mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Is er een kans dat je zwanger bent, Poohbeer? Ik had altijd een cyclus van 28 dagen en sinds 3 maand ook niet meer...zit nu regelmatig op 32, 33, 34 dagen...

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hopelijk is het snel raak! frustrerend als je cyclus ineens langer wordt...

meike heeft inmiddels wel nieuwe schoenen ;) vandaag even de stad in geweest, maar viel nog niet mee ;). uiteindelijk paarse instappers gevonden bij van haren vanHaren | Kinderen | Elefanten | 1401405

3. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Toch ongi geworden vanavond. wij zijn niet bezig voor een tweede hoor.
    Kan ook niet heb net de mex prik gehad.
    Mijn moeder heeft vanmiddag bij vesta een ongeluk gehad met een bus.
    Daar heb je van die knipperende dingen. En ze zat te kijken wat erop stond en boem daar zat ze in de zijkant van de bus. hele auto aan stront. Hopelijk wordt hij morgen niet afgekeurd.
    Ze had de auto net na papa zijn overlijden gekocht. Dus het heeft best veel emotionele waarde.
    Mama heeft zelf gelukkig niets.

Elmo, Hoe is het in huize elmo. lekker aan het genieten?

met de rest van de meiden alles ok

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Kom alleen ff zwaaien, ben ik ook weer foetsie! Weet momenteel niet waar mijn tijd allemaal inzit, maar veel tijd om te internetten is er ff niet!

Morgen weer daggie werken en dan weer lang weekend! Donderdag hubje jarig, wordt hij 30, dus dubbel feest hier!

Iedereen een fijne avond verder!

Xx

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Poohbeer, ai, dat is al de zoveelste daar... Je zou je toch afvragen wat er daar mis is met de waarschuwingen... Fijn dat je moeder niets heeft, wel even in de gaten houden hoor, dat ze geen nekpijn heeft/krijgt. gelukkig maar dat zij in de zijkant van de bus zat ipv andersom...

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Het is daar ook k*t...ook voor ons als buschauffeurs. Wij kunnen ook niks zien als we daar rijden. Gelukkig heeft je ma niks Poohbeer!!
    Queenbee...mijn mams wordt morgen 60!! Haha het dubbele
    Kimmetje???

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi
    Gelukkig is met je moeder alles goed poohbeer!! Inderdaad een vreemde verkeerssituatie daar.

Leuke schoentjes napoleon

Elmo lekker aan het knoedelen met Stijn?

Hoe was het in het z-huis kimmetje?

Hier alles wel ok. Alleen met m'n zus wat minder die is maandagavond op weg naar volleybal gevallen met de fiets. Ze heeft de uiteinden van de handrem(die knobbel) in haar been gehad. Ze is met een vriendin naar de dokterspost gegaan en daar is het allemaal schoongemaakt en gehecht. Ze kan nu haast niks, want het zit vlakbij haar lies. Gelukkig niet in de lies, want dan was het een slgaderlijke bloeding geweest en moest ze geopereed worden.
    Gisteravond hadden we een etentje van mijn tante die 65 is geworden. We hebben gewokt in Emmeloord bij Plaza 6. Erg lekker en gezellig. Onze dochter heeft bij mijn schoonouders geslapen, ging ook heel goed allemaal.

Gaan jullie nog iets speciaals doen met oud en nieuw? Wij blijven lekker thuis.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Dames!

Op die kruising is mijn instructeur de eerste keer heel hard op de rem gaan staan.....expres. Ik vergeet dat punt dus nooit meer :D
    Gelukkig heeft mama niks...maar ontzettend balen van die auto zeg, zeker door de emotionele waarde!

