mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Nettie, als ik jouw verhaal lees over zo'n eerste schooldagje krijg ik echt de neiging om over iets minder dan 2 jaar de tijd stil te zetten. Aan de andere kant denk ik ook echt dat die nieuwe fase ook zoveel ontzettend leuke dingen met zich meebrengt.
    Gelukkig heb je die halve meter nog thuis!

Hier is Stijn GEGROEID!
    Sinds gisteren alleen nog maar bv en geen kv en hij is vandaag voor het eerst boven zijn geboortegewicht...joehoeeeee!
    Me happy!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Geloof me als ik had gekund..... dan stond de tijd nog stil hoor... Moet zeggen vandaag ging ht gewoon op automatische piloot, daarvoor had ik nachtmerries en zag er als de mounteverest tegenop... En idd wel heerlijk dat ik Mila'tje thuis heb, lekker aandacht voor haar en zij zorgt er wel voor dat ik geen kans heb om bij de pakken neer te gaan zitten!
    Woehaa!!!! Goed zeg, alleen nog bv! Respect voor jou en je manneke!! Zo goed gegroeit ook zeg! Wt zal jij (en mag jij) trots zijn zeg!!!

Nou meiden, mn meisje is thuis, zit hier heerlijk bij me aan tafel te knutselen en te genieten van een peertje.... Ze heeft het heel erg leuk gehad!!! Geen klachten of andere dingen gehoord, alles ging goed zei de juf. Ze is nu wel erg moe maar dat hoort erbij uiteraard.
    Mila mopperd nu vreselijk, heb dr even in bed gelegt maar ze wil echt helemaal niets, geen eten, geen drinken, niet op schoot maar eigenlijk ook weer wel... snap er niks van.... Maar goed ben hier dus weer belangrijk dus jullie lezen wel weer van me!
    Bye

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk dat zusjelief ook wel heel erg moet wennen aan Elise haar nieuwe dagplanning!
    De hele dag mama alleen gehad, nu komt zuslief thuis..ze zal moeten wennen denk ik (hoop ik).
    Goed gedaan mams!

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @elmo: aan de ene kant denk ik dat ook, aan de andere kant... de maandag was altijd al een dag voor Mila en mij... Elise ging op maandag altijd 2 dagdelen naar school... maar dan kwam ze dus wél tussen de middag thuis eten, dat is dus nu niet zo... Maar toch ga ik ermaar vanuit dat dat het is (plus miss nog het verwerken van afgelopen weekend en het feit dat pappa na 2 weken vrij óók weer is gaan werken...)
    En thanx! Al heb ik weinig gedaan eraan hoor... alleen mn meissie naar school gebracht en gehaald... meer niet.. maar ben ook stiekem best wel een beetje trots... hebben we toch maar weer even doorstaan die eerste enge schooldag!!!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, feestdagen, papa thuis, Elise alle dagen thuis....en nu alles weer "normaal". Das toch gek voor een dreumes hoor!

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Nettie..spannende dag geweest zo te lezen..fijn dat Elise het leuk vond..dat scheelt een heleboel..
    Elmo..fijn dat Stijn nu alleen maar bv krijgt!! En boven zijn geboortegewicht..wauw..
    Maja..donderdag echo..spannend..ik ben benieuwd hoever je bent.

Iemand iets van Kimmetje gehoord?

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Maja: een Samsung M100, vrij simpel dingetje, maar hij maakt mooie foto's.

8. Polletjepiek

Wat goed Elmo dat je bv nu goed gaat.

Ik ben trouwens wel blij dat de decembermaand weer voorbij is. Het is toch weer wat rustiger. Ben benieuwd wat het nieuwe jaar ons zal brengen.

Nog 1 maand en dan wordt Liesje al weer 1, wat gaat het toch vlug allemaal:);).

(Iemand nog leuke tips??? voor de 1e verjaardag: Cadeautjes, taart, hapjes ed)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

10. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Dag meiden,

Ook hier een dame uit het hoge noorden:). Noord-Groningen, ik woon in het dorp Warffum! Iemand die het kent of hier misschien zelfs (dichtbij) woont?
    Ik woon hier nog niet heel lang nu zo'n 2,5 jaar. (voorheen in Zwolle en omgeving en Emmen)

Ik woon samen met mijn vriend en we hebben een kleine meid van bijna 9 maanden: Evelyn.

Lijkt mij leuk wat mee te babbelen en spring er dus vanaf hier in. Al die pag terug lezen wordt n beetje te veel van het goede!;)

11. Polletjepiek

Hoi dreamerfly

Leuk hoor al die dames uut grunn'

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Welkom Dreamerfly!

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Welkom Dreamerfly...

Elmo Super zeg Stijn alleen nog bv en ook al boven zijn geboorte gewicht super hoor...

