Zoooo.....leuke kiekjes zeg! Hier een dagje UMCG gehad, niet door gekkigheid maar door het weer. We hebben over de heenweg 2.5 uur gedaan!! Gelukkig was daar de planning 1 chaos en konden we alsnog alles mooi achter elkaar doorlopen. Uk is nog steeds niet ingedaald :S
Hebben ze al plan Elmo hoe ze het nu verder gaan doen? Hoelang hebben jullie erover gedaan om in het UMCG te komen? Hier 20cm sneeuw...
Mariska: 2.5 uur! Gingen om half 8 thuis weg en waren om kwart over 10 bij de anesthesist! Het wordt een keizersnede, definitief!
Eigenlijk wist ik dit vorige week al..dus heb me er intussen bij neergelegd. Vandaag wederom heel goed gesprek gehad dus ik denk dat we goed voorbereid zijn. Of dat zo is...dat blijkt dan nog wel. Wel heel spannend!
Idd. Erg spannend allemaal. Maar binnenkort heb je dan je kindje in je armen, dat duurt zeker niet lang meer!!!
Dan heb je dus ook al een datum, Elmo...!!!!!! Spannend!!! Dit zal vast beter gaan dan de vorige keer..2,5 uur om naar de stad te komen..pfff..normaal ben je dan al bijna in Amsterdam...
Jij let goed op Mariska Ja, met 2.5 uur zijn wij wel in A'dam ja! Doen normaal 2 uurtjes over H'sum (komen we vandaag, familie daar).
Elmo spannend hoor komt nu heel dichbij he. Jeetje zeg 2.5 uur niet normaal he. Ben benieuwd hoelang ik er morgen over doe van Delfzijl naar Paddepoel pff
Channes...zal wel een hele tocht worden of het moet nu echt gestopt zijn met sneeuwen. Elmo..ik hoop zo voor je dat de kleine zich niet eerder aankondigt..zo krijg je tenminste de ks mee...succes vast!!!!!!!!!! Sneeuwen is gestopt...bij jullie ook? Evan vindt het maar niks...roept steeds bah, vies, nat, koud...haha....hier dus geen sneeuwpop in de tuin.
Bedankt voor jullie lieve reacties voor Elise!! Ze ligt nu op bed maar staat dus echt niet op haar voet he? Moet overal naartoe getild worden (ze kan niet hinkelen). Vind het zo ontzettend sneu voor haar!!! (en een pietsje voor mezelf....) Maar daardoor hebben wij nog een hele pure achtertuin... geen voetstap doorheen... rond 17.00 uur deze foto gemaakt en daarna is het gestopt met sneeuwen dus eindstand (16 cm op onze tuintafel):
@elmo: Wat fijn een duidelijke afspraak nu. Kun je er een beetje gerust in zijn dat het nu een ks gaat zijn?? Ben erg benieuwd nu hoor!! Nog even... en jullie weten het al???? Man wat een gek idee dan ook weer eigenlijk... leuk maar apart zeg maar...
Mooi tafeltje vol sneeuw! Ja, het is spannend maar voelt ook wel rustig tegelijk. Het is niet anders. Eigenlijk wist het ik vorige week al dus het overviel me vandaag niet. Het is ook nog niet zo ver natuurlijk dus ik heb nog eventjes om de laatste haakjes te overdenken. We geven ons er maar gewoon aan over. Nu inderdaad maar hopen dat ons kuiken blijft zitten tot het luikje open gaat! Hier House en Derek kijken vanaaf! Toedels, fijne avond!
okay de laatste dan.... deze zag ik pas later en eigenlijk is deze mooier... door een besneeuwd raampje dus leuk effect (@elmo: omdat je het tafeltje zo leuk vind....ietsje duidelijker nu nog...)
Beste tafel vol Nettie! Tis hier nu gestopt met sneeuwen.. ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat.. wil nog veel meer foto's maken!
@Nettie: heeft Elise haar enkeltje verzwikt? Als je niet vertrouwd gewoon even naar laten kijken hoor, omdat ze er ook niet op loopt @Elmo: Wat spannend allemaal! Het zou inderdaad chaos geweest zijn bij de anethesist manlief zou een werkcollege daarover hebben, maar de vrouw die dat geven zou moest gewoon op de afdeling aan het werk. Hier is de sneeuw ook gestopt, Delano is morgen vrij van school werden vanmiddag gebeld. Denk dat wij weer sleetje gaan rijden