Hey MamaDeLuxe! Ik zag je van de week voorbij komen en schrok gewoon van je banner! Wat ga je hard joh!
@elmo, ja belachelijk he hahaha, nou en jij niet zeker! Ik spiek af en toe hoe het bij jou gaat en jij zit ook alweer op de helft zo'n beetje!! Ik vind het allemaal een beetje erg snel gaan deze keer hoor! Jij bent toch ook een stadjer?
Ikke? Stadjer? Nou.... Ik kom wel uit een stad, maar niet Groningen We zijn van het "westen" en wonen nu al een paar jaar in de provincie. Ja, wat gaat het snel he! Morgen hebben wij de 20 wk echo..dan kan het aftellen alweer gaan beginnen. Het is wel lekker dat het snel gaat, dat betekent niet zoveel stress maar aan de andere kant....pffff
hm, denk dat je mn laatste pbtje dan niet gekregen hebt.. Ik had je nog gepbt over oa peuterspeelzaal.... daar heb ik in ieder geval geen antwoord op gehad... En ga idd ook naar het cb in slochteren!
Spannenddddd! Leuk die 20 weken echo, ik weet nog goed die nieuwsgierigheid die je dan hebt, gaat alles goed? is het een jongen of meisje? Leuk hoor, veel plezier morgen! Ik dacht dat je een stadjer was omdat ik ooit ergens had gelezen dat je voor behandelingen naar het UMCG ging, vandaar. Ja wel lekker als je nog meer kleintjes hebt, in jouw geval 1 kleintje, dan vliegen de dagen voorbij. Ik heb nu wel zo'n surrealistisch gevoel nu het zo dichtbij is ineens, alsof het niet over mezelf gaat, heel bizar. De helft van de zwangerschap is een beetje langs me heen gegaan. Nou, ik heb mijn bevalbad dat vanmorgen is afgeleverd uitgetest en alles doet het, morgen gaat mijn oudste dochter mijn buik gipsen en dan maar afwachten he Ik "duik" (i wish) mijn bedje in! Toedelsss
Zo, hier wordt heelat afgekletst zeg! (was het topic een beetje vergeten, sorry!) @elmo: veel succes bij de echo straks! @borkum: zijn zaterdag op borkum geweest met de kleine, was erg leuk. Hij heeft heerlijk op het strand gespeeld en hebben lekker op terrasje gezeten. Het is niet zo groot, maar genoeg voor 1 dagje. Veel plezier!
ZO er wordt echt wat gekletst hier. ELmo is alles goed gegaan? Ik woon vlak bij fontana, maar ga er nooit heen. Vind er echt niets aan. Balou lijkt inderdaad wel een noordelijke naam hihi. MAar onze balou komt niet van een dierenarts Peize is inderdaad een mooie plek
Zo, vandaag weer lekker genieten van het zonnetje! Lekker achter het huis in ons zwembadje, leukleuk! Kom vanavond wel weer kijken hoor!
Ieie, Fontana.. Kwam er vroegah nog wel eens maar ik vind het -enge duitsers met open wratten en andere ondefinieerbare prutjes-gehalte nogal hoog liggen daar.. En dat bubbelt allemaal zo lekker omhoog in dat warme, zoutige water.. brr.. Ga liever naar Peize Elmo, hoe was je echo? echo..echo.. echo.. cho..cho..o..o.. Wie weet leuke doe-dingen in de buurt met een kindje van anderhalf? We hebben bijna vakantie en willen wat leuke dingen doen (naast een weekje frankrijk). Kom zelf niet verder dan de dierentuin..
@maja:ben je wel eens in nienoord in Leek geweest? Is wel leuk voor kleine kindjes vind ik. Is een speeltuin met kinderboerderij en nog een overdekt speelgedeelte. Veel dingen in de speeltuin zijn wel voor wat oudere kindjes, maar mijn zoontje vind het er geweldig. 5 euro pp geloof ik.
Nee, ben ik nog nooit geweest! Ja, misschien toen ik zelf klein was Kinderboerderij vindt mijn dochter altijd geweldig en spelen natuurlijk ook Ga ik onthouden, goeie tip. Thanks!
Echo was goed, nou ja, bijna helemaal. 1 niertje willen ze met 32 wk nog even weer bekijken maar w.s. is dan alles wel goed. Zo niet...dat zien / horen we dan. Zo...zit dan wel buiten met het toppie..maar ga toch echt van de zon genieten (in badpak, kind even heerlijk in bed).
Hey meiden, Heb pas net dit forum onderwerp ontdekt! Ik woon ook in de provincie Groningen, vlakbij Delfzijl. Ben moeder van een dochter van 8 maanden, Valerie. Ben vandaag met Valerie naar het consultatie bureau, papa was voor het eerst mee. Anders was hij altijd aan het werk. Alles was prima! Zijn er hier ook nog meiden die naar Delfsail gaan?
Fijn dat de echo goed was Elmo. Dat van die niertjes heb ik veel vaker gehoord in mijn omgeving. En is altijd bijgetrokken. Hoop bij jullie frummel ook. Weten jullie het geslacht ook? Lekker genieten van de zon! Ik ga zo heerlijk met mijn mams naar het water, lekker zonnen. Dochter is op het kdv. Hoezo luxe.. Consider, ik ben nog nooit naar Delsail geweest maar schijnt leuk te zijn he? Ik wil binnenkort wel die kant op om lekker bij Termunten uit te waaien en een visje te eten, mmm..!
Elmo super dat de echo goed hopelijk valt het met de niertjes allemaal mee Consider wij gaan naar sail hoort erbij he ik heb die week vakantie Hier is het geen schildmeer geworden ons hout voor de tuin is binnen gekomen vandaag dus mannetje is druk bezig ik zit in me bikini in de tuin ook lekker
Nee, ook deze keer willen we het geslacht niet weten. Het was wel duidelijk zichtbaar, moesten 2x de andere kant opkijken maar we zien het in december wel! Delfsail is ons eigenlijk wat te druk, erg he, kom je uit een grote stad maar we zijn natuurlijk niet voor niks verhuisd