mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    En nog eentje van Elise. Tot dr knietjes erin bijna:

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mooie foto's Nettie!!

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Leuke foto's Nettie...
    Saskia..lijkt mij maar niks een spiraaltje..maar goed ieder zijn/haar keus!! Inwendig onderzoeken..ach als je eenmaal in de MMM hebt gezetten vind je dat ook niet meer erg8)

Hier ook zon!!!!!!!!! Evan staat ook tot zijn kniën in de sneeuw...maar na een paar minuten is hij er ook flauw van..vanmiddag nog even naar Winschoten naar mijn ouders en manlief moet nog een nieuwe broek hebben.

4. Polletjepiek

#1484 Polletjepiek, 18 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2009
    Misschien leuk om te weten.
    Maar ik was net even op de site van babydump. En op 1 april wordt er een vestiging in Groningen aan de meubelboulevard Hoendiep geopend. Volgens mij in het pand waar eerst bosker bedden zat.

Baby-Dump Groningen | Baby-Dump

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Dat is gaaf!!!!!!!!! Alles lekker dicht bij elkaar...prenatal, babypander en daarnaast babydump...haha..dat gaat geld kosten8)

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    SNEEUW! :D

En nu verder werken... ;)

7. Polletjepiek

De 'baby-boulevard'

Het sneeuwt weer een beetje hiero

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zou Elmo stiekem aan het bevallen zijn?

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey hey

Queenbee wat een mooie foto van Jamie..

Nettie jij ook nice pictures van je meiden.

Hier begint het weer lekker te sneeuwen...

Ben niet aan het werk vandaag heb de hele nacht boven de wc gehangen niet fijn hoor.
    Ze belden net van de drukkerij ons proefdruk is klaar ben zo benieuwd he.

10. Polletjepiek

Het sneeuwt hier ook al weer behoorlijk inmiddels.

Dat maakt toch weer iets goed, als je je kaartje alvast kunt bewonderen Channes!!

Tjaa en Elmo, dan krijgt ze een kindje 'in de sneeuw' wel bijzonder!!

11. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hallo meiden, vandaag controle gehad bij de gyn..
    ligt dit kindje met t koppie naar beneden :D:D:D
    blijkt het scheef te liggen en dus niet voor de "uitgang"
    als dit eind dec nog zo is komt er weer een ks aan... ff verdrietig om.
    eerst dacht ik ks, toen werd er verteld dat 60 tot 70 procent toch 2e keer normaal bevalt en dat iets eerder inleiden zou kunnen voorkomen dat de baby te groot werd, dus ik had nog hoop.. en nu dit weer..
    alle gevoelens (lees hormonen) schommelen al zo de laatste weken en dan dit nog ff.. pff
    sorry moest t even kwijt.

hoe is het hier! allemaal druk en leuke sint gehad las ik..
    ow en hier ook nog een rasechte groningse! geboren in delfzijl en woon mn hele leven al in de provincie.
    spreek in de familie zelfs grunnes! :D

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zuske!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje! ;)

Leuk zeg! Proefdruk! Ben benieuwd of het is zoals jullie willen!

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Volgens mij is die nog niet aan het bevallen hoor.... volgens mij was ze nog niet zo lang geleden nog op hyves...
    Maar hier is ze wel erg stil ja....

En dan nu ff flink aan de gang... moet echt nodig iets doen mar heb gewoon geen zin...

*geeft zichzelf een welbekende trap onder dr youknowwhat*

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Al wat gedaan nettie hihi.....

Queenbee ik ben ook erg benieuwd hoe hij is geworden.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier geen bevalling hoor!
    Migraine....weet niet wat ik dan liever doe :D
    Het gaat alweer stukken beter gelukkig!

Kimmetje,
    HIer dus idem! De eerste een drama (door afwijkende ligging, niet indalen etc.). De tweede eerst stuit, toen goed gedraaid en nu dus weer niet indgedaald en scheef voor de uitgang.
    Hier dus om precies dezelfde reden een ks.
    Ik snap heel goed hoe je je voelt!

Ik hou het verder kort...ben best gaar nog.
    Heb wel fantastische foto's gezien zeg! Heerlijk!
    Tis gewoon jammer dat ik vandaag niet fit genoeg was. Gelukkig ging buuf / dinnetje met Ruben naar buiten.
    Moet zeggen dat ik het met die dikke buik ook gevaarlijk vindt hoor!

Nou...tot later!

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @elmo: zie je wel?! Ik wist dat je nog niet onder het mes was...
    Maar ik denk dat je liever dat had gedaan dan dit... daar krijg je tenminste nog iets voor terug... dit heeft geen nut... krijg je alleen maar vreselijke koppijn van!
    Ik herken het heel erg, ook op het laatst van mn zwschappen migraine aanvallen.... én het gevaarlijke van dit weer....
    Vorig jaar 10 januari stonden we nog bij de ijsbaan... Henk is er even met Elise op gegaan, ik bedoel zó vaak ligt er geen ijs, kan zíj iig zeggen dat ze op natuurijs heeft gestaan.... Ik daarentegen schreef in mijn blog dat ik het niet zag zitten vanwege visioenen over gebroken vliezen op de ijsbaan...ijspegels aan mn onderkant en dat ik als een tuimelbeker op het ijs zou lijken als ik zou vallen...
    's Nachts om 2 uur braken mijn vliezen.... tjonge had niet eerder moeten gebeuren dus... die visioenen kwamen toen haast uit....
    Nee sneeuw/ijs en zwanger zijn gaat niet goed samen idd!!
    Jij suc6 met je koppie!! rust maar goed uit, hopelijk slaap je de komende nachten een beetje beter!!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Poeh, ja, zo'n visioen...dan nog brekende vliezen ook nog!
    Je moet er toch niet aan denken he!
    Ben zelf nooit zo bang geweest voor het beginnen van de bevalling met gebroken vliezen, bij Ruben ook niet.
    Nu is de kans er natuurlijk nog steeds...maar ach, als het gebeurd gebeurd het. Je doet er toch niks aan.
    Ik hoop dat alles mooi potdicht blijft tot de ks!

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat een visioenen...gelukkig allemaal goed gegaan Nettie..
    Elmo..AUW....ik hoop dat het erg snel afzakt!! Lekker dat de buuf er met Ruben uit is gegaan..Is er volgende week ook nog KDV of hebben ze daar ook 2 weken vakantie net als op scholen? Evan gaat 1x per week naar gastouder en dat gaat gewoon door...

Vanmiddag ff naar Winschoten geweest. Manlief een broek en een trui gekocht (ik had hem nu in een winkel dus ook gelijk maar een trui;))..nog even bij Villa Happ gekeken en daar hadden ze 50% korting..dat is lekker!!! Direct een broekje en een shirt gekocht. Evan moet nu broeken 92 hebben maar die hadden ze niet maar dan kon ik ook 86+ kopen die waren net zo lang;)..waarom heet het dan 86+??? Evan was lekker bij opa en oma..die hadden hem al een tijdje gemist en zo konden wij lekker ff samen shoppen. Mijn ouders wonen midden in het centrum van Winschoten..handig...

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mariska: ja ach... visioenen gelukkig niet uitgekomen... tnt geen nare dingen gehad... Wel gedacht bij beide zwschappen....(als ik maar niet in de winkel sta en meer van dat soort ongein) maar bij beide keren gelukkig thuis gebeurd en op tijd het toilet kunnen halen du geen wateroverlast gehad!Gelukkig!

Beetje vreemd ja 86+ maar ach.... leuk dat je geslaagd bent en idd superhandig joh dat je ouders daar wonen!! Lekker even samen shoppen. Kindjes zijn super geweldig maar soms is het handig om even oppas te hebben!

Hier net een spugend klein meiske... Heel zielig en sneu... Zat heel stil dicht tegen me aan terwijl ze normaal niet stil kan zitten... Hopen dat het bij 1 keer blijft maar we zullen wel zien.
    Snap nu wel waarom ze al de hele dag geen trek had... Koekje ging er haast niet in, en ook eten wilde ze niet... flesjes deed ze lang over terwijl ze die anders in no time leeg heeft.... Dus echt wat ziekig... Niet verkouden ofzo dus alleen een maagje die wat van streek is en als ze moe is wat koortsig en verder veel slapen.
    Elise heeft trouwens amper last meer van haar voetje dus das wel erg fijn... gewoon een lichte verzwikking gehad, liep vandaag nog wel op haar hakje maar in de sneeuw nergens last van... kou verdoofd dus de pijn!

Goed genoeg maar weer. Tot later!

Deel Deze Pagina