Hallo, Ik ben redelijk nieuw hier - ondanks dat dit mijn tweede zwangerschap is - maar dat komt eigenlijk omdat mijn eerste zwangerschap compleet probleemloos verliep tot en met de bevalling aan toe (van het begin tot het einde net geen 2 uur!). Deze zwangerschap is anders: heel moe, futloos en misselijk. Bij mijn eerste echo met 9,5 week bleek waarom. Er zitten niet 1 maar 2 kleintjes in mijn buik. Ondanks dat ik een voorgevoel had dat het er 2 waren, was het toch wel even schrikken. Inmiddels ben ik er aardig aan gewend en weten mijn man en ik zeker dat als het allemaal goed blijft gaan, dat we hartstikke blij met onze 2 kleintjes zullen gaan zijn. Zijn er hier nog meer meiden zwanger (geweest) van een tweeling. Graag hoor ik hoe jullie dit ervaren (hebben). Groetjes, Niké
welkom, kijk hier eens: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/326476-tweeling-mamas-iiii.html
ik ben 23 weken lang zwanger geweest van een tweeling, ik was heel veel en snel moe en had veel last van harde buiken. Ik voelde wel al vrij snel beweging maar had het idee bij 20 weken al dat het allemaal zo " krap" werd. Bij 20 weken vroeg iedereen ook al wanneer ik moest bevallen aangezien ik een buik van wel 40 weken had....