een winterjas, bij Bertus! 25,00 .. krijg hem nu net dicht, maar dan geen lucht meer dus deze gaat mee als we naar het zh gaan. Laat ik hem dan wel open, kan ik met een goed passende jas weer naar huis .. hahah Ben af nu...winkelen wordt toch wel wat veel. De verkoopster vond dat ik een bescheiden buikje heb, zal best...vind hem groot zat om de hele dag mee rond te sjouwen.