Mijn dochter had een longontsteking in combinatie met astma. Ze was goed ziek. Maar is nu weer lekker thuis. Jullie leuke dag gehad meiden? Lekker weertje he? 🌞 gaan jullie nog op vakantie. Wij blijven in NL dit jaar. En jullie? Dus Apingedam,Winsum,Vlagtwedde hahaha leuk hoor.
Geen vakantie voor ons dit jaar. Misschien volgend jaar 😊 Hier is het vandaag redelijk bewolkt helaas.. Maar het zal 25 graden worden dus ben benieuwd 😄
Ziet er nog niet naar uit dat het 25 graden wordt, maar wie weet!! Fijn dat het weer beter gaat met je dochter MMJ82
Hey dames, mag ik me hier ook melden? Ik kom ook uit de provincie Groningen. Ik ben 29 en hebben een zoontje van bijna 2. Hier is de vakantie alweer bijna om.
Wij zijn een weekje weg geweest in nl. Tijdens die vakantie nog naar een kleine dierentuin geweest en dolfinarium. Hebben helaas niet echt mooi weer gehad. Ben zondag ziek geworden, zijn toen ook maar naar huis gegaan. Sinds vandaag eindelijk weer aan de betere hand. Vl is verder veel alleen dingen gaan doen. Helaas niet een super vakantie gehad.
Jamila heeft gisteren een super verjaardag gehad 😄 Veel aandacht en veel kadootjes haha 😁 Hebben jullie nog plannen deze week? Ik heb zelf morgen een drukke dag. Moet eerst om half 9 met Jamila prikjes halen en om half 3 heb ik een echo. Om half 6 moet ik gaan werken. Voor de rest heb ik nog niet veel staan. Lekker van het weer genieten in een badje denk ik 😁
Nog gefeliciteerd met je dochter Talvi!! Wij waren gister 10 jaar getrouwd. Onze jongens wilden graag naar de McDonalds. Niet heel romantisch, maar wel gezellig!
Dank je! We hebben niks bijzonders gedaan gister, alleen naar de McDonalds geweest dus. Zaterdagavond zijn we met z'n tweeen uit eten geweest. En natuurlijk bloemen gekregen!
Hallo dames, Ik meld me hier ook. Woon in Veendam. Heb een dochter van bijna 21 maand en over dik 2 week uitgerekend van de tweede. @Talvi, nog gefeliciteerd met Jamila! En gefeliciteerd met je zwangerscgap, wat leuk zeg! Wij zaten toen in whatssapp groepje!
Hey welkom!! In welke hebben wij gezeten dan? Kan me je Nick name zo niet herinneren.. Geheugen is een zeef sorry 😶 Ben je al nerveus voor de bevalling of dat niet?
Ben best wel nerveus. Ben heel benieuwd wanneer en hoe het gaat beginnen. Ook omdat ik met Jazzlynn al heel veel voorwerk had en nu nog niet en met dl ben ik ingeleid. We wachten gewoon rustig af. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Spannend hoor!! Weten jullie trouwens of jullie een zoon of dochter krijgen? Hier gaat het wel goed. Niet meer misselijk gelukkig 😁 Donderdag heb ik om 10 uur weer een echo,vind ik ook altijd weer spannend.. Hoop zo dat alles goed blijft gaan.