GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!!!! Ik kom later vandaag wel even gezellig kletsen, ben nu even eten aan het koken voor de kinderen voor vanavond en ossenstaartsoep voor onszelf. Kan dus niet zo lang achter de laptop zitten.
Meiden!!! Voor iedereen een gelukkig en gezond liefdevol 2011! Wat was t een rot oud en nieuw voor mij... pfff ik lag om 00.00 gewoon ziek in bed, kon gn kant op.. zoals sommige al weten heb ik t dit keer goed te pakken en heb ik een longonsteking te pakken.. gister overdag ging t weer redelijk maar gisteravond totaal niet.. lag om 21.30 al in bed, rond 23.00 wederom flink overgegeven en daarna weer gaan slapen.. Iets voor 00.00 kwam Twan met Sem de slaapkamer op om de laatste minuutjes weg te laten tikken.. we hebben elkaar gelukkig nieuwjaar gewenst en daarna zijn ze beide naar t vuurwerk gaan kijken.. Sem was namelijk al wakker door de knallen maar vond t prachtig zei Twan. Hij zat maar te roepen enz had t zo graag gezien Ze zijn zelfs nog even de buren gelukkig nieuwjaar gaan wensen en hoe hard t ook knalde, Sem gaf geen kik zat met grote ogen te kijken.. rond 01.00 lag Sem weer in bed en sliep ook meteen.. en was om 08.45 wakker dus was echt super.. Nu zijn ze naar oma toe en ik zit in mn badjas op de bank.. geen leuk begin zo.. ach 1 ding, normaal is mn goede voornemen om af te vallen.. nu ben ik deze wk al zoveel afgevallen dat ik nu op een gewicht zit wat ik lang niet meer heb gehad maar ja, dis natuurlijk niet de juiste manier om af te vallen. Meiden, t beste voor 2011!!!!!
De beste wensen voor 2011 allemaal! En dat het een erg mooi jaar met onze kleintjes mag worden! @Lisetje; balen!!!! Heel veel beterschap meid!!
Nogmaals: gelukkig nieuw jaar allemaal Lisetje: beterschap! Mijn nieuwe jaar is goed begonnen Vanmorgen om 9.30 stond ik al te wii 'en haha Heb hem toch maar weer eens uit het stof gehaald Esmay heeft goed geslapen, gister waren we rond 2.00 thuis (Esmay had van te voren wel geslapen en die had ik daarna uit bed gehaald ) nog een klein flesje gedronken en toen is ze gaan slapen tot 8.00 speen gegeven en toen heeft ze geslapen tot 9.00 ongeveer, flesje gedronken en weer even terug toen was het uiteindelijk 10.30 Maar goed na 9.00 heb ik toch niet meer geslapen maar ben dus gaan sporten, hopelijk hou ik het nu wel eens vol haha!
@ Lisetje, meis echt knap beroerd om zo het nieuwe jaar in te moeten gaan!! Ik wens je ook heel veel beterschap!! Een longonsteking is geen grapje! Ziek het goed uit meid!! *knuff* @ Alies, hihi, lekker zelf van genieten zou ik zo zeggen!!! Jammiejj!! @ Kleintje, YOU GO GIRL!! En dat al op nieuwjaarsdag, ik heb net nog 2 oliebollen achterover gesmikkeld, heerlijk!!! Voor mij begint de strijd op 6 januari!!! Eigenlijk ook wel zin in, wat ben ik dat potvisfiguur van mij zat!!! @ hier, verdorie!!!! De hond, Aike, sprong over Stan heen, en kraste zo met zijn nagel een dikke snee onder Stan's oogje, bloed ook!!! Ik weet niet goed wat ik moet, HA-post bellen? Ik weet nie of die DKTP prik ook voor Tetanus is (die T)?? En of dat nu al voldoende werkt? Of dat hij nu een Tetanus prik zou moeten hebben?? Liefs mij
@ Gwen, foei toch!! Illegaal!!! Dat knalt wel best heh!! Zitten de ramen nog in de sponningen?? En wat een super leukl nieuws dat je vriendin zwanger is!! Gefeliciteerd!! Van de eerste? (Dat heb ik even gemist) @ Lisetje, oww kan ik me dat voorstellen zeg dat je dat graag had willen zien hoe Sem reageerde!!! Vind zo sneu voor je!!! @ hier ik ga nu Stan even pap geven!! Groetjesss
Hey!! Heb toch even HA-post gebeld.. Ze vond het een erg goede vraag!! En ik schaam me eigenlijk rot dat ik dit heb kunnen laten gebeuren!! IK probeer die hond altijd zooo bij Stan uit de buurt te houden, en vooral bij zijn gezichtje weg!! En nou is hij me nog ontkomen!! Grrrrrr!! Ze adviseerde me om de "wond" (Tis nie eens een grote kras/snee) in te smeren met jodium/betadine 1x daags, en maandag CB te bellen met de vraag of Stan nu de volgende DKTP prik ook eerder zou moeten... En voor woensdag staat zowiezo al een afspraak bij de arts, dus dan laat ik het ook nog even zien, als het er nog zit... Pfff... Lekker weer!!! Liefssss
Kussie: FOEI meid!! Zulke dingen moet je niet zeggen "potvisfiguur" kom nou toch!! Je ziet er prima uit! Wat betreft Stan: wat sneu zeg goed dat je hebt gebeld!
