Napoleon au au gelukkig is alles goed met de kleine was vast erg schrikken. Elmo en nog een leuke jas gevonden in het mooie Delfzijl hihi.. Hier is babykamer klaar heb foto's in me album staan.
Leuk kamertje Channes! Aan de wagen OP de kamer te zien is het de eerste (hier teveel modder onder de banden hahahah).
Eerste is ook super spannend! Moet zeggen: tweede ook hoor! Als het bij Ruben allemaal goed gegaan was had ik het nu denk ik wel minder spannend gevonden. De tijd erna zie ik nu ook heel anders dan bij de eerste, je hebt dan ook totaal geen idee hoe het gaat en wat je kan verwachten. Nu hebben we echte goede voornemens
Zullen de goede voornemens ook allemaal gaan uitkomen Hebben wij ook maar je kan er toch niet om plannen. Dinsdag komt er iemand van de kraamzorg komt steeds dichterbij hoor. Nog 7week werken druk aan het aftellen hoor Eerst aftellen voor jou!!
Kan je nagaan...je telt nu al af, het duurt nog 7 weken! Bij de eerste had ik bijna een schema op de koelkast hangen...nu zeiden we: volgend weekend nog ff samen door het hele huis heen, belangrijkste dingen opschrijven en verder *halen beide schouders op* zien we het wel. Hahahah Geniet ervan meid! Ik vind zwanger zijn echt een heerlijke tijd, heb ook hele goede zwangerschappen, en mis mijn buikje en vooral de inhoud daarna toch wel!
Mijn vriendin mist haar buikje ook heel erg dat getrappel erin daar geniet ik nu ook nog vollop van heerlijk dat gevoel. Vind het alleen jammer dat ik niet thuis mag bevallen omdat alles in het Delfzicht weg is dan is de aanrijdtijd te lang dat is het enigste wat ik echt heel erg jammer vind Wij laten ook alles op ons afkomen en zien het allemaal wel
Ja, .... ik baalde na de vorige keer ook dat ik deze keer een verplicht rondje UMCG moet maken. Nu lijkt het nog een geplande ks te gaan worden ook...het spontane is er dan helemaal wel af. Het heeft even geduurd maar volgens mij heb ik me bij dit soort dingen aardig neergelegd nu. Je zal ook wel moeten he.
ELmo...er zijn overal kerstmarkten zo te lezen op texttv van Noord. Fijn dat je een winterjas hebt gevonden..heb je ook wel nodig de komende dagen..het wordt koud..BRRRRRRRRR........ Channes..balen dat je uit voorzorg al naar het zh moet. Maar ja net wat Elmo zegt...je moet je er maar bij neer leggen hé.. Geplande ks, Elmo is vast fijner dan wat je mee hebt gemaakt met Ruben. Ik had me er bij neergelegd en vond het prima. Je maakt de ks gewoon mee en je ziet de kleine gelijk...ik heb ks gehad in Martini en daar is het zo dat als je naar de uitslaapkamer wordt gebracht de kleine ook alweer wordt opgehaald als alles goed is. Ik heb Evan alleen gimist toen ze hem nakeken en ik werd dicht gemaakt..wat trouwens een eeuwigheid leek te duren..verder 24 per dag samen geweest! Ik heb al mijn nieuwe kleren hier liggen van QBuzz...morgen beginnen!! Vanmorgen zijn de eerste bussen gaan rijden!! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Ze beloven nogal wat....
Nou, das raar! Heb geen malloot gezien! Was druk in huis bezig kerstbomen versieren en het huis in kerstsfeer maken, wat een werk, maar wel heel gezellig nu het allemaal klaar is. Bij de Bertus, leuk! Heeft mijn schoonmoeder tot voor een jaar terug gewerkt! Diegene die je geholpen had, had zeker kort donker haar en een bril? Ken ze daar allemaal nog, hihi!
Nee, was een blonde Vanmorgen lekker gaan zwemmen in Kardinge! Ruben heeft genoten en ligt nu voor pampus op bed (terwijl ik het typ hoor ik: mama, door de babyfoon whahaha). Verder niks op de planning, heerlijk! Nettie: Bijgekomen van het feestje van je meisje?
