Jaja, het is onze beurt om 1 voor 1 over te stappen naar dit gedeelte van het forum Kom maar op met alle verhalen en foto's!!
Hihi, ik meld me ook, heb alleen nog niet zoveel tijd om te kletsen.... Eva doet t goed, eerste week was hectisch maar nu weten we wat haar voorkeur heeft en krijgen we n ritme. Moet haar echt voor de voeding verschonen, na de voeding een poosje rechtop houden anders gaat ze spugen of hikken O,ja t liefste knettert ze schone luiers vol met bv poep  Ik ga in axie komen want t consultatieburo (jeugdzorg) komt 10.15 voor n intake. Nog Ff n was aan en Eva en mezelf badderen Laters 
ja ben ik ook Dippertje, ana het eind van de kraamweek maakt de kraamhulp een afspraak met cb of belt cb zelf op om een afspraak te maken. Zij komen de eerste keer thuis, ik geloof na een week of 2. Rond 4 weken ga je voor het eerst naar cb toe. bah, bah, bah! Ik lig ziek op bed met een borstontsteking! Tjee wat doet dat pijn. Heb al ab kuur ervoor en voel me iets beter als gister toen het ineens op kwam zetten. Maar koorts nu al 38.8 dus wordt nog wat vandaag....
auwie een borstontsteking...Leonie beterschap! Ik heb ook alvast een abbo!! Kan niet wachten om me hier ook straks bij jullie te kunnen voegen...vandaag 40 + 1 dus hopelijk duurt het niet lang meer... Geniet van jullie kleintjes!
Hey ff een vraagje welke dingen zijn onmisbaar in je luiertas?? Ik heb natuurlijk volgende dingen er in zitten -luiers (duh) -billendoekjes -schoon rompertje -spuugdoekjes
Bovenstaande + - Schoon setje kleding, niet alleen een schone romper - Plastic zakje voor ondergespuugde of gepoepte kleding - Borstcompressen + tepelhoedje
Heb m vanavond ff aan de borst gehad met tepelhoedje, leek alsof hij wel wat aan het drinken was. Al drinkt hij in de avond niet maar zuipt hij wanneer hij de fles krijgt dan
Is ook even wennen, aan de borst drinken is een hele andere techniek die ze onder de knie moeten krijgen.
Inderdaad bloempje en met tepelhoedje wil hij nog wel wat doen (lijkt natuurlijk op de fles door het plastic) zonder wil hij niet eens aanhappen meer. Vanacht heeft ons vriendje weer heerlijk liggen tukken van 02:00 tot 6:30 om 6 uur werd hij wakker en begon beetje te piepen maar wilde eerst ff kolven om dat te geven dus hij moest ff wachten. Mooie opbrengst ook van 70cc dus dat ging er lekker in. Daarna is hij weer gaan slapen en ik heb ook nog ff lekker uurtje kunnen slapen.
Lekkerrrr geslapen Dippertje hier ook van 23-4.15 en daarna over 0700 =D Leonie, beterschap, kweet helaas hoe ziek je je daarvan kan voelen maar t kan ook snel over zijn Juffie, hoop dat je baby snel komt, ik had overtijd willen gaan Hoewel t weer een opluchting is dat ze veilig en wel is geboren