Wie doet er ook aan hardlopen met Evy?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door julia1984, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Deze week begonnen met hardlopen, nooit gedacht dat ik dat zou doen :D. Deze week al 3 lessen gevolgd, dus dat gaat goed.
    Hoewel 1 min hardlopen is echt vermoeiend, dacht dat doe ik wel even;) maar mn conditie is echt te slecht!

Zou het leuk vinden om met anderen ervaringen uit te wisselen.

2. Onje

Onje Niet meer actief

Doe het rustig aan !! En heb je goede schoenen?

Ik heb Evy gedaan vond het gewoon verslavend ! Op een gegeven moment rende ik 3 a 4x in de week, 2x in de week voetbaltraining en 1x in de week een wedstrijd!
    Doordat ik geen goede schoenen aan had en op een onregelmatige (stoep) ondergrond rende kreeg ik last van de bovenkant van mijn voet. Zo eigenwijs als dat ik ben gewoon doorgegaan maar op een Zaterdag na 90 min te hebben gevoetbald ging het echt niet meer. Door naar het ziekenhuis en ik had een hele zware stressfractuur. Alle kleine botjes aan de bovenkant van mijn voet gebroken. Dus het gips in.

Een echte beginners hardlopers blessure noemde de arts het !
    Dus geniet meid want het is heerlijk maar wel met maten ;)

3. LiefSnoetje

1 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil er ook weer mee beginnen, nu ik veel afval. Ik kan alleen het programma nergens meer vinden. Weten jullie misschien waar ik hem kan vinden? Wil er heel graag weer mee beginnen...

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben sinds vorige week aan het lopen met Evy. Vandaag les 6 gedaan.
    Vind het enorm verslavend( ik bodystep er ook nog 3 x in de week een uur bij)
    Heb me goede schoenen laten aanmeten en loop heerlijk 's ochtends langs de IJssel!

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik doe er dan niet aan maar zou het wel graag willen, het gaat alleen niet heb zwakke enkels, telkens als ik op straat ren ( dus niet crosstrainer ofzo ) zak ik door mijn enkel.

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik heb les 1 gedaan, toen heel druk met het werk gehad. Een dag 10 uur in de zorg gewerkt, en daarna ineens heel erg moe.
    Ik wil inderdaad niet overhaasten. Toen ik 20 kilo lichter was ben ik ooit begonnen met hardlopen en toen was het zoooo verslavend dat ik een zweepslag in de spier langs mijn scheenbeen opliep. Aangezien ik nu zeker 95 kilo ben, doe ik het wat rustiger aan.
    Ik heb maandag les 1 gelopen en ik hoop zaterdag nogmaals les 1 te lopen.

ik heb alle lessen.. die van tot de 5 klm geloof ik..
    maar ik weet niet zo goed hoe ik die het handigst met jullie kan delen wat me niet teveel tijd kost

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb 2 weken geleden les 27 afgerond en ik kan nu zelfs een uur hardlopen zonder te rusten. Ik vind het nog altijd niet leuk om te doen, maar als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk. Het gaf me echt een kick om steeds verder te gaan met die lessen en nu om mijn rondje af te maken.

Ik loop minimaal 3 keer in de week, het liefst 4 keer.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb het gedaan en later is mijn laptop overleden...ik was de lessen kwijt. (en ja, mijn mp3 speler ook kapot! Val nu lekker af en zou er graag weer mee beginnen,....
    Is er iemand die me aan de lessen kan helpen zodat ik ze via mijn telefoon kan luisteren?

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik ben er een tijd geleden ook mee begonnen gaat keigoed, het went wel snel en mocht je een week zwaar vinden is het verstandig om deze overnieuw te doen (ipv verder te gaan naar de volgende) en goed aan het schema houden het gaat niet perse om je conditie maar je spieren en gewrichten moeten ook aan de belasting wennen en dit doe je door regelmatig, langzaam dit op te bouwen, ook na ziekte e.d. weer even een paar weekjes terug vaak.. is echt belangrijk, als je dat doet krijg je nergens last van en blijft het ook leuk!

10. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik heb het gedaan en afgemaakt, maar... daarna vond ik er niets meer aan! Ik vond het juist leuk dat je elke week vooruit ging. Dat is ook wel een kick, want ik dacht eerst dat ik het echt niet kon, maar dan blijkt dus van wel, en steeds beter.
    Maar toen ik de 30 lessen af had, ging ik niet meer vooruit. Ik heb twee weken lang toen les 30 nog maar gedaan, maar vond het alleen maar zwaarder worden. Twee weken terug nog een loop gedaan, en daarna nog 1 keer gelopen, maar ik schaam me bijna om te zeggen: daarna niet meer...

Iemand tips om de spirit erin te houden? Ik denk dat ik van de week wel weer begin, en dan in week 9 ofzo. Maar dan ben ik twee weken later dus weer klaar en dan ben ik bang dat de spirit zo weer weg is.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    je kan ze nog downloaden! Maar wil kijken of ik ze kan zippen en naar je kan sturen?

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik had les 14 gehad, en toen had ik een knie (spier) blessure. Nu aan het wachten tot de pijn over is en dan ga ik weer overnieuw beginnen. Balen, want het ging echt heel goed. Ik heb wel goede schoenen dus daar ligt het niet aan.

13. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Je kunt de lessen gewoon downloaden van Rennen met Evy. Ook 5-10km, als je al zover bent.

Ik ben 3 weken geleden begonnen, maar ook ik moet oppassen ivm beginnende knieblessure wegens overbelasting. Had overigens niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ik heb nooit gesport, maar het gaat opeens goed en voel ik me slecht als ik een avond niet sport... ;)

14. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ken dit helemaal niet , maar ben nu wel nieuwschierig wat het precies is z;)

15. Gazy

Gazy Niet meer actief

wat goed!! thanx

16. Gazy

Gazy Niet meer actief

17. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
  18. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Er is ook een 10 km-traject he!? Maar misschien deed je dat al?

Ben zelf afgelopen week begonnen. Dit weekend les 4! Ik ben fier op mezelf ;).

19. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Ik doe het ook...(samen met me vent) Maar ik kon les 2 niet uit rennen... Dus heb die nu 3 à 4 keer gedaan en nu lukt hij eindelijk ..... Dus nu door naar les 3......

20. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik ben bij les 22

Ik heb een link van Evy. Wie deze wilt kan een pb sturen met mail adres.

Deel Deze Pagina