Februari 2010 mama's 14; speciaal voor Juli!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Daar is 'ie dan, op de valreep..

Klets rustig verder dames, fijn dat deze aan Juli opgedragen mocht. :)

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dames, heel veel plezier een zaterdag met elkaar! en niet teveel roddelen he;) Wij stappen zo de auto in, zijn we morgen op tijd daar.

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Fijne vakantie Gup, geniet ook een klein beetje voor mij. ;)

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gup veel plezier!

Lila mooi gebaar voor juli!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zwaai! Voor het eerst in eeuwen ben ik er es op tijd bij met een nieuw deel :)

Mooi, een deel voor Juli! Een meisje dat voor altijd een plekje heeft in al onze harten.

6. Vanmorgen bij de VK weer goedgekeurd, ze schat ons meisje met 40 weken op 3700 gram tot aan 4000 gram (Sam's geboortegewicht). Een flinke dame dus.

Sam is ook weer goedgekeurd op het CB. Ze vond hem al erg ver in zijn ontwikkeling **trotse mama** en we hoeven pas weer over een jaar terug te komen. Score: 89cm en 12,4kg

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Jee Bloem, fijn om te horen altijd he? Renske was ook een flinke meid, werd gezien mijn bescheiden buikje (toen ook) gemiddeld geschat. 7 pond. Maar woog bijna 8. Vriendin van mij kreeg steeds groeiecho's omdat ze extreem slank is. En haar tweede was gewoon 4100 g bij de geboorte :D Ik vertrouw die metingen niet heel erg, maar schat zo in dat de kindjes niet ver uit elkaar zullen liggen.

8. Ja ze zei ook dat ik waarschijnlijk gewoon geen lichte kinderen baar wat ze wel bijzonder vond aangezien ik (niet zwanger!) 1,65 ben en 59kg dus niet heel groot of zwaar. Maar manlief is bijna 2mtr dus het zullen zijn genen wel zijn :D

Ik zei dat ik wel ongerust ben om overtijd te lopen omdat ik dan wel kans loop op een baby van zeker meer dan 4kg en wil graag zonder al te veel risico thuis bevallen. Dat begreep ze wel en wilde daarom (als het mogelijk is) beginnen met strippen vanaf 39 weken.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Wat fijn bloempje dat controle vk weer goed was!! Enn goed dat je het aangegeven hebt!! (ik ga ook echt niet over 40 weken, maar dat deed andere reden) Go Sam!! Terecht een trotse mama!!

Tuurlijk dragen we deze op aan Juli, zij hoort erbij net zoals alle kindjes en die nog komen gaan!! Knuff

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik neem ff een abbo alvast op dit nieuwe deel, speciaal opgedragen aan JULI

Tot vanavond?

XxX

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    alvast een abbo.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    een speciaal topic aan lieve kleine juli opgedragen een klein meisje die in onze harten is gesloten

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik mis de 'vind ik leuk' knop..

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hhm zin staat er een beetje raar haha maar het was vanaf de mobiel geschreven hihi.

Hoe is het met iedereen?

15. Hier goed, heb helemaal kriebels in mijn buik. Net met sam naar bed brengen gaf ik hem een kus en zeg (elke avond) mama vind jou heel erg lief. Slaat ie z'm armpjes om mijn nek en trekt me helemaal tegen zijn gezichtje aan! Zo lief!

Even daarvoor had ie ook al zo'n schattige actie, pakt zijn spaarpotje en zegt, mama helpen centjes betalen. Ahhh

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    aaa wat schattig zeg!! echt een smelt moment.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin doet dat ook als ik een kus krijg, met zijn handjes houd hij dan me gezicht vast zo lief... Als ik heb in bed leg, geef ik hem altijd een kus en zeg love you... dat zegt hij ook: losssuuuuu!! Zo lief!

Jaylinn kletst ook de oren van me hoofd. Vanavond zei ze: mama jij bent mijn allerbeste vriendje, mijn lieverdje *smelt*

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Deel 14.....voor de kleine Juli!.....de helderste ster die er schijnt!

@ bloempje:
    Fijn dat de check goed was!

En wat een lieverd, die sam!

@ gup:
    Fijne vakantie!

@ ......
    Ik ga naar bed, ben moe.....welterusten dames!

19. mammamia

mammamia Niet meer actief

Aaah wat schattig van sam! dan vergeet je gelijk dat ze soms ook stront vervelend kunnen zijn;)

Hier ook een heeerlijke dag gehad. Hij is eindelijk na 4 avonden weer normaal gaan slapen :D

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh wat een zoetje!! Ah... :)

Deel Deze Pagina