Maja donderdag echo spannend hoor ben heel erg benieuwd.

All Wij hebben bericht van het zh gehad me mannetje moet dus toch weer geopereerd worden aan de 2de hernia nu maar afwachten wanneer we hopen zelf nog wel in jan maar ga er niet vanuit.
    We balen er vreselijk van zal je net zien moet ik bevallen is hij net geholpen aan zijn hernia (hij mag daarna 4week niet autorijden)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Balen Channes! Vooral voor die arme van man je!
    Succes!

Dreamfly:
    welkom! We zijn buren, qua dorp :D
    Ik ben ook import hoor ;)

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @dreamfly: welkom hier! Ook van mij ben je qua dorp een buufje. Blijft toch grappig al die mamma's zo dichtbij...
    Hoop dat je het gezellig gaat hebben bij ons!

Vandaag even niet zoveel puf om te kletsen, beetje moe-ig en mn kleine meiske moet écht heel erg wennen, aan het feit dat paps weer werkt en Elise hele dagen naar school gaat, komt vast wel goed, alleen nu is het even wat onhandig, meiske wil telkens aandacht en kan zich niet goed zelf vermaken... en dat terwijl ze dat eerder toch heel goed kon... Komt vast wel weer terug als het nieuwe ritme erin zit!
    Ga nu even de meiden op bed leggen en dan lekker even onderuit op de bank!

Fijne avond!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    @dreamfly: hier een bedumer, weet niet of je het kent

@elmo: wat goed dat je kleine is aangekomen op alleen bv, super!!

Sorry dat ik hier zo weinig kom kletsen, erg druk momenteel. Vandaag en gisteren voor het eerst sinds juli weer gewerkt en ook nog bij een nieuwe werkgever, dus spannend.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Suus...hoe bevalt je nieuwe job?
    En het werken opzich? Vanaf juli thuis bij je kids geweest en nu weer aan de bak, is toch een flinke omschakeling!

Nettie:
    Hoop dat je lekker in de bank gekropen zit!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    So, ben de hele avond ff aan het freubelen geweest! Lekker foto's bewerken (digiscrapping), beetje aan mijn weblog gesleuteld, en nu wil ik slapen! ;)

Hubje ligt er al dus ik ga hem zo achterna, als House even pauze heeft... ;) Morgen weer ff een dagje werken!

Iedereen trusten (alvast) en tot morgen!

Xx

19. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    had gisteren een poging gedaan om heel verhaal te typen, wil ik hem versturen springt ie op error! jammer :) vandaag maar ff nieuwe poging.

allereerst iedereen een heel gelukkig en gezond 2010!

@dreamerfly welkom! heb familie in warffum dus is zeker bekend!
    @elmo, wat heerlijk dat het zo goed loopt! en wat knap van stijn dat hij alweer lekker gegroeid is :)
    @maja veel plezier en succes bij de echo morgen

heb al weer 2 afspraken gehad ondertussen bij de gyn: 1e verliep zo:

mv.. zei: ws ks nodig om de baby te halen want baarmoedermond sluit niet goed aan op de "uitgang"
    (zoals bij de eerste baby)

2e afspraak
    dhr.. zei: we kunnen pas oordelen en zien hoe het gaat als de weeen beginen dus ik zou afwachten, ks kan altijd nog
    gaf een eigen keus
    en evt optie om 8 jan een pilletje te komen halen voor het rijpen (soort inleiden?!)

3e afspraak
    dhr.. zei: wat kom je ook alweer doen?? :( (teveel patienten op meerder locaties???)
    dus alles uitgelegd en een ctg gekregen om te kijken of er al iets gaande was..
    niks bijzonders gezien maar toch door ziekenhuis gebeld om do.ochtend weer langs te komen voor nieuwe ctg!

word helemaal gek van dat heen en weer geslinger en het zelf moeten beslissen over iets waarvan je niet wat wat de beste keuze is! heb het gevoel nu met de samenwerking tussen delfzijl en winschoten dat alles en iedereen zich aan moet passen en er zoveel verschillen zijn (oa in mening) dat wij er de dupe van worden! bah!
    maar goed, de baby doet het goed dus ik wil eigenlijk niet klagen.. al ben ik nogal in de war van de hele situatie!
    zullen de hormonen wel zijn..

fijne dag dames!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Kim wat vreselijk moeilijk zeg! Oneerlijk ook (krijgt een soort van dejavu).
    Ik zou denk ik het zh bellen, vragen naar iemand van de staf, het hele verhaal uitleggen (of oplezen zoals hier staat) en zeggen dat je wilt dat ZIJ de verantwoording nemen en niet jij!
    Wat denken ze nou zeg!!
    Succes meid!

Deel Deze Pagina