Mama's uit Zeeland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovemybabyboy, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Dames,

Sorry dat het even stil was..

Maaike, hoe voel je je? Heb je al uitslag van de bloeduitslagen? Echt fijn om zo'n jonge moeder te zijn! Ik ben ook nog niet oud maar had het graag een paar jaar eerder willen zijn, maar nu is het ook goed!

Linnepinneke, heb de foto's gezien op je hyves, wat een heerlijke mannetjes! Wel zielig dat Noah een liesbreuk heeft, hoop dat hij er geen pijn aan krijgt! Wat vervelend dat hij eraan geopereerd moet worden, dat lijkt me zo erg om je kindje zo te moeten overgeven voor een operatie.

Brenjomi, leuk om