Hoi, Gelukkig 2010 allemaal!! Iedereen een leuke jaarwisseling gehad? Poohbeer: ja ik had toch wel een brokje in de keel hoor, toen we haar 'achter lieten' Gelukkig heeft ze het altijd wel leuk bij opa en oma, dat scheelt een hoop Elmo, ik hoop van harte dat de borstvoeding een succes zal worden! Wij hebben rustig oud en nieuw gevierd. Om 24.00u is Lisanne wel wakker geschrokken van het vuurwerk. We hebben haar maar van bed gehaald en een halfuurtje beneden gehad, beetje drinken. Toen heb ik haar weer naar bed gebracht en ze heeft geslapen tot 9.00 vanochtend. Dus dat was wel fijn. Vanmorgen heb ik m'n zus opgehaald en zijn m'n schoonouders en -zus langs geweest. Straks gaan we nog naar mijn moeder en oma. En dan gaan we morgen.............................................................................................................. onze zomervakantie boeken
Hoe gaat het met de sneeuw dames? Veel last van gehad? Ik moest werken..lijn 61 tot Middelstum..niet te doen vanmiddag...
Heeft ze zich niet ziekgemeld dan? Dat zou ik wel doen want dan houdt ze haar vrije dagen nog tegoed. Wij moeten ons trouwens altijd ziekmelden, ook al is het niet je werkdag... ze willen nl de werkdruk bijhouden in het onderwijs... Nou als ik me op zaterdag of in de vakantie niet lekker voel dan meldt ik me echt niet ziek hoor... Ik ben trouwens latijd de eerste vakantiedag niet lekker lerarensyndroom
Zo, Gelukkig nieuwjaar!!! Hier hebben we het bij mijn ouders gevierd, de oudste twee bleven de avond op en meike hebben we om kwart voor 12 wakker gemaakt, die vind vuurwerk helemaal: waauw! Vandaag door de sneeuw naar de winkels geploeterd, tsja moeten toch eten in huis hebben Meteen even nieuwe bh gehaald en rompertjes voor meike... maat 98/104 alweer... ze moest ook al schoenmaat 23 hebben. kleding is trouwens 92 hoor maar na een paar keer wassen zijn rompers vaak alweer krap... had liever gehad dat ze rompers maat 92/98 hadden maar die izjn er niet. Morgenochtend gaan we ontbijten met pannekoeken, mjammIE! zometeen gaat manlief geloof ik jackass kijken (De film) het maakt mij geen drol uit (oh das toepasselijk, het is nl jackass number two (dat staat ook voor de drol zegmaar).
Napoleon..Evan heeft dezelfde maat maar hij heeft nu gewone onderbroeken en hempjes aan...ontbijten met pannekoeken..lekkerrrrr
@Napoleon, ja ze had zich wel ziekgemeld. Anders is het dubbel sneu. Pannenkoeken.....hmmmmmm Ik heb vanavind poffertjes gemaakt, was ook best lekker. Vanmiddag reisje geboekt, september, kreta...heb er nu al zin in.
We zijn in het verleden al wel eens vaker naar Kreta geweest en ook in dezelfde plaats (malia/stalis) dus we weten wel ongeveer wat we kunnen verwachten. Het appartement waar we zitten, daar gaan m'n schoonouders vaak heen. En het is een mooi appartement met speeltuintje, goed zwembad en een fijn strand. Dit vonden we wel belangrijk ivm lisanne.
