mama's uit tilburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nischa, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    jullie nog wat gedaan vandaag, het was echt lekker weer vond ik! we hebben vanmorgen boodschappen gedaan, verder even naar de stad geweest. ook even boeken gehaald bij intertoys en bart smit. Want ik krijg hier geen boeken aan of folders jammer genoeg! Ook even voor me zelf geshopt dus me eigen even lekker verwent, me kleine man is ook weer verwent. volgende week is me vriend aan de beurt! verder vandaag rustig avondje krijg straks visite, daarna lekker op tijd naar bed want ben harstikke moe!

Nog een fijne avond allemaal
    Groetjes!!!

2. Beebje2onderweg

29 okt 2009
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    onyeka, gefeliciteerd met je knul. alles goed gegaan?

monique, wij zijn gister ook ff de stad ingeweest,we moesten foto's ophalen en we hebben schoentjes/slofjes voor de jongste gehaald. gisteravond visite gehad,vakantievrienden en het werd een beetje laat dus kort nachtje. vanavond maar niet te laat naar bed denk.

jullie vandaag nog plannen?

3. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @beebje2onderweg we hebben vandaag niet erg veel gedaan, we zijn even naar de wagnerplein geweest, daar was het ook markt. verder even naar westermarkt geweest daar was het ook koopzondag, zo komt me neefje langs met zijn vriendinnetje. verder een rustig avondje en ook op tijd naar bed want het was gisteren toch wat laat geworden! later als dat we dachten haha

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Gisteren even naar wat opticiens op de besterd geweest en vandaag naar mijn oma omdat hete en jaar geleden is dat mijn opa gestorven is en hij ook nog jarig zou zijn. Natuurlijk weer file dus vandaag 4 uur in de auto gezeten. Pfffff.... Nu even So you think you can dance kijken met een kop thee en daarna naar bed.

5. Beebje2onderweg

29 okt 2009
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het is rustig hier....

Devy, pfff 4 uur in de auto, echt zo zonde van de dag he?

Monique, ook niet zoveel gedaan dus. echt een zondag he?

Wij hebben gister ook niet echt veel gedaan verder,ff naar buiten geweest en ff naar me schoonvader gelopen,en gisteravond was de tante van me vriend hier ff. haar ketel is kapot,dus ze had een nieuwe nodig.

Morgen moet ik met de jongste naar het CB. ik ben benieuwd hoeveelze weegt, 2 weken geleden woog ze 7420 gram. En eigenlijk ook wel hoelang ze is,want ze gaat hard in de lengte zeg. En ik zit te denken om vanuit daar door te rijden naar me ouders (wonen hier 2 uur vandaan) als verassing. me moeder wil haar kleinkinderen erg graag zien haha ze hoopte eigenlijk dat we afgelopen weekend zouden komen,toen ik zei dat er visite kwam enzo hoorde je de teleurstelling. dus misschien maar ff 1 of 2 nachtjes daarheen. Eerst maar ff kijken of er nog wat op de weg is,want ik hoorde dat ze op veel wegen bezig zijn.

Dus als ik er paar daagjes niet ben weten jullie het

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    De oppaskids slapen en dochter zit Dora te kijken. Mijn ouders wonen 1.5uur rijden hier vandaan. Wij gaan volgende week weer een paar dagen. Ik heb dan een trouwreportage en mn ouders kunnen dan mooi oppassen!
    Ik ga morgens eens kijken bij cb of ze tijd hebben om te wegen en meten. Geen idee wanneer inloop spreekuur is eigenlijk..... Wilde zo ook nog even naar buiten maar oppaskids hebben alleen een shirtje aan (geen hemd) en een dunne jas. En tis maar 10graden in de schaduw! Dus blijf maar binnen met ze.

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Het is inderdaad geen relaxte zondag als je zo lang in de auto moet zitten. Het was best ook heel vermoeiend omdat ik normaal gsproken op zondagmiddag even terug mijn bed in kruip om wat bij te slapen. Maar oma was helemaal blij dat we er bijna allemaal waren (op mijn man en Kyra na), dus het is het zeker waard geweest.

