mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Maja, tnx! Lijkt me ook heel raar dat ie straks weer weg is. Aan de ene kant kan ik niet wachten, ben o.a. een buikslaper sinds de zwangerschap van Ruben maar aan de andere kant, het idee dat ik dan w.s. noooooit meer een kindje zal dragen, voelen etc. ....

Typje:
    Welkom hier (al was je natuurlijk al in Grunn). Waar kom je ongeveer vandaan?

Elmo

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Woooww Elmo wat was jij vroeg zeg pff

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ELMO: buikje in de weg met slapen???

4. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

In de prov. grunnen.
    Uit Hellum

Niet erg bekend, klein dorpje
    Maar erg gezellig.

Grtz Typje

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gewoon wakker.....ergernis!
    Gaat al even zo dus tjah, je raakt zo wel moe.
    Gelukkig heb ik overdag een peuter die me fit houdt :D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha Typje!
    Je had je snuit hier gisteren al laten zien hoor :D

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Typje, welkom!

@Elmo, mooie buik hoor!

8. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    HEy,

Srry:(
    Niet veel verstand van Laptops, dacht dat berichtje niet aangekomen was:D;)

Grtz

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Vlug een berichtje van mij! Kom haast niet meer toe aan forummen.. drukdruk! Kerst en alles er omheen..

@All, alles hier goed hoor! Ben afgelopen weekend ziek geweest en nu nog steeds snotterig met veel hoesten en koppijn.. haantje en de kids hebben het nu ook.. zit nog te dubben of ik morgen dan wel met ze de 2e mex.griep vacc. moet halen als ze verkouden zijn.. ach, ze hebben geen koorts erbij, dus zal vast wel kunnen..

Voor iedereen een hele dikke knuffel!

Xx

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Elmo...gave buik!! Ik ben ook zo'n buikslaper..maar met zo'n buik wordt dat hem niet;)
    Typje..welkom hier..Hellum hier wel bekend hoor.

Gisteren en vandaag al kindjes de prik gekregen? Wij moeten morgen..ik zie er tegen op..vorige x is Evan een week ziek geweest na de prik ook al zegt de ha dat het niet van de prik komt ben ik er niet gerust op..

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Typje: hellum bekend hoor, ik kom uit slochteren, da's dus wel vrij dichtbij

Mariska, wij gaan morgen ook weer voor de 2e prik. Ik ben er niet huiverig voor; de vorige keer is ze er niet ziek van geworden.

12. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Ja dat is inderdaad wel erg dichtbij, je kunt het bijwijze lopend nog wel doen.

Ik heb mijn 2e mex.griepprik gister net gehaald, best pijnlijk;) Heb wel medelijden met die kleintjes...
    Dit is voor mij verplicht vanwege mijn beroep.

Grts Typje

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @typje: wat doe je voor werk als ik vragen mag?
    Ik zit in de zorg en kon 'm ook krijgen maar heb er voor gekozen het niet te doen, ook de meiden zijn niet geënt... Vroeg me af wie jou verplicht het te doen... het is vrijblijvend toch???

14. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Ik werk ook in de zorg ( Somatiek )
    Maar ik was wel verplicht hem te halen...

Maar er waren collega´s die de prik uitgezonderd niet wouden hebben en zijn ook niet heen geweest, maar weet niet hoe dat afloopt.

Grts Typje

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier een ventje die met: auw arm, uit bed kwam. Volgens mij heeft ie nu ook verhoging / koorts....en zat al helemaal vol dus komt mooi allemaal tegelijk...

We zien wel hoe het loopt. Morgen heeft ie nog een dagje thuis en dan twee dagen KDV, dus denk dat het wel goed uit komt zo. Houden we morgen lekker een huispakkendag (dat vindt mama erg :D).

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Vreemd.... dit was een vrijwillige vaccinatie... niemand kon verplichten dát je m ook echt nam, dus snap het niet echt helemaal eigenlijk. Maar goed, waar werk je eigenlijk als ik vragen mag?? (dit alleen maar puur omdat ik nieuwsgierig ben hoor, vind het altijd leuk te weten waar iemand werkt... helemaal als je ook in de zorg werkt word ik er wel beetje nieuwsgierig naar...)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

NETTIE!
    Ik zie bij jou ineens 3 wk en 5 dagen staan en dacht: WHAT?
    Whahaha..ik weer naar boven scrollen..Mila haar verjaardag :D

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hallo iedereen!
    Kom ook even weer aanwaaien!

@elmo: prachtige buik heb je :D enne je bent al toe aan aftellen zie ik ;)
    @ Nettie: had je een griepje opgelopen?
    @ typje: Welkom Grunniger :D

Hier is alles goed heb een week vrij en daar geniet ik volop van!
    Gisteren op visite geweest bij een vriendin en vandaag visite gehad van een meid hier op het forum.
    En de rest van de week heerlijk niks :)

Fijne avond!
    xx

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @elmo:hahahaha! Gelukkig Mila verjaardag zeg. Moet er ff niet aan denken hoor... geniet eerst maar ff van mn beide meiden!!
    Vandaag een vriendin op bezoek, net 12 weken zwanger, dochterje werd vrijdag 1, was echt niet jaloers... heb het gevoel net weer mezelf een beetje terug te hebben, nee eerst maar ff niet... wie weet komt er ooit nog es een derde maar is nog écht niet zeker, ben zeeeeer tevreden zoals het nu is.

@lovely: ja idd beetje griepig geweest afgelopen week, gelukkig weer over (op een verrot stemmetje na dan maar daar valt mee te leven:D) Als mamma ziek zijn is flink beroerd... ziek zijn sowieso al natuurlijk, maar als mamma....pfff. Ben blij dat ik r weer bovenop ben!

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mooie buik hoor Elmo!! Zo liep ik er een jaartje geleden ook bij....waar blijft de tijd.

Afgelopen zaterdag hebben we een fotoshoot gehad met Lisanne. Het was erg geslaagd en de foto's zijn heel mooi geworden, we hebben ze nu al in huis:D

Morgen dus de inenting voor de mg-prik voor Lisanne, het gaat vast weer goed denk/hoop ik. Maar eerst 's ochtends er voor nog even lekker zwemmen.

Vrijdag wordt er bij mij een mirena geplaatst, wel een beetje spannend hoor, ik hoop dat het een goede keuze zal zijn.
    's Avonds hebben we een etentje van Yvonne, Robert's zus, die woont op Sintmaheerdt in Tolbert. Dat hebben we altijd voor de kerstdagen, erg leuk altijd met die mensen. M'n moeder en zus passen dan op Liesje.

Dus al met al genoeg bezigheden hier:D

Deel Deze Pagina