Hello!!! Kwam ik ook weer eens even aanwaaien... merk wel dat 2 topic's bijhouden een beetje veel is, maar ben eigenwijs en vind het té gezellig om er eentje in de steek te laten dus ik kom gewoon af en toe ff hai zeggen. Vorige week ziek geweest, balen zo vóór het grote feest van dochterlief maar goed. Ik was zaterdga weer redelijk bij, kon het zonder pcm doen maar had een verrotte stem, echt niet normaal meer. Henk heeft in een deuk gelegen af entoe als ik iets probeerde te zeggen. Vandaag gelukkig weer iets beter, maar wel een sexsie stemmetje zoals zusje lief zei... nou ja het zal wel, vind het flink beroerd, hou wel van een beetje kletsen en moet af en toe hier thuis even eroverheenschreeuwen om aandacht te krijgen en dat lukt nu niet... totale chaos dus haha....nee hoor valt mee. Vandaag puinruimen.... bleh niets aan maar ja als je een week plat hebt gelegen en alleen hoognodige hebt gedaan dan komt alles extra op je af... en al die kado's....waar moet ik dat toch allemaal laten... Nou goed, ben weer weg... zal proberen beetje vaker langs te waaien en beetje meer meekletsen, is natuurlijk wel gezelliger. @elmo: ik moet zeggen, als ik niet beter zou weten zou je ook echt niet zeggen dat je nog maar 2 weken hoeft hoor... maar snap dat je dat zelf heel anders voelt hoor (had ik precies zo... iedereen dacht dat het nog niet zover was, maar ik was het wel zat... alle organen begonnen in de verdrukking te komen geen lucht, kleine blaas, blauwe ribben vanwege joging foetus.....was blij dat ze eruit was... bij elise ook al trouwens... dacht dat die al druk was... Mila deed er gewoon oodleuk een schepje bovenop...haha) En over het missen? Ik heb dat dus nooit gehad bij beiden niet. Ik heb beide meiden echt "in" me gedragen dus écht alles kwam in de verdrukking. Zg er prachtig zwanger uit maar het was echt heftig zwaar op het laatst, kon geen kant meer op. Toen ze er dus eenmaal uit waren had ik weer lucht en kon me weer bewegen... was beide keren meer opluchting en blij dat ik ze in mn armen had, nooit echt het gevoel van "ik mis iets in mn buik" gehad. Daarbij maar weer eens bewezen dat iedereen anders is!
Nou, hoop dat je gauw weer helemaal de oude bent Nettie! Ja, tis ook die jas he! Het is (2 maten te groot) van buuf geleend. Alles behalve taille dus Het feestje was geslaagd zo te horen? Ja....en dan gaat ze naar school Hier een buikkie met 37 wk (alweer 1 week oud, tijd voor een nieuwe!)
Ja als je het zó bekijkt... nee nu geloof ik je hoor Ben weer helemaal de oude hoor! Alleen mn stem nog niet maar voel me weer prima verder... gelukkig maar, want ziek zijn als mamma is niet handig... (en de was/koken/enzenzenz gaat dus wel gewoon door natuurlijk...) Feestje was super! Vreselijk verwend en helemaal háár feestje, alles draaide om haar en ze genoot van alles. Alleen kaarsjes uitblazen vond ze niets want aandacht van iedereen is nog iets té voor haar. als iedereen beetje kletst enz dan vind ze het leuker... niet iemand die graag in de belangstelling staat dus.. (zijn wij ook niet dus écht dochter van ons...alsof ik daar al aan twijfelde ) En idd na de vakantie naar de basisschool... spannend hoor!!
Oh, herkenbaar hoor...belangstelling is leuk maar TE veel...dan worden ze verlegen Buik: ach, de een vind hem flink, de ander bescheiden...ik vind het zat om mee rond te sjouwen
Elmo wat heb je een mooie buik!!! Zo, dat wou ik even kwijt. Ga ik nu met de pootjes omhoog. Toedels!