Hoe was de echo Talvi? Wij krijgen nog een meisje . Het begint nu wel wat te rommelen. @polletjeplek, wat leuk ik kom oorspronkelijk uit siddeburen.
Heel veel sterke voor jullie Talvi! Heb het met de eerste ook gehad, hoop dat je het snel een plekje kan geven! Sterkte!!
Zondag had ik voorwerk, om de 10 minuten weeën op den duur 7 en daarna weer opgehouden. Nu dus lekker rustig aan doen. Wel soort ongi gevoel en vaker harde buiken. We zullen zien wanneer het gaat beginnen.
Wat spannend zeg!! Had gedacht dat baby er al was haha 😁 Ik hoop dat het niet zolang meer duurt 😊
Hier geen vakantie meer. Door het mooie weer en allerlei andere dingen niet veel achter de laptop. Ben benieuwd of leutjj al bevallen is. @polletjepiek wonen wij wel erg dichtbij elkaar haha
Hallo dames! Hier ook een aanstaande mama uit Groningen. Ik ben 25 en nu 23 weken zwanger van onze eerste, een dochtertje. Als jullie vragen hebben... Laat maar weten! Ik zal gewoon meelezen hier.
Oeps hier al een poosje niet gereageerd. Ik ben al bevallen 19 juli van onze dochter Maegan! Met ons gaat alles goed. Hoe gaat het hier met iedereen. Nog leuke dingen gedaan in de vakantie?
Dank je! Met ons gaat alles goed. Vorige week hebben we verkoudheid gehad, maar iedereen gelukkig weer beter.