MaaikeS, ja tis wel zwaar maar zo ontzettend leuk!!! Ze beginnen nu echt naar alles te kijken en ze vinden elkaar ook erg interessant haha Spannend, 2 dec de echo!!! Ben heel benieuwd!!! Moet je met een speciale reden naar het zh??? Vind het wel een erg fijne kraam en kinderafdeling in Goes, heb daar een hele gezellige tijd gehad!!!
Hoi Linnepinneke, Ja Goes is fijn he! heb er ook al hele fijne dagen gehad hoor.... Bij de 1e zwangerschap heb ik in het ziekenhuis gelegen vanaf 22 weken ivm prematuur weeen en continue bloed verlies. Uiteindelijk pas op 41 weken bevallen bij v.d Plas. En bij de 2e zwangerschap ben ik op 40 weken ingeleid, wat uitgelopen is op een uitgezakte navelstreng, toen heeft Dokter Snuijf een spoedKS gedaan. Ik liep eerst hier bij de huisarts met mijn 1e zwangerschap, huisarts is ook verloskundige dat heb je hier op het dorp nog Maar met die prematuur weeen enz hebben ze me naar de Gynea gestuurd, en 2e zwangerschap dacht de verloskundige dat het een BBZ was, dus was met spoed naar Goes gestuurd, maar bleek uiteindelijk goed te zitten, maar toen zij de Gynea van blijf maar hier onder controle. Groetjes Maaike!
Snuijf heb ik een week voor mijn bevalling gehad toen ik 's avonds ineens bloedverlies had... Aardige vrouw! den Hertog heeft mijn bevalling gedaan (vrouw met duits accent) Maar da's heftig! Vanaf 22 weken in het zh liggen!!! Zou er niet aan hebben moeten denken, maar goed als het moet dan moet het haha Ben zo benieuwd naar je echo 2 dec!!!
Goedemorgen dames! Wat fijn om te lezen dat jullie zo positief zijn over Goes, dat vind ik erg geruststellend omdat ik veel negatieve verhalen had gehoord en hierdoor erg ging twijfelen... Ben benieuwd of ik de 40 weken ga halen, mijn suikers blijven een beetje hoog Donderdag een gesprek met Gyn M, ik vind hem alleen niet zo heel erg prettig, niet sympathiek.. Maar misschien is dat inmiddels veranderd. Maaike, hoop dat het snel 2 dec is, altijd weer spannend de echo.. Je hebt ook niet de makkelijkste zwangerschappen gehad! Hoop dat het nu allemaal goed verloopt, zeker omdat je nu twee kleintjes hebt! Ik heb maandag een groeiecho, hoop dat ons kindje niet teveel voorloopt. Linnepinneke, heb je nu verlof en moet je straks weer aan het werk of ben je thuisblijfmoeder? lijkt me best wel moeilijk als ik straks mijn kindje achterlaat..
Hoi Einad, welke Gyne bedoel je ? ken er 2 met een M...een belg en een nederlander...De nederlander M vindt ik heel aardig....is ongeveer de buurman van mn schoonouders.... ken hem goed! en die belg tja...dat kan ik begrijpen dat je die niet zo mag. Linnepinneke, ik had den hertog ook toen ik met de vermoedenlijke bbz naar goes gestuurd werd, zij heeft bevestigd dat het niet zo was, en later heb ik haar ook nog wel is voor controle gehad, een zeer lieve vrouw! Ja ken bijna alle gynes zo´n beetje.....hahahha maar ja als je zo lang in het ziekenhuis ligt zie je ze allemaal wel voorbij komen, en na mijn spoed ks was ik min of meer het gesprek van de dag...hoeveel doktoren ik toen wel niet rond mn bed heb gehad in die dagen.... Zo ga zo even bloed laten prikken in goes, had wat formulieren gehad van de huisarts. Ook omdat ik zo missenlijk ben, en echt meer moet gaan eten en drinken, heb nu ook tabletjes gehad...van de week was mijn urine ook niet goed, en als die tabletjes niet werken moet ik terrug komen bij de huisarts, maar ik kijk het nog een dagje aan! Fijne dag allemaal
Einad, heb nu nog 7 weken verlof maar heb echt geen zin om te gaan werken... Tis dat het financieel niet haalbaar is om het eerste jaar thuis te blijven anders had ik dat zeker gedaan!!!! Ik heb ook alle gyn's gehad maar welke met een m heb je? Me of Mo, die laatste ben ik erg blij dat ik hem niet bij de bevalling had!!! @MaaikeS, wat voor pilletjes heb je gehad? ik had ook pillen tegen de misselijkheid want het was zo ontzettend erg! als ik op een dag een kopje soep en een boterham kon binnenhouden was t veel zeg maar...