Prachtige kiekjes zeg! Hier maar thuis gebleven. Hadden zeer gezellige visite en zelf ga ik niet zo graag naar buiten met dit weer. Alles gaat wel heel goed maartoch...litteken, kans op borstontsteking....glad! Ik sla een rondje over. Als ik naar buiten kijk is het ook al prachtig! hihi
*zucht*... heb zo weinig tijd om mee te beppen momenteel.. ik weet niet waar ik het steeds zo druk mee heb... morgen weer aan het werk, heb er zo geen zin in... zit liever nog ff een dagje thuis, haha! Iedereen een hele fijne avond verder en alvast trusten voor later! Xx
Mooie foto's!! Hier zijn we een beetje klaar met de sneeuw... Mag wel weer gewoon zijn. Al dat gedoe op de weg... Vanochtend mn meissie voor het eerst naar de basisschool gebracht... wat een gek idee, pas om half 3 kan ik haar weer halen, zal gek zijn dat ze niet thuis komt om een boterham te eten... Ze vond het trouwens erg leuk, amper tijd om Mila en mij nog een kus te geven toen we weg gingen... Op de weg is het nog niet schoon... zaterdag was het beter te doen, vreemd... zou toch denken dat het ondertussen wel schoon zou zijn... Hele weg rustig gereden dus was wat later dan ik wilde op school maar gelukkig niet te laat. Goed dan nu maar eens de handen uit de mouwen en kerstboel opruimen, stofzuigen dweilen en dingen die zijn blijven liggen de afgelopen 2 week (allemaal troep hier, 1 grote bende!)... eerst nog ff moed verzamelen..... Fijn dag allemaal!
Hey dames! Ook van mij allemaal een heel gelukkig, gezond en spetterend 2010 gewenst! Hier niet veel gedaan, tv gekeken en we lagen er om 1u in. Lune heeft overal doorheen geslapen. Prima. Lune was gisteren jarig, ze is alweer 2..! Wat gaat dat hard joh. Vandaag weer voor het eerst naar het kdv, was even wennen voor dr maar denk ook wel weer goed. Nettie, lijkt me ook gek om je kindje voor het eerst naar school te brengen.. Heppie nie gehuild? Ik kan nu al janken bij het idee dat mijn kleine meid op zo'n grote school in een kringetje in de klas zit haha! Elmo, wat stoer dat je zo doorzet met de bv. En wat je zegt, de kraamtijd is niet zo leuk. Ik vond het ook vreselijk. Bijkomen van een bevalling, een nieuw mensje in je leven, hechtingen, naweeen, bloeden, zere doos (of buik), zo labiel als een visstick, mensen die je kind willen vasthouden (rot op!), op de foto komen met je nog te dikke plofkop, nauwelijks slapen, zere boobies en met een beetje 'geluk' een borstontsteking (auwe!), frustraties van bv wat nog niet goed loopt etc. etc. etc. Gelukkig duurt het niet lang en is er tussen de ellende door ook tijd voor het genieten. Maar dat gebeurt meer op een ander niveau ofzo. Het idee dat je een kind hebt is gewoon prachtig. Queenbee, werkze vandaag.. Misschien als je weer in het ritme bent je je ook weer wat beter en rustiger voelt Saskia, wat een schitterende foto's! Mag ik vragen wat voor camera je hebt? Ben op zoek naar een nieuwe.. Ik ga maar weer eens aan het solliciteren. Voor de kerst mijn laatste werkweek gehad. Komt alleen niet zo goed uit nu qua planning met mijn zwangerschap maar ach, dat loopt ook wel los. Donderdag naar de vk en een echo, spannend!
@maja: Ik heb er enorm tegenop gezien, het vloog me de laatste tijd écht aan dat ze nu toch écht groot is. Een eigen leventje gaat krijgen enz. Ik had verwacht dat ik in een waas van tranen terug zou rijden maar Elise had het zó leuk daar en daardoor en doordta ik ws er al zo erg tegenaan hikte de laaste tijd viel het mee... Miss komt het nog maar gelukkig nnog niet gebeurd....
Maja, Heerlijke samenvatting! Zit schuddebuikend op de bank (ja auwie ja!) whahahahah Heb visite en wijkverpleegkundige komt zo wegen dus meld me later weer
Goedemiddag meiden! Ik kom jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar wensen! Alles goed verder met iedereen? Fijne kerstvakante gehad? Hier gaat alles zijn gangetje, vakantie weer voorbij dus weer druk aan het werk .