Zo dames! Vandaag voor het eerst buiten de deur gevoed (en niet bij fam. en vrienden...maar bij de Hema Paddepoel hahaha). Ging goed! Hier iemand iets nieuws? Kim, Hoe gaat het met jullie?
Kimmetje gefeliciteerd Hey elmo, ik was ook op paddepoel vandaag moest Pyama's voor mijn moeder halen Mijn eerste voeding buiten de deur met meike was ook daar, hahaha!
halloo bedankt voor alle medeleven en felicitaties!! erg gelukkig hier! kleine slaapt goed en heeft al een eigen ritme (voeden om de 3 a 4 uur!) helaas wel last van tepelkloven ondanks het meerdere houdingen aanleggen, insmeren en goede verzorging. tepelhoedje geprobeerd maar noëll vindt het plastic in zn mondje maar niks dus dat gaat niet.. helaas..hij groeit nu zo goed en bv loopt verder prima dus wil hetZOOOO graag blijven doen, nog tips??
Tips? Was het maar waar! Ik zit nog steeds met de linkerborst te tobben. Heb alsnog de lactatiekundige gebeld...ze moet nog terugbellen. Volgens mij ben je er al heel goed mee bezig zo. Blijf je tobben dan niet te lang wachten met een lactatiekundige hoor! Deze sufferd zit links inmiddels weer te kolven...:S
Kimmetje gefeliciteerd met jullie mannetje geniet van elkaar.. Elmo Ik was ook op paddepoel (gister) Maja het moet idd nog ff blijven zitten bij je hoor ikke eerst Queenbee jij ook gefeliciteerd met je tanteschap Napoleon hoe is het nu bij jullie?? Hier gaat het goed krijg wat meer last van me bekken nu maar goed nog twee weekjes werken dan heerlijk verlof ik heb er echt helemaal zin in. De kleine is vandaag ook erg druk jee zeg ik heb nu gewoon last van me ribben pff...
Channes, Jij werkt toch bij de Appie? Ik moest nog appels hebben maar heb deze ff gauw bij Lubbers gehaald. Heb wel aan je gedacht, nouja, aan de persoon die daar werkt. Zoals altijd wist ik niet meer welke afdeling en wie het was..dus was even langslopen ook zinloos Mijn geheugen blijft beroerd zeg! Lekker dat je af kan tellen...33 wk! het klinkt voor mij alweer heel lang geleden zeg, zwanger zijn!
Elmo ik werk bij de Appie nu bij de kassa en klantenservice. Leuk dat je ff aan me gedacht hebt hihi... Aftellen is nu echt begonnen hoor ben ook vreselijk nieuwsgierig hoe ziet het eruit enzo. En je geheugen kan nog wel ff zo blijven pfffff
@kimmetje: nog gefeliciteerd! Kloven, heel vervelend! Als het niet over gaat zou ik toch een lk of bijv een wijkverpleegkundige laten meekijken (al heb ik zelf niet zo'n heel hoge pet op van het cb hier, die arts..) @elmo: haha, mijn eerste keer voeden in het openbaar was ook in de hema, maar dan in Winschoten. Zijn eigenlijk nog niet veel plekken bijgekomen, ze is nu zo snel afgeleid.
Suus, morgen komt de lk bij ons thuis! Ben benieuwd of ze inderdaad zo geweldig is als men beweerd Ga jij morgen de kids brengen? Ik ga w.s. mee met manlief om Ruben te brengen. Wie weet tot morgen. Ohnee, Jesper gaat niet op vrijdag toch? Nouja...ik zie je w.s. wel weer daar!
Euj! @Channes, dankje! @Kimmetje, knuff! En een dikke smok! -- @All, alles goed verder hier? Morgen nog ff een dagje aan het werk en dan weer heerlijk weekend! Zaterdag zijn hubje en ikke 10 jaar samen, heeft hij iets in de planning.. enige wat ik weet is dat we met de trein (!) naar Groningen gaan, als ik wilde shoppen kon dat eerst wel (ikke blij!), en daarna weet ik het niet.. laat me maar gewoon verrassen! Iedereen een fijne avond verder en alvast trusten voor straks! Xx
Hoi hoi Ben momenteel even druk met mijn moeder enzo. Vertel morgen wel even uitgebreid, ben nu moe... meeting gehad van de juli 08 mama's (van hyves). verder veel gedoe met de auto deze week, vanaf volgende week minder werken, komende week 3 ochtenden ipv 4 en de week erop 2 dagen tot mn verlof.
ja he tis over het complete forum wel rustig vind k Of miss kom het omdat k nieuw ben en niet overal goed op durf te reageren
Hallo hallo. We zijn idd erg rustig. Iedereen een leuk weekend gehad? Wij één vol verjaardagen. Nog twee week werken dan verlof