@ Sann, hoe gaat het met je dochtertje? Is ze al weer beter? Ik heb hier nu een klein mannetje dat zich niet lekker voelt... Boven de 39 graden... Zit/ligt maar wat op de bank met zijn tut en zijn kroel... Echt zo zielig! Ik vind het zo vervelend dat hij niet wilt drinken. Iemand tips daarvoor? Gelukkig heeft hij net wel een paar aardbeien op, daar zit ook wat vocht in...
Ja het is weer goed hoor. Volgens de dienstdoende arts zou ze astma hebben. (of in iedergeval verdenkt hij er van astmatische klachten te hebben) Maar dat zou je pas kunnen testen als ze 4 of 5 jaar oud zijn. Aangezien ze nu bijna 12 weken is, duurt dat nog even
Weet er iemand wat voor weer het volgende week wordt? Dinsdag gaan we met de kinderen van school naar de speeltuin en donderdag ga ik met ml, zoontje en schoonfamilie naar de Efteling... Ik heb er zin in, maar volgens mij houden ze volgende week regen of niet?
Hallo, hier een kersverse mama uit steenbergen.. Woon hier nog niet zolang en lijkt me leuk om wat kennissen op te doen.. Ik ben net 29 geworden. Groetjes, Linda
Hallo linneke en misty, Gezellig dat jullie mee komen kletsen.. Zelf kom ik uit roosendaal. Ik ben 31 en net zwanger van een tweede kindje.
dank je wel! gefeliciteerd met je zwangerschap Janneke....spannend hoor weer die eerste weken lijkt me...voel je je goed?
Hoi! Ik zou ook graag mee willen kletsen! Ik ben nu 20 weken zwanger en woon in Bergen op Zoom. Ik ben 33. Janneke, gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes, Flower12
Dank jullie! Ik voel me gelukkig goed. Soms een beetje misselijk, maar nog niet hoeven overgeven. Bij mijn zoontje had i nergens last van. Verder wat last van buikkrampen af en toe, maar ja dat hoort erbij. Ik zou blij zijn als we de eerste echo hebben gehad, dan krijg je weer wat meer zekerheid...
dat geloof ik ja de eerste echo is toch een bevestiging dat je echt echt zwanger bent he spannend hoor...staat ie al gepland de eerste echo?
Ja we hebben 8 juli de intake bij de vk en krijgen dan meteen de echo! Ik mocht 2 juli al komen, maar mijn man heeft vanaf 8 juli vakantie, dus dat kwam beter uit... Ik weet dat het niet zo lang meer duurt, maar wachten duurt zo lang...
spannend hoor...duurt nog wel ff, maar wel fijn dat je man dan mee kan...en ach voor je het weet is het al zover