Hallo meiden, Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben, erg prik nog. Hoop dat alles goed blijft gaan. 4 augustus hebben we de eerste echo . Ik zou het leuk vinden om met meiden die hetzelfde traject hebben gedaan verder te babbelen tijdens de zwangerschap!
Panter jij ook gefeliciteerd! Ik sluit me ook aan, ik heb ook gisteren positief getest. Heel pril nog (4+4 nu), en heel spannend allemaal. Maar ook wel heel blij dat het bij de allerlaatste cryo's van ICSI 4 eindelijk gelukt is. Hopelijk eind maart een broertje of zusje (of beide!!) voor mijn kleuter.
Wat een rot nacht gehad zeg, kon echt niet slapen van de warmte alleen maar draaien. Benieuwd hoelang ik het vansaag uithou op m'n werk. Hebben jullie ook last van veel afscheiding en vaginaal vochtverlies? Moet echt wel maandverbandje in, schrik me elke keer dat het bloed is ofzo. Zijn jullie gestopt met utro?
Nee bij mij juist kurkdroog Waarschijnlijk komt je afscheiding van de utro. Ik hoef die vieze bollen niet te gebruiken, ik heb een terugplaatsing in eigen cyclus gehad.
Dank dames. Jullie ook gefeliciteerd!! Ik heb eerste echo al gehad...morgen tweede echo. Het was wat klein voor de termijn dus morgen kijken of het doorzet. Afscheiding heb ik weinig. ..zelfs met de utro bijna niet. Kan nog wel komen. .. Ik mag met 12wk stoppen met de utro
Spannend Panter morgen je 2e echo, laat je weten hoe het ging? Ik mag al stoppen met de utro, maar vind het doodeng. Dus heb nu gehalveerd ipv 3x2 neem ik 3x1. Tot ze op zijn.
Hai meiden! Een goede echo, mooi kloppend hartje en prachtig gegroeid. Het lijkt echt zo te zijn dat we na 9 jaar eindelijk een kindje mogen krijgen. Hoe gaat het met jullie? Beginnen de kwalen al te komen of nog nergens last van?
Yes!!! Ik had al een paar keer gekeken vandaag, maar zag nog geen berichtje! Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meis! Het is jullie zo gegund. Hier gaat alles goed, af en toe met vlagen beetje misselijk en moe verder nergens last van gelukkig. Afgelopen 3 dgn wel veel diarree gehad maar dat is gelukkig over
Diarree heb ik ook een aantal dagen gehad na de positieve test, en daarna kon ik niet meer poepen..... Nu wel weer gelukkig...al gaat het niet altijd van harte maar dat hoort erbij
Mag ik me ook aanmelden? Pril zwanger van onze 2e icsi poging. Op woensdag 13/7 positieve bloedafname, hcg 281. Volgende vrijdag 1e echo (op mijn verjaardag! ) dus hopelijk een mooi cadeau.
Tuurlijk gezellig veto! En gefeliciteerd!!! Wauw jij hebt snel een echo, ben er jaloers op hoor! Hoe ver ben je dan?
We vertrekken 5 aug voor 10 dagen op vakantie, vandaar dat ik zo vroeg mag. Tegen dan ben ik 6 weken.
Veto, gefeliciteerd en welkom!! Fijn zo'n vroege echo, dan ga je ook lekker op vakantie als alles goed is. Hier is de vermoeidheid toegeslagen...ben zo moe. Slaap 10 uren per nacht, vanmorgen 9 uur opgestaan en kan nu wel weer slapen zo moe ben ik. Hoort er allemaal bij, gelukkig gaat de misselijkheid wat liggen de afgelopen 2 dagen...voelt al een stuk fijner nu ik niet meer hele dagen loop te spugen.
Wat fijn dat je dan eerder mag komen. En hopelijk goed nieuws zodat je heerlijk kan genieten van jullie vakantie. Vervelend panter! Ik slaap juist heel slecht heel erg draaierig. Gelukkig is het weekend kan je even lekker je rust pakken. Ik heb besloten toch te stoppen met de utro. Had al dinsdag gemoeten, maar durfde niet. Nu denk ik moet gewoon vertrouwen hebben in mijn lichaam! Komt vast goed! Zegt ze met knikkende knieën blij als het 4 augustus is
Ow wat dan? Het ziekenhuis zei dat ik dinsdag abrupt moest stoppen. Ik nam altijd 3x2 per dag. Ben sinds dinsdag dus eigenwijs doorgegaan alleen op 3x1 per dag. Moet ik nu nog verder afbouwen of kan ik nu stoppen? Ik heb nooit iets gehoord over afbouwen. Ziekenhuis zei gewoon je bent zwanger dus je lichaam doet het nu zelf. Goed dat je het zegt
Ik moet in elfde werk halveren en in 12de week nogmaals halveren voor ik stop. Volgens mijn gyn kan abrupt stoppen een bloeding veroorzaken omdat er dan ineens de helft minder is dan je lijf gewend is.
Oké ik heb vandaag 1 gedaan dus dan doe ik dat de komende dagen nog even. Dan ben ik van 6 naar 3 naar 1 gegaan, lijkt me nette afbouw. Thanks voor je tip!