mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Napoleon...wat klinkt dat allemaal akelig zeg!
    Leef echt ontzettend met jullie mee. Sterkte meid!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Suus,
    Heb jij mijn man vanmorgen gesproken? Iemand had hem aangesproken zei hij en ik dacht meteen aan jou ;)

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Napoleon..klinkt allemaal niet fijn..sterkte!!
    @Elmo..fijn dat het goed gaat met de bv!! Heerlijk aan het genieten zo te lezen.
    @Kimmetje..weet je al wat?
    @Maja..gefeliciteerd!!!

Slee..ook hier een handige manlief die zelf 1 heeft gemaakt. Was hij maandag bij een oom en tante van me langs in Oostwold vragen ze of Evan wel een slee heeft want mijn slee van vroeger hebben hun nog ergens op de boerderij staan. Vind ik wel leuk om die hier te hebben:)..

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.472
    113
    @napoleon:heel veel sterkte voor jou en je moeder, het is een vreselijke ziekte! En nee, ik was het niet gisteren haha, toch nog iemand anders met een roze bugaboo.

@elmo: nope, ook ik was het niet die je man aansprak hihi.

5. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Napoleon: Meid wat een klote bericht zeg. Dit soort situatie zijn zeer vermoeiend. zeker omdat het thuis ook gewoon door gaat. Heel veel sterkte meid ook voor je familie.

Elmo: Heerlijk dat de bv goed gaat en die krampjes zijn echt zielig he.

Maja: Geweldig zo'n echo. En een kloppend hartje dan ben je zelf zeker weer rustig erop. In zo'n sfeer moet je ook niet aan het werk willen idd.

Hier gaat het z'n gangetje

Liefs

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi suus, dan ben je dus niet de enige met een roze bugaboo ;)

Meike moet vanmiddag naar het cb... kunnen we weer door de sneeuw ploeteren. Vanmorgen al de auto naar de garage gebracht en toen teruggelopen met de buggy, die man zei nog, moeten we je even thuis brengen maar ik wilde meteen even boodschappen doen, tjee wat een inspanning zeg! ik heb maar op straat gelopen want de stoep is nu even niet te doen nog (vooral de stoepen waar geen huizen of algemene huizen staan, die worden natuurlijk niet geveegd). Maar goed, straks dus weer door de sneeuw ;).

Ben ook nog geslipt trouwens, hihi, heb ooit een slipcursus tijdens mn rijlessen gehad maar dat was in een schakelauto en nu hebben we een automaat en dan moet je dus wel 'schakelen' naar zn neutraal. maar goed we bleven op de weg, er was geen ander verkeer gelukkig.

7. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    08-01-2010 bevallen van onze prachtige zoon NOËLL
    via een keizersnede..
    sochtends nog voor ctg in delfzijl en s middags doorverwezen naar winschoten! ging allemaal op eens heel snel maar uiterekende datum kwam heel dicht bij dus moest wel worden ingegrepen, op inwendige echo was te zien dat hoofdje nog steeds helemaal scheef lag (linksonder) en de navelstreng liep voor de uitgang langs dus was een gevaarlijke "normale" bevalling geworden!
    nu alweer thuis (heb een dagje gesmokkeld door heel goed mn best te doen :)) maar heb nog behoorlijk pijn dus doe het super rustig aan..
    wilde t eerst ff aan jullie kwijt!

fijne week dames!

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Kimmetje: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Noëll!!! Dat ging allemaal wel heel vlug zeg!! Wat fijn dat je al zo gauw naar huis mocht, thuis herstel je toch het beste!!

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad!! Ging niet zo heel lekker, ben dan ook niet aangenomen. Volgende keer beter!

10. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Kimmetje: Gefeliciteerd met Noell. Lekker rustig aan doen. Wil het verder allemaal een beetje?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd Kim!
    Fijn dat je zo gauw naar huis mocht (ik vond 2 dagen ook wel genoeg!) hahahahah
    Neem de tijd voor je herstel!

Nettie:
    Bijgekomen van het feestgedruis? Kids weer in het gareel?

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @kimmetje: Gefeliciteerd!!! Hoop dat je ondanks alles toch écht kunt genieten en dat je snel hersteld!!

@elmo: nog niet echt heel erg eigenlijk... bijgekomen dan he? Kids in het gareel heb ik gewoon altijd joh:D

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ongetwijfeld Nettie! 2 van die schattige blonde koppies....

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Kimmetje..GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje Noëll!!
    Mooie naam!! Doe lekker rustig aan en geniet van je mannen!!

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Schattig... ja zo zien ze er zéker uit... En dat zijn ze ook hoor...meestal....;):D

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Joehoei! Kan hier nu ook weer berichtjes plaatsen! Kimmetje is bevallen van Noëll, dus heb ik er sinds vrijdag weer een neefje bij!

Ben daarom ook niet online geweest de laatste paar dagen, als ik zou zeggen dat ik tante was geworden hadden jullie misschien de link al gelegd naar mij en Kim, vandaar!

Hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles ok! Ben net een uurtje thuis van mijn werk, heb vandaag van 8.30u tot 20.00u gewerkt. ff overuren scoren voor de zomer, hihi! ;)

Xx

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kimmetje, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik krijg helemaal weer de kriebels van zo'n geboorteberichtje:D

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoop toch echt dat je nog heeeeeeeeel lang moet wachten Maja!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Haha, ik ook! Hoop ook echt dat deze blijft zitten tot tenminste 37 weken. Zou wel cool zijn;)

Deel Deze Pagina