Mama's uit Tilburg

Discussie in 'De mama's' gestart door Nischa, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hier nog iemand uit Tilburg !

Ik heb 3 kids waarvan de jongste 3 jaar is.
    Wij wonen in Tilburg Reeshof

2. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Hey Amber

Welkom hier!

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ha Amber,

Welkom :D

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Hey Amber,

Welkom!
    Hoe oud zijn je andere 2 kids eigenlijk?

Oh ik ben zo blij ik krijg een hoop leuke spulletjes binnen om weer meer haarspeldjes te maken :D
    Net weer wat bestellingen gehad dus al goed bezig geweest vanmorgen :D

Dadelijk ff douchen met mn meisje en dan ff naar t winkelcentrum boodchappen doen..
    Tis alleen maar somber weer vind ik :( das dan weer jammer..

5. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @stampvamp krijg je die spulletjes vandaag binnen? Kun je weer lekker crea-beaen!
    Het is idd maar somber weer ja! was net ff naar de westermarkt geweest dus me laatste dingentjes van me boodschappen heb ik al weer binnen voor deze week.

@all Gaan jullie nog wat doen vandaag??

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik had vandaag cursus, maar ze hadden het verzet en vergeten mij in te lichten :x
    Dus zijn we maar naar de stad geweest :D

7. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh lekker dan zeg dat ze dat even vergeten te melden..
    en nog wat gekocht of dat niet?

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Veuls te veul :D

De boys en ik hebben allemaal nieuwe schoenen en de boys hebben allebei een shortama gekregen.
    Had alleen maar dikke winterpyama's voor hen en dat werd een beetje te warm nu ;)

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh leuk leuk!
    Ik heb mn dochtertje vandaag gewoon in rompertje met een broekje in dr slaapzakje gelegd want tis idd een beetje te warm om nog laag over laag over laag te doen vind ik..
    tis wel geen dikke slaapzak hoor maar de temp in dr kamer is prima dus ik dacht dat is niet meer nodig..
    tis ook geen koukleum dat scheelt, vanaf dag 1 van dr geboorte altijd goed op temp t vroor dat het kraakte maar ze heeft geen een dag kruik nodig gehad ( was ook 4280 gram dat zal wel geholpen hebben haha)

nu is mn afstandbediening van de digitenne helemaal kapot! hij deed het al niet goed moesten hem bedienen zonder kapje en op de batterijen drukken anders deed ie niks, maar nu had de kleine hem te pakken gehad en helemaal natgezeverd en op elke knop waar ik op drukte ging hij uit pfff uit elkaar gehaald droog gemaakt maar het kwaad is al geschied.. krijg pas binne 3 dagen nieuwe gelukkig heb ik nog een ander kastje op zolder staan dat is dan wel geen recorder maar normale maar goed beter dan zonder afstandbediening een paar dagne..
    wel afkicken als je gewend bent om op te nemen en terugspoelen ..
    ik neem altijd desperate housewives op normaal op dinsdag maar dat kan dus vandaag niet snik...

verder loop ik net naar de schuur ik denk wat liggen hier allemaal veren.. kijk nog eens goed ligt er op t zand echt een kaalgeplukte vogel .. nou ja niet de vogel zelf maar volgens mij wel alle veren die erop zaten..
    alles vol veren joh.. zou ze die opgegeten hebben de poes of doen ze dat niet? is de eerste keer en zie geen restjes vogel zeg maar bah ...

ze had een paar dagen terug voor t eerst in 2 jaar tijd een muis gevangen.. en bracht hem zo naar binnen voor me ieeeeehh.. volgens mij gaat dr killerinstinct ineens werken nu ..
    maar voor mij hoeft het niet zo :S

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Wat is het rustig hier, iedereen druk bezig en aan het genieten van het mooie weer zeker :D

Was vandaag even bij van Asten geweest.
    Nu weet ik weer waarom ik daar nooit heen ga op zaterdag :$
    Man o man wat was het druk!

11. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @blondie nog wat gekocht bij van asten? daar is het meestal stik druk ja!

Hier een druk maar wel een leuke weekendje achter de rug! vrijdag avond me verjaardag geviert, gisteren even lekker naar de stad geweest. en vandaag zijn we naar het safari park geweest. me kleine jongen keek zijn ogen uit naar al die diertjes. vond het wel jammer want was me foto toestel vergeten. binnekort gaan we nog een keer en dan zal ik weleens een foto spammen.

Het is zeker lekker weer ja! baal alleen dat ik nog geen tuinstel heb. want onze oude hebben we in het oude huis laten staan. Nu zag ik een mooie set in folder van cranenbroek dus die gaan we volgende week even gauw scoren (als hij er dan nog is)

jullie nog wat gedaan dit weekend met het mooie weer???

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag :D

Ik heb het hele weekend verjaardagen gehad en volgende week ben ik zelf ook jarig.
    Deze hele maand heb ik sowieso wel 10 verjaardagen dus april is altijd erg hectisch.

Heb trouwens een heel gaaf felroze slaapzakje van Lief! gekocht :D

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik hoop dat ze het tuinstel nog hebben.

14. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @blondie Hier ook een drukke maand met verjaardagen! Aaaah schattig zon felroze slaapzak!

Deel Deze Pagina