We hebben vanmiddag alle visite al gehad, dus nu lekker rust. In de tuin drankje erbij kaarsje aan. En af en toe ff hier kijken.
Ow, maar dat klinkt ook wel heel knus! Manlief ging grasmaaien dus ik ben binnen gaan zitten en niet meer van de bank afgekomen...zonde eigenlijk he!
@ elmo succes en veel plezier morgen bij de echo!! @robertsaskia gefeliciteerd met je 30e verjaardag!! @channes veel plezier morgen op het schildmeer! las ook over fontana, ging daar altijd maandelijks heen! zo lekker!! die in peize trouwens ook!! las ook over borkum.. is dat leuk? ben dr echt nog nooit geweest..
Nee niet meer ik heb nog twee week met haar gewerkt toen ben ik naar een nieuw filiaal gegaan. Maar wel allebei bij de brood deli kaas
Oeh, wat een geklets is hier ineens Saskia: had je nog terug gepb't. Hebje hem deze keer wel gekregen? Ben vandaag met mn zoontje en dochtertje in Tynaarloo geweest. Opa en oma staan daar op de camping... Morgen gaan we denk ik maar weer, want het wordt weer zo warmmmmmm. Fontana: Is idd lekker, ... mn vriend werkt er dus regelmatig vrijkaartjes
Oek Oek, da's helemaal handig! Fontana is heerlijk, maar als je er een dagje rondhuppelen wil wel aan de prijzige kant... (Grunnigers binn' zunig!)