Jij hebt dus misschien morgen ook een lange rit voor de boeg. Maar het is wel leuk als je je moeder zo kunt verrassen. Gelukkig wonen mijn ouders en schoonouders relatief dichtbij en zien ze Kyra dus regelmatig. Ik hoop dat je dochtertje weer helemaal 'goedgekeurd' wordt op het CB. :) Ik ben er met Kyra al een hele tijd niet geweest, ik heb geen oproep gehad en ik moet zeggen dat ik ze ook niet mis. We zijn toch onder controle bij een kinderarts dus ze wordt toch in de gaten gehouden.

8. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @beebje2onderweg echt zondag ja!

Ik moet morgen ook naar het cb! heb om 11 uur een afspraak. ben echt erg benieuwd hoeveel Mike nu weegt en hoe groot hij is! morgen om half 11 ook even mijn poes wegbrengen want ze word gesterliseerd

9. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nou ben vanmorgen naar het cb geweest! alles was perfect!! Mike weegt nu 11.340gram en in 83cm!

wat is het toch rustig op de forum :p heeft niemand een onderwerpje??:p

10. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Fijn dat alles goed was met Mike! Is ook alles goed gegaan met de poes?

Hier gaat alles zo'n beetje zijn gangetje. Vandaag mijn schoonmoeder ophalen, de autoband wegbrengen, naar de apotheek en misschien nog even naar de besterd. Maar ik zie wel hoe ver ik daarmee kom want op het moment ben ik een zombie na een slechte nachtrust.

11. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ Devy Met de poes is alles goed gegaan, ze heeft gisteren veel geslapen, net heeft ze eindelijk een beetje gegeten! hoe komt het dat je een slechte nachtrust hebt gehad? ik heb vandaag weer gewerkt ben net klaar, nu even hier thuis wat dingetjes doen vanavond weer werken :S

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat fijn dat het toch goed is gegaan met je poes. Ondanks dat het een vrij standaard operatie is, vind ik het toch wel spannend.

Mijn slechte nachtrust kwam door een spokende dochter, een snurkende man, een ontzettend irritante mug en mijn buikbewonertje die een feestje hield in mijn buik. Vandaag kruip ik er lekker vroeg in en hoop dat het beter zal gaan. :)

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    En nu zit ik hier ondanks mijn goede voornemen nog steeds in mijn stoel te vegeteren. Ik heb echt een schop tegen mijn achterste nodig om de moed te kunnen verzamelen om naar boven te lopen...

14. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    ja ik vond het ook wel spannend! als is het een standaard operatie!

Hopen dat je nacht rust vanacht van minder gestoord word! tegen dat kleine bewonertje in je buik kun je weinig tegen doen ;) ze denkt mama is lekker rustig ga ik er maar eens op los!
    snurkende man is erg vervelend! heb er hier gelukkig geen last van! alleen heb wel last van een man die tandenknarst in zijn slaap wat ontzettend irri is!

Nou slaap lekker! ik denk dat je inmiddels al wel in je bedje ligt ;)

15. Beebje2onderweg

29 okt 2009
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Joehoe meiden waar zijn jullie????

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Zwaai. ;)

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    hier zijn wij :p

18. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Ben hier! Sorry erg druk hier, klanten, man veel weg voor zn werk en zn hobby (ijshockey) dus niet veel tijd om achter de pc te kruipen!

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Roodkapje Het kan ook niet anders dat je zoveel klanten hebt met zo'n goede actie. :) Ik kwam erg in de verleiding, maar we willen nog even wachten met een fotoshoot totdat Flupke geboren is.

Ik hoop wel dat alles nog goed is gekomen met de dagen bij de psz. Hier in ieder geval wel en we hebben de intake en de startdatum al gekregen.

20. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nope van psz weet ik nog niks! Ligt nu bij de directie.... Mogen toch wel gaan opschieten, is bijna 1 november!

Rond de feestdagen, komt er even een andere actie (kerstkaartjes) maar denk dat deze actie nog wel even blijft hoor ;) (en dus volgend jaar terug komt!)

Deel Deze Pagina