Ego:
    Hier ontzettend druk met borstvoeding. Het loopt helemaal niet soepel en slokt dus enorm veel tijd op. Met Ruben had ik plenty en nu is het echt zo dat ik de druppels er wel uit kan kijken. Stijn komt niet goed aan, krijgt ook bijvoeding....dus zo rommelen wij door :S
    Verder is het een super tevreden ventje. Ruben is ook aardig van zijn padje af door alle mensen die in en uit lopen, cadeautjes waarmee hij overladen wordt :D en het gekke ritme wat hier in huis heerst. Maandag gaat ie weer lekker naar het KDV en hopen wij ook weer wat meer rust en regelmaat erin te krijgen.
    Ik herstel echt super goed! Ben al twee keer buiten wezen wandelen, rust eigenlijk niet echt meer (das natuurlijk niet goed eigenlijk, zeker niet voor de bv...maar zo loopt het nu eenmaal).
    Tijd om te forummen is er nou eigenlijk niet echt. Logisch ook lijkt me. Mijn gezin gaat voor.
    Had ik al verteld dat ik echt de aller liefste man aan de haak heb geslagen? Owww..wat ben ik blij met lieverd / rots in de branding!

Nou goed, Oud & Nieuw zijn we lekker thuis. Met mijn lieve dinnetje vieren we het! We houden het lekker rustig en vooral simpel. TV zal wel op Guido Weijers worden afgestemd :D

Oww...enne...had ik ook al gezegd hoe vervelend het is als mensen een felicitatiekaartje sturen voor de geboorte van je zoon en dat ze dan zijn naam verkeerd schrijven!!!!
    Tsssssss...lezen is ook een vak zeg!

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Saskia..ojee wat een toestand met je zus...is ook een erg vervelende plek om gehecht te worden lijkt me.. Was het voor het eerst dat de kleine uit logeren ging?
    Elmo..lijkt me normaal dat je lekker met je gezin bezig bent!! Als je hier elke dag regelmatig kwam deed je iets niet goed. Balen van je bv...vreemd dat mensen de naam verkeerd schrijven..zo'n moeilijke naam is het toch ook niet!!

Vandaag is mijn mams jarig..hele dag in Winschoten geweest. Ze is 60 geworden. Ze heeft nogal wat verassingen gehad van ons..haha...mijn nichtjes uit Almelo waren er, kadootjes (ze wist niet wat ze wou hebben maar we hebben haar toch kunnen verassen) en radio Noord belde ook nog!! Helemaal super..Evan is de hele dag op geweest en viel in slaap nadat we een oom en tante naar huis hadden gebracht. Ik heb hem zo op gepakt uit zijn autostoel en zo naar zijn kamertje gebracht..pyama aan en slapen.
    Oud en nieuw niks bijzonders hier...1 januari mag ik om kwart over 7 weer rijden..dus lekker rustig houden..

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Avond!

Zal wel mijn laatste bericht van 2010 worden hier, morgen is hubje namelijk jarig! Wordt hij 30! Jij alvast van harte met je oma Mariska! ;) Hebben hier dus dubbel knalfeest morgen, haha!

Wilde bij deze iedereen een knallend oud en nieuw wensen en tot volgend jaar dan maar!

Jeutje... dat lijkt raar zeg... 'tot volgend jaar dan maar....'

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Mijn mams was jarig, Bianca..Veel plezier morgen!!!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh echt ik weer hoor... zit met mijn koppie al in volgend jaar geloof ik... solly... nou, alsnog van harte met je mams! :D En dankje voor je felicitatie!

Trusten!

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Iedereen gefeliciteerd met alle jarigen

Liesje was al 1x eerder uit logeren geweest. Toen ze een maand of 4 was. Het ging wel goed hoor, gelukkig wel.

M'n zus zit flink te balen. Ze had net deze week vrij genomen en nu kan ze niks. Nou ja, afgelopen maandag overdag zijn m'n zus en Robert naar een andere auto voor haar wezen kijken en ze heeft nu de keuze gemaakt voor een Golf, een heel mooie. Dat is dan wel weer iets waar ze zich op kan verheugen.

Iedereen een gezellig oud en nieuw gewenst en een gelukkig en gezond 2010!!!

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Even snel hier iedereen een fijne jaarwisseling wensen!!

En voor allen een heel erg fijn 2010 gewenst!!!

