Nou, in Biesum zit natuurlijk ook een DA, dus Channes heeft wel een beetje gelijk.. In Bierum zit er ook eentje idd, heb vroeger in Spijk gewoond, tot mijn 12e ongeveer.
Maar ik bedoelde wel echt Bierum (was geen spelfout) al twijfel ik dus of hij daar zit of in bijv. Holwierde ofzo. Tis ergens in die richting.
Losdorp idd! He..ik wist dat er iets niet goed ging ..die dementie slaat toch wel heftig toe zeg ... hahaha
We wilden in eerste instantie naar fontana nieuweschans. Maar omdat het moregn erg warm wordt is het Borkum geworden. Ze neemt me daar mee naartoe omdat ik vandaag 30 ben geworden
Oeh zwangerschapsdementie...daar kan ik het helaas niet meer op gooien.. Robertsaskia, nog van harte dan!
Gefeliciteerd geen twintiger meer. Is leuk Borkum al is het wel wat jaartjes geleden. Fontana is idd welerg warm met dit weer. Wij gaan morgen lekker naarhet schildmeer met de boot
Gefeliciteerd Saskia! Wat doe je dan in forumland...hoor jij niet met een hoedje op door de kamer heen te hossen?
Ja is heerlijk mannetje is vandaag al de hele dag geweest hij is toch bruin geworden dus ik moet morgen ook maar even boekje mee heerlijk