Goed dat je hebt gebeld kussie! Arme Stan, helaas hou je zulke dingen niet tegen! Hier; m'n broer belde net! Het vruchtwater is gister gebroken en zijn allemaal op en meer naar t ziekenhuis aan t gaan. Ze heeft nog steeds geen ontsluiting! Hopelijk komt ze vandaag zelf anders word ze morgen ingeleid! Pff vind het super spannend, denk omdat ik gewoon weet wat ze ongeveer mee maakt! Hou jullie op de hoogte hihi.. Koorts bij Taleah is over, gelukkig! Ze is erg vrolijk. Net bij schoonvader geweest, altijd zo saai haha maar goed plicht weer gedaan! Hier net ook nog twee oliebollen achter over gewerkt, heerlijk! Maar wat zijn ze vet hè hahaha...
Owww Eliesah, wat spannend!! En idd, nu je zelf "weet" hoe het is (al weet ik best dat elke bevalling anders is) Is het toch nog weer anders als voorheen heh!!! Indd ons op de hoogte houden hoor!! Oef, wat fijn te lezen dat Taleah geen koorts meer heeft!! Das fijn! En die oliebollen, nou idd, die zijn echt jammiejj!! Ik geniet er ook nog even van hoor, de komende dagen, van alle lekkers, want het is me wel menus nu!! (alweer? Ja alweer ) Liefsss @ Alies, dat doe ik natuurlijk met plezier, m'n ventje nog x extra knuffelen!!
Ik vermoed van wel, of ze is heel ziek, want Linda is hier toch ook ALTIJD wel te bekennen!! Ik hoop in dit geval dat ze "gewoon" aan het werk is!! Pfff, duizelig en hyperventileren is zooo vreselijk!!
ha meiden, haha lief dat jullie nog aan me denken Gelukkig is het vanaf gisterenavond een stuk beter gegaan. Had wat gegeten en dat ging goed zonder misseljikheid. Rond 1 uur zijn we naar bed gegaan en vanmorgen half 11 gauw eruit en toen stond ik om 11 uur op het werk. Snel he . haha Daan werd - voor de 4e nacht op een rij - weer wakker met een hoestbui om half 6. Wilde ook weer met geen mogelijkheid terug in bed dus maar weer bij ons waar ie lekker geslapen heeft tot een uur of 7; toen werd jesse wakker. Dus fles gegeven en daarna sliepen ze dus nog tot half 11 Dat was wel fijn! Voel me gelukkig nu weer prima! Ik heb geen flauw idee wat dat nu was gisteren.. die duizeligheid en zo. Ik heb het wel eens vaker maar niet zo een hele dag en ook geen hyperventilatie erbij. Mgoed... als het nog eens gebeurd dan zalk de ha maar eens bellen. @ Setti: Zie jij al verbetering nu je die creme smeert bij LIsanne? Wij nog niet echt bij Daan en het moest na 2 dagen echt een stuk beter zijn. Morgenvroeg hebben we 2 dagen gesmeerd..mgoed, dus nog weinig verbetering. Smeer jij ook 2x daags? @ Loterij: haha jammer meiden dat er weinig gewonnen is. Wij hadden dit jaar geen loten Die miljoenen komen wel 'n keer hahah. @ Lijnen: Wij gaan na het weekend beginnen. Dus nog ff het weekend lekker smikkelen en dan gaan we ervoor... pffff..wordt wat! haha Arno moet een kilo of 10 en ik 5. Ben benieuwd.. haha, wij zijn zooooo slecht in lijnen. @ kussie: ach gos...wat sneu voor stan Wist niet dat dat met een nagel van een hond ook al moest evt, die tetanus prik! Dacht alleen met bijten. Mm, goed dus dat je gebeld hebt!! @ hier: haha ik ga maar weer eens wat doen. Maar tis zooo saai hier; geen bal te doen haa. Dus ik ga mooi eerder naar huis, ga hier niet tot 7 uur zitten niksen! Arno is bij zn hele familie op bezoek met de kids. Wat ik maar niks vindt overigens..dat gehannes met hun daar..zonder dat ik dr ben. Mgoed..hij belde nog of ik ook kom na het werk (half uur rijden) maar eigenlijk hebk dr weinig zin in.. wil gewoon lekker op de bank ploffen.