Vanaf volgende week heb ik vast weer meer tijd om te komen kletsen, Elise gaat dan naar school :)( voor het eerst.... direct ook zulke lange dagen enz.... heluhp!!! mn meiske word groot...:() en Henk weer aan het werk dus dan heb ik ff meer vrije tijd.... Jullie zien me wel weer verschijnen!

Geniet van de avond en van nieuwjaarsdag!!!

Liefs Nettie

15. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Hoi

Saskia: Erg he als je kindje voor het eerst uit logeren gaat. Maar soms is het ook wel even lekker vind ik.

Mariska: Nog gefeliciteerd met je mams.

Nettie: Dan heb je je handen ook even vrij. Ze gaat naar groep 1 dan zeker.

Nou we krijgen zo wat jeugd over de vloer.
    Ik heb niet zo heel veel zin aan deze avond. Lijkt me ook wel logisch.

Lieve meiden alvast een goed nieuwjaar en een dikke knuffel en tot volgend jaar.

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Meiden..fijne avond en Veul hail en zeeg'n:D..

Hier doen we het rustig aan...ik moet morgenvroeg om kwart over 7 al werken..

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

@poohbeer: ja idd groep 1, erg spannend... vooral voor mams :( Elise heeft er erg veel zin in hoor!!!

@mariska: veel sterkte morgenochtend!!! Ken het, weet hoe het voelt om op nieuwjaar zo vroeg te moeten werken...Suc6!!!!

Zitten nu te wachten tot hubbies ouders terug zijn van vriendenbezoekje, meiden slapen, elise werd wel even wakker en genoot van het vuurwerk maar is nu weer in dromeland. En ja er móét iemand thuis zitten dus straks als schoonouders terug zijn kunnen wij miss nog ff de hort op.

Veel plezier nog allemaal en doe het voorzichtig aan he?

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey hey

Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Groningse dames,
    Allemaal de aller beste wensen voor 2010!
    Hebben jullie het leuk gehad?

Onze jongens (wauwww....dit weekdier vind het fantastisch om dit te kunnen zeggen) hebben overal doorheen geslapen.

Zelf ben ik binnen gebleven. ZIt door het geklungel met de bv weer met stuwing, had verhoging, flinke koppijn....dus ben binnen gebleven.
    Ook hebben we beide tot 23.00 / 23.30 op de bank liggen slapen. Om 24.00 een kus en knuf en toen ben ik eerst maar weer eens gaan kolven..tis niet anders.
    Zo ontzettend leuk is je kraamtijd eigenlijk helemaal niet. De weken erna zijn veel mooier. Ben heel blij dat manlief nog 2 wk vrij is. Nu kan ik echt alles op alles zetten om de bv toch te laten slagen. Maandag komt een lactatiekundige.

Verder gaat het hier super hoor. Stijn is echt een heel tevreden ventje, je hoort hem eigenlijk alleen als ie trek krijgt en dat is dan ook alleen gesabbel op handjes. Ruben raakt wel ontzettend vermoeid ondertussen. Denk dat het voor hem heel goed is dat maandag alles weer normaal is. Gewoon weer naar het KDV, een normaal ritme.
    Ik kan zelf ook niet wachten.
    Gisteren hebben we alle kerstzooi + deel van de geboorteversiering ook al weggehaald. Rust.

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Herkenbaar (alleen dan van het andere geslacht) Voelt zó gaaf om te zeggen he??

Sterkte met je bv, vind het stoer dat je het wilt laten slagen en zo je best ervoor doet, zet 'm op!! Respect voor jou hoor!!

Geniet van je mannen en deze tijd het is een cliché (maar ook niet voor niets...) Maar het gaat zó snel... (zagen net een fotoalbum van Elise, gemaakt door mn schoonma.... och man hoeveel je dan toch nog vergeet, dingen die dan met foto's weer terug komen.... En hoe klein ze toch ook geweest is ook.... zó gek als je dr nu ziet)
    Genietgenietgeniet zoveel als je kan!!

Oh Mila wakker dus ik ben weer weg....Groetjes!! Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina