mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dag dames!
    Hier een super nacht gehad. Om 24.00 uur de melkbar open gegooid en om 4.00 uur stond ie pas weer droog!
    Zojuist om 7.30 uur...zaaaaalig!
    Moet wel zeggen dat manlief tot 2.30 met Stijn heeft gezeten....maarja, dat telt voor mij niet hoor, ik sliep :D
    De linkerborst gaat ook steeds beter dusse...niks te klagen hier.

Ruben is vandaag naar het KDV en wat wij gaan doen...? We zien wel!

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Channes, wat lekker dat je binnenkort verlof hebt.

Elmo, wat goed dat alles zo goed loopt.

Gister bezoek gehad. Vrienden van ons met hun 6 maanden oude dochtertje kwamen op visite. Zo leuk. Liesje moest wel eerst even de kat uit de boom kijken, daarna ging het erg leuk. Ook kwamen m'n schoonouders en -zus nog even aanwaaien. Dus lekker druk hier gistermiddag.

Liesje snottert nog steeds sinds vorige week dinsdag. Koorts is wel weg. Ze schud af en toe wel met haar hoofdje. Geen idee wat ik er mee moet. Zou het kunnen duiden op oorontsteking oid:(

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kan voor de zekerheid altijd even naar haar oortje laten kijken, al is mijn ervaring dat ze er eigenlijk niks aan doen (tenzij het wel heel erg wordt natuurlijk).
    Ik hoop dat ze gauw weer fit is!

4. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    he dames,
    hoe is het??
    hier ondertussen steeds iets minder pijn bij het voeden dus we houden vol.. smeer tubes bepanthen tegenwoordig :)
    hoe is het nu bij jou elmo??

verder genieten we zo van ons mannetje.. hij blijft in zn ritme tot nu.. om de 3 a 4 uur. en slaapt verder goed!! jippie, trots!!
    kunnen we zelf ook wat rusten.
    vandaag wel wat onregelmatig (de beruchte 10e dag? regeldag?)
    nog wel de hele dag paracetamol aan het slikken tegen de pijn, pff gaat vast gauw beter.

mannetje moet over een klein weekje weer werken.. zie het af en toe nog niet echt zitten met 2 kids de boel runnen dus hoop dat ik me dan lichamelijk wat beter voel.
    zullen ook wel een beetje de hormonen zijn.

fijne week allemaal.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Kim,
    Het voeden gaat hier al stukken beter, maar links blijft wel wat zeer doen hoor! Verder hier ook keurig om de 3 a 4 uur dus dat gaat goed. Krampjes plagen hem wel vaak nu!
    Kan me voorstellen dat je wat aanhikt tegen het alleen zijn.
    Stijn is vandaag 4 wk maar manlief is al 4 wk bij ons thuis (vakantie / vorstverlet).
    Het komt vast goed meid, je redt je vast prima!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!
    Was ik ook weer eens ff! Druk weekend gehad, naja druk, zaterdag de hele dag op pad en zondag helaas ziek op bed... Zaterdag waren hubje en ikke 10 jaar samen, heeft hij me meegenomen naar de stad, zijn we wezen shoppen, daarna uit eten geweest, daarna een kroegje gepakt en daarna naar Avatar 3D geweest! We hebben een erg gezellige dag saampjes gehad! Waren thuis om half 1 's nachts!

Tja, en zondag voelde ik me toch een partijtje belabberd.. zou haast gaan denken dat ik iets verkeerd gegeten heb ofzo zaterdag.. gelukkig was dat 's avonds al weer een stuk beter, ben gister ook gewoon aan het werk geweest!

---

@Elmo & Kimmetje, fijn om te lezen dat alles goed gaat met de mannekes! Balen dat je nog zo'n pijn hebt zuske! Als ik iets voor je kan doen geef je maar een gil he?

@Iedereen, knuffel voor jullie!

Xx

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Heeej, ladies!

Kwam ook weer ffies checken hoe het hier gaat! Lees het allemaal vluchtig door ben een aantal dagen niet op forum geweest, beetje forum moe.... hoe is dat nou mogelijk he?

Maar ik zie al dat het hier erg rustig is, dus veel gemist heb ik niet geloof ik...

@kim: logisch dat je er wat tegen op ziet toch? Ik voelde me lichamelijk helemaal goed en zag er al tegenop (maar dat was vorig jaar alweer:$).... moet je nagaan hoe dat dus voor jou moet zijn... Hoop voor je dat je snel weer op orde bent en je het dan ook echt aankan met je 2 mannetjes, maar dat komt vast wel goed joh!!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik kom alleen even zeuren.. ik ben zo mooooooeeeeee!!! *zucht steun klaag*
    Nou nog hopen dat het helpt:D

Ik lees vol interesse mee met de bv-verhalen. Heb ik straks nog wat aan;) Knap meiden, dat jullie het zo vol houden ondanks de pijn!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Moe...? Wat is dat?
    Ik slaap normaal niet langer dan 3 uur achter elkaar ;)
    Moet zeggen: afgelopen nacht!!! Om half 11 laatste voeding en meneer kwam pas om 5.15 uur! Zalig gewoon!
    De bv gaat hier heel goed. Links doet steeds minder zeer en ik kan hem daar nu ook gewoon aanleggen.
    Vandaag eerste keer CB gehad, maten zie onderschrift!
    Ik geloof dat ik aardige slagroom produceer!
    Ook heb ik voor het eerst met Stijn gedouched, vind ik altijd zo knus! Stijn kon het ook wel waarderen.
    Manlief is nog een week thuis!! Ben zo verwend met deze luxe!
    We genieten er gewoon maar lekker van!

Aan iedereen die moe is:
    Lekker op tijd onder de wol!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi.. Die vermoeidheid ken ik ook Elmo:D En mag ik straks weer meemaken, jeej! haha!
    Het stomme is dat ik 's nachts dus niet kan slapen waardoor ik overdag heel moe ben. En ook al doe ik dan een dutje of niet, de nacht daarop slaap ik weer niet. Dus lekkere zombie zo. Ach, gelukkig werk ik momenteel niet en gaat Lune wel gewoon nog naar het kdv 2 dagen in de week. Best luxe;)

En bij jullie ook luxe met een kereltje wat zo goed groeit en Elmoman nog een week thuis, heelijk zeg! En dat douchen is lekker he? Zo'n klein warm lijfje tegen je aan.
    Fijn dat je tiddie ook al minder pijn doet, gaat helemaal goedkomen!
    Wat vindt Ruben eigenlijk van zijn broertje?

Oja, ik wou je tip opvolgen maar dat is mislukt..:) Ga ik nu.. trusten!

Deel Deze Pagina