Me is echt een hele lieve Gyne! Die heeft gezorgd dat ik al heel snel na de spoedKS weer naar huis mocht Ik slik trouwens emesafene tegen de missenlijkheid! Vandaag een nieuwe buggy gekocht voor de oudste! Een Quinny zapp...van kinderwagen hebben we ook een Quinny en nu de bijpassende buggy! helemaal happy! En ze zat er heerlijk in, net een prinsesje! Ook nog even lekker wezen shoppen in Vliss, wat nieuwe kleren voor ons allemaal, en nog wat kleine dingetjes, nog wat cadeautjes voor de oudste in haar schoen, en een nieuwe slaapzak voor de kleinste...en zo nog wat dingetjes! Toen lekker naar huis gegaan (door de sneeuw ) En gegeten, en toen de kindjes naar bed! Ze waren bekaf, maar hebben een hele leuke dag gead en daar doen we het voor !
Ja Me is een hele leuke man!!! Mijn controles in het zh zijn begonnen met een gyn die tijdelijk was, daarna 1x Mo. Nou daar was ik heel snel klaar mee!!! Ik heb gelijk gevraagd of ik naar een andere mocht, toen kwam ik bij Den Hertog uit. Zij heeft me naar leiden doorverwezen ivm TTS (syndroom wat 1-eiige tweelingen kunnen ontwikkelen wat direct gelaserd moet worden, had dit gelukkig niet) en daarna kwam ik bij Me uit! Geweldige man!!! Emesafene heb ik ook gehad! Bleef net zo misselijk maar kon iig iets binnen houden!!! Ik ben vandaag voor het eerst bij het cb geweest, nou de kereltjes zijn reuze gegroeid!!! Noah woog bij geboorte 1910 gram, nu 4030. Kyan woog 2280 en nu 4180! En dat in 8 weken pfff de tijd en gewichten gaan hard hahaha Ze waren het alleen niet zo met de prikjes eens, zo zielig!!!
Wat zijn je mannetjes goed gegroeid zeg!!!! goede eters ? Geef je bv of fles ? ik heb de eerste 8 weken bv gegeven en ben toen overgegaan op fles! Ja Mo is echt niet fijn, heb hem 1x gehad maar niks voor mij hoor! 2dec mag ik bij vd.plas die heeft de bevalling van de oudste ook gedaan! Vindt overigs de mannenlijke gynea SL ook heel lief, ken hem redenlijk goed. komt voor onbekende misschien wat anders over als dat hij is, maar zn hart zit op de goede plek Ben wel heel benieuwd wie dit keer de bevalling mag doen, ik vindt alles best zolang als ik maar niet de VK heb die ik de laatste keer had in het ziekenhuis...want die heeft mij dus heel de bevalling niet serieus genomen toen ik zei dat er iets niet goed was (de uitgezakte navelstreng) want er was al een zware dip sochtends net voor ik voor de epidurale mocht...en daarna bleef de hartslag niet stabiel en ik heb continue geroepen er is iets niet goed...maar de VK gaf er verder niks om.....weet wel dat er een paar dagen na mijn bevalling nog een overleg is geweest in het ziekenhuis met gyneas van daar en Vk´s ook van de dorpen om dit te voorkomen in de toekomst..... Tja wat betreft de emesafene.....ben nog steeds missenlijk maar eet tenminsten weer wat...
Hoii Ik ken idd ook twee gyns met de M, ff niet aan gedacht zwangerschapsdementie Bedoelde de belgische Mo, controles waren gelukkig goed. Binnen 5 min stond ik weer buiten. Bij de diabetesvpk ben ik nog steeds een twijfelgeval, nu tot maandag weer bloedsuikerprikken. Maaike, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Gelukkig kan je weer een klein beetje eten.. Hoop dat je bloeduitslagen goed zijn! Linnepinneke, kan me zo goed voorstellen dat je geen zin hebt om te gaan werken straks.. ik moet nog bevallen en kijk er al tegenop om straks weer aan het werk te moeten. Jammer dat we niet het 1e jaar thuis mogen blijven, in sommige landen is dit wel het geval volgens mij. Heb je trouwens pas een fotoshoot laten doen van je kindjes? Ik heb een fotograaf op mijn hyves en bij de nieuwe foto's stonden dezelfde namen als je kindjes, ook een tweeling.. Twee hele knappe lieve ventjes!
MaaikeS, Ik geef de fles... Met 2 baby's zag ik bv niet zitten... Maar ze groeien er heerlijk op! Noah is verdubbeld in gewicht en Kyan bijna Sl is idd ook een hele leuke gyn! Ik was een week voor mn bevalling 2 daagjes opgenomen ivm klein beetje bloedverlies, verlies slijmprop en 2 cm ontsluiting... Van hem mocht ik weer naar mn eigen bedje toe Einad, Ja dat zijn mijn jongens!!! Heb op mijn hyves evt ook nog andere foto's staan van ze! Ook van toen ze net geboren waren! lindaatjuh1986.hyves.nl En in welke landen mag je zolang thuis blijven??? Moet dan mss toch maar eens gaan verhuizen hahahahaha Hier zijn de kereltjes strontverkouden... Echt zielig!!! Normaal huilen ze helemaal niet veel maar nu wel, snap het wel hoor en gebruik nu luuf maar toch eens kijken voor wat anders!
Hey Lin, als je het goed vindt voeg ik je toe op hyves, misschien wel gezellig Ik ben ook een echte thuisblijf mama, mijn ventje werkt bij het loodswezen in vliss...dus kon ik lekker thuis blijven!
Ik heb je geaccepteerd!!!!! Gezellig nog een mama van 24!!! En ben jaloers op je hahaha, lijkt me fantastisch om bij mn mannen te blijven!!!
haha inderdaad jij bent ook nog een jonge mama ik vindt het heerlijk om jong al mama geworden te zijn! Ik was 21 toen ik zwanger werd van Angela, en goed 1,5 maand na haar geboorte 22, en ik was 23 toen ik zwanger werd van Evelien en nu met mn 24e zwanger van de 3e . Maar ik vindt het echt heerlijk, geniet er volop van! Alleen het thuis blijven gaat ook wel is vervelen hoor...elke dag dezelfde routine, dus als manlief vrij is, dan vinden we het ook heerlijk om er lekker op uit te gaan met zn alle!
Ik ben er ook blij mee!!! Lekker actief van mn kindjes genieten!!! Mijn kerels zijn precies een week voor mn 24ste verjaardag geboren! zaterdag zijn ze alweer 2 maanden oud pfff het gaat zo snel haha
ja wij zeiden het ook gisteren...maandag over een week is de kleinste ook alweer 5maanden...het gaat echt ontzettend hard! het brabbelen het lachen, in de box draaien als een draaitol, nu af en toe al een hapje groente of fruit...voor ik het weet zit ze aan de boterham...jammer dat de baby tijd zo snel gaat....maar ja elke leeftijd heeft zn charmes!
Ik ben nog steeds aan het wachten op de eerste lachjes... Ze proberen het wel maar het is nog net niet helemaal haha maar goed dat kan wat langer duren omdat ze 5 weken te vroeg geboren zijn... Moest vanavond met Noah naar de huisartsenpost Hij heeft een liesbreuk, als hij er geen last van heeft moet ik 22 dec naar de ka... Krijgt tie wel pijn of nog een aantal andere dingen moet ik eerder bellen, hij moet sowieso wel geopereerd gaan worden want da's de enige manier om er vanaf te komen *snik snik* arm ventje
Beterschap met je ventje! Hopenlijk verloopt de operatie vlekkenloos, en is hij er snel vanaf! En de eerste lachjes komen wel, zoals je zelf zegt, ze zijn zowiezo te vroeg geboren, dus dat komt nog wel! Alles op zijn tijd!
@roodkapje, was jij toevallig vanmiddag bij de AH in vlissingen? bij baskenburg?? ik zag iemand lopen met een meisje en dacht even dat jij het was??