Echt mooi hier zeg!! En het blijft maar sneeuwen.. vind het balen als je eruit moet maar het ziet er zó gaf uit!! @elmo: kraakt lekker he??
Ja heerlijk die sneeuw, in de rest van het land zien ze nog niks, nou ja hebben wij ook een keer sneeuw! Had een filmpje gemaakt, hihi zo kan je, als je het weet, precies zien waar ik woon YouTube - 100_3114.MOV Meike stond voor het raam oeh en wauw en mooi te roepen! Ging weer lekker hier, donderdag door een fietser aangereden in beijum, nu gekneusde ribben, met beebje was gelukkig alles goed! Nettie, zat jij nou op de bus? ben je meegegaan naar kubus? Ik heb ook mirena gehad en die gaat er straks weer in, maar hierna geen kindjes meer, dit is dus mn laatste zwangerschap. Misschien dat we in de toekomst als de jongste wat ouder is, nog een pleegkindje in huis nemen (boven de 5). Maar je kan best mirena nemen voor een jaar. alleen zou ik dan even kijken of ie door je verzekering vergoed wordt anders kost ie voor een jaartje zoveel Het was voor mij de beste optie. De pil ben ik doorheen zwanger geraakt en heb daarna 5 anderen geprobeerd maar werd er gewoon niet lekker van. Vervolgens implanon gehad maar ook daarmee zwanger geraakt, dit wist ik niet maar kreeg wel met 14/15w een miskraam. de prikpil zou ik ook erg misselijk van worden, de nuva was er toen nog niet. Dus heb 5 jaar mirena gehad en toen ie eruit was meteen zwanger. vorig jaar, toen meike 4 mnd was wilden we nog 1 erbij maar gaf nog bv dus dat wilde niet (persisterend follikel). Had kleren besteld bij wehkamp want had geen zin de stad in de te gaan, zou vanavond bezorgd worden maar wehkamp had een storing waardoor selectvracht ineens vanmiddag voor de deur stond (toen ik er dus niet was) . grrr! Kan ik dan pissig om worden, en wehkamp doet ook niks om je tegemoet te komen. bij neckerman kreeg je tenminste nog een tegoedbon. Ja heb zin in de vakantie morgen nog werken en dan lekker 2 weken vrij dan nog 8w werken en dan alweer verlof. Al denk ik niet dat ik het einde tot mn verlof haal maar dat zien we dan wel weer. Zo ik ga nog even naar buiten kijken
@napoleon:beetje donker filmpje, kan er niets van maken (waar je woontbedoel ik dus dan he?) Sneeuw is gewoon gaaf vind ik... grappig hoe kindjes daar ook van genieten... Elise loopt hier met open mond en hoofd in r nek buiten.... sneeuwvlokjes vangen En nee ik rij niet op de bus... ben al blij dat ik in onze grote bak durf te rijden zeg.... nee geen bus voor mij.... weet zo gauw niet meer wie het wel was... Thanx voor je tips over mirena!
Owww...nou weet ik niet meer precies waar jij woonde (ben echt erg op het moment) maar het lijkt op Bedum. Vlakbij de rotonde, net voor je de Vlijt oprijdt. Zeg maar als ik dit bericht moet wissen / wijzigen hoor
Hier ook een dik pak sneeuw voor de deur, heerlijk! Ben net gewoon ff de oprit op en neer gelopen, alleen voor het gekraak onder mijn voeten, haha! Ja, alleen de oprit, kweet het... ben alleen thuis met de kids, dus kan niet verder dan dat nu, haha!
@queenbe: Mooooooi!!!! (je huis ook zeg, geweldig!!!) Beetje lastig die sneeuw voor het verkeer, en vanochtend moest ik Elise naar psz brengen... klein rothokje... juf wilde graag de sneeuw zoveel mogelijk beperken tot de mat.... alleen kunnen daar net 2 kinderwagens staan maar dan geen mensen er meer bij.... beetje lastig want ik had de wagen mee en nog iemand.... straks om 11 uur gaan we daar met alle ouders koffie drinken! Gezellig, ben benieuwd hoe ze dat dan wil gaan doen... allemaal op sokken wagens buiten laten staan ofzo??? Zo ook nog fotootje van mij!
Dankje! Ben er ook erg trots op hoor! Iedereen die hier komt vindt ook dat we een mooi huis hebben! *pronkpronk* Heb nog ff 1tje gemaakt zonet in de voortuin, nu het wat lichter is; --- Is bij jullie ook al genoeg gevallen zeg, jeetje! Het gaat hier ook steeds maar door! Ik wil er graag met de kids door, maar heb geen idee of we dan niet als sneeuwpop aankomen zeg maar... Oeh! Ik zie ineens weer iets waarvan ik straks een foto ga maken! Haha! Blijf aan de gang, hihi! Xx
@queenbe: ik moest er net ook door Elise naar psz brengen... ja echt handig is dat niet maar ach.... Vanmiddag maar eens een sneeuwpop maken met Elise. Misschien Mila nog even in de sneeuw op foto zetten... zo vaak is het niet zo wit! Dus nu het kan moeten we het er van nemen natuurlijk. Foto's volgen daarvan vast nog vanavond! Idd ik blijf ook maar foto's maken hoor...