Heejj Maja! Super zeg! Van harte gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu heen dan ongeveer? Of heb je net getest?
Thanks ladies Ik heb geen idee hoe ver ik ben.. Heb ruim 8 weken geleden het spiraal laten verwijderen en intussen niet meer ongesteld geweest. Heb een week of 2 geleden ook een test gedaan en die was negatief. Kwaaltjes heb ik ook nog maar net dus ik denk dat ik echt nog maar net zwanger ben, een week of 4 ofzo. Ga maandag de huisarts bellen voor een verwijzing voor een termijnecho. Ik deed voor de zekerheid even een testje. Schrok me kapot toen er een dik kruis tevoorschijn kwam
Maja gefeliciteerd zeg. Zo wat een weertje he. Moest werken en vanmiddag hadden we nog een gezellige middag met de meiden van de pufclub. Elmo, heb nog ff gesproken met de mensen die nu in je 2e huis wonen. Niets gezegd hoor. Morgen weer werken hopelijk kan ik rustig heen rijden, moet om 7 uur beginnen.
Hey Pooh, Geeft toch niks! Nouja, tis binnen het durp dus ze hoeft ook niet per se te weten wie ik ben...hahaha Manlief heeft vanaf maandag lekker vakantie dus we gaan heerlijk wat gezinstijd besteden!
Het heeft nog niet zo heftig gesneeuwd. maar mss komt dat nog. Althans volgens buienradar wel. Nou Ik zal die oude mensjes uit bed gaan halen. Doeiiiiiiiii
Maja..gefeliciteerd!!! Poohbeer..je hebt iets te vroeg geroepen over het sneeuw..Jeetje wat een weer. We zouden vanmiddag naar Appingedam op verjardag maar ik denk dat we lekker thuis blijven!!
@mariska: zou ik ook doen.... Wij zijn ff weggeweest vanochtend maar hoewel we vrij makkelijk weg konden rijden uit de parkeerruimte, terug erin krijgen lukte amper.... steeds eruit om weer de banden vrij te scheppen enz. In een kleine 2 uur heeft het vreselijk veel gesneeuwd... je zag onze voetstappen ook totaal niet meer toen we terugkwamen.... Het heeft iets moois, het ziet er gaaf uit maar om er door te moeten is zwaar verrot.... Wij blijven vandaag ook lekker thuis...
Robert gaat straks naar Appingedam om een kerstboompje te halen. Hij vind het niet erg om met dit weer te rijden. Sterker nog hij vind het zelfs wel leuk!! Nog een kleeeiiiiin beetje sneeuw
Maja gefeliciteerd spannend hoor.. Hier hebben we een lekker huispak dag gehad helemaal niks gedaan soms is dat echt heerlijk vooral met dit weer....
Ben ook zeer benieuwd of ik de auto morgen van de parkeerplek krijg We zijn vandaag wel buiten geweest, rondje gelopen met Lune op de slee. Ze vond het prachtig
hallo allemaal! @maja gefeliciteerd zeg!! super ook hier gisteren weer met de slee op pad geweest! ons manneke vind het geweldig en het is zo'n beetje de enige manier om vooruit te komen met dit weer. we moeten toch vanmiddag echt wel wat boodschappen halen en mn man zat vanochtend al vast in de sneeuw met de auto in de straat (gelukkig is hij veilig thuis gekomen) dus ben benieuwd of het allemaal wel gaat lukken! het is prachtig dit weer maar ben door enorme buik al niet erg mobiel dus wordt er niet makkelijker op zo hier in de straat ligt ongeveer 20cm en er wordt maar niet gestrooid of geschoven dus hebben regelmatig mensen die hier vast komen te zitten (al 4 gezien) verder vandaag maar lekker binnen bij de kerstboom.. serious request kijken
Elmo?????? Ik heb zo'n idee dat ze onder het mes gaat vandaag.... Wij zijn net op boodschap geweest. Doorgaande wegen zijn goed te doen hoor...kan me voorstellen Kimmetje dat het niet makkelijk is met zo'n buik!!