Mama's uit Zeeland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovemybabyboy, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik ben niet in Goes bevallen, maar heb wel een hele fijne ervaring...
    Toen een van mijn vliezen scheurde met 25 weken en ik veel vruchtwater verloor ben ik heel erg goed opgevangen in Goes. Ze hebben alles precies gedaan zoals het had gemoeten. Mede door hun enorm goede handelen hebben mijn kinderen het gered. Daar ben ik van overtuigd!!

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier ook een zeeuw, woon in Vlissingen.
    Maar ben geboren en getogen in Terneuzen
    Zat ook bij het andere topic, maar dat was niet echt actief meer

3. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL

Ik woon in Breskens.

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @corina, ja ik was ook actief op dat andere topic! jij bent 28/29 toch?

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Klopt ik ben 28, word in november 29

6. fijn om ook wel positieve verhalen te lezen uit goes!

kleintje is lekker druk aan het schoppen vandaag, wat een heerlijk gevoel!!

7. mama van j

mama van j Niet meer actief

Heey,

Hier nog een zeeuwse, omgeving schouwen duiveland :)
    Ik ben ook bevallen in Goes en heb er geen klachten over.
    Er werken superlieve mensen, op misschien 1 of 2 na hihi maar daar had ik toch niet veel mee te maken gelukkig ! De 1 kwam af en toe langs en de ander werkte voornamelijk snachts een paar dagen. Die was denk ik niet zo goed uitgeslapen en chagrijnig.
    Maar dan gaat het puur om de vriendelijkheid, het werk deden ze allemaal goed !
    Als ik weer in het ziekenhuis zou moeten bevallen, dan ging ik gewoon naar goes :)

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik kom uit Middelburg! En ben net bevallen van 2 heerlijke kereltjes!

9. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Zeeuwse meiden!

Hier nog een Zeeuw, ik kom uit Goes. Ben moeder van twee zoontjes en we hopen dat we een derde kindje mogen krijgen.

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoe is het met de zeeuwse mama's????

11. Het is maar een beetje stilletjes....
    Hier gaat het goed, gisteren voor de 3d echo geweest maar ons kindje lag met het gezichtje naar mijn rug dus mag morgenmiddag terug.
    Voel me erg goed, ben alleen nog steeds zo aant twijfelen waar ik wil bevallen.. geboortehuis, goes of terneuzen mmm
    Welk kraamzorgbureau hadden jullie?
    Ik heb vorige week de intake gehad van Dat.

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ohhh leuk 3d-echo!!! Heb ik niet gedaan want bij een tweeling werd al verteld dat de kans dat het lukt zo ontzettend klein is en ik was al te ver in de zwangerschap...
    Ik ben zelf in Goes bevallen en absoluut geen klagen gehad!

Ik had me ingeschreven bij de provinciale kraamzorg maar mijn kindjes hebben 2 weken op de kinderafdeling gelegen dus kwam ik alleen nog in aanmerking voor couveuse nazorg. De kinderafdeling raden mij TSN aan. Dit zijn kinderverpleegkundige die samenwerken met Take Good Care kraamzorg. Nou was super!!!

13. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier alles goed! Zit op het "wachtbankje". Volgende week weekend weet ik of het zover is of niet. Ik voel vanalles maar het kan net zo goed pms zijn.

Einad, leuk een 3d echo! Mocht ik zwanger worden van een derde kindje, lijkt het me ontzettend leuk om dat ook eens te doen.

Linnepinneke, gefeliciteerd met je twee kleine mannetjes! Was het een zware bevalling of viel alles mee? Bij mijn oudste ben ik ook in Goes bevallen, lieve meiden daar op de kraamafdeling. Gyn v.d Plas heeft toen mijn bevalling gedaan.

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Absoluut lieve meiden op de kraam! De weeën waren niet prettig maar kreeg om half 4 een prikje om ze op te vangen, had toen 4 cm ontsluiting. Na 10 minuten zakte ineens de hartslag van het onderste mannetje weg tijdens de weeën. Bleek dat ik ineens 8 cm ontsluiting had maar de situatie was zo beknellend voor het kleine mannetje dat ze zijn gaan rennen naar de OK met me, een spoedks dus... Mijn gynaecoloog tijdens mn bevalling was den Hertogh. Super gynaecoloog!!! Was dus niet de meest ideale bevalling maar mijn mannetjes zijn thuis en gaat super met ze! Dat vind ik een stuk belangrijker!!!

15. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje dat klinkt heftig zeg! Gelukkig is alles goedgekomen en heb je twee gezonde kleine mannen. Den Hertogh ken ik niet, is het een man of vrouw? Als ik weer zwanger zou raken wil ik terug naar v.d. Plas. Hoe gaat het met jou? Ben jij weer een beetje hersteld? Is het zwaar om twee babietjes te verzorgen?

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat is een vrouw, heeft een beetje een duits accent. Ze zit normaal in Vlissingen.
    Tis wel ff wennen ja van geen kindjes naar 2. Is ook niet altijd goed voor mn wond want af en toe blijf je lopen terwijl ik ook rust moet houden... En dan heb ik daar 's avonds weer last van, niet echt handig dus...

17. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja da's waar ook, Goes en Vlissingen zijn samengegaan. Voor jou is het dubbelop. Van geen naar één vond ik ook wennen. Kan me voorsellen dat je moeilijker rust kan nemen, heb je geen familie die je wat kunnen helpen? Zeker in jou geval is het belangrijk dat je 's middags nog even plat gaat. Maar ik snap het wel, het is ook zo leuk om voor je kleintjes te zorgen en ja dat merk je dan 's avonds.

18. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Hallo mede-zeeuwen ;)

Hier ook een zeeuwse mama van een grote knul van bijna 7jr en een ukkie van 5 maanden.

Ben van beide in Goes bevallen, de eerste bevaling was echt hel op aarde, daarom zag ik enorm tegen de bevalling van mijn jongste op!
    Maar die is echt enorm meegevallen!

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Gelukkig wel familie die me komt helpen maar ben wel een beetje dwars, t zijn mijn kids dus wil het zelf ook kunnen doen haha maar gelukkig kan ik tijdens de voedingen ff lekker op de bank liggen!

@deedtje Hoi! Leuk nog een zeeuwse mama!

20. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Deedtje! Gefeliciteerd met je zoontje Finn. Bij wie ben jij bevallen in Goes?

Haha welnee joh! Is toch geen dwarsigheid? Tuurlijk zorg je het liefst lekker zelf voor je mannetjes! Geef je bv?

Deel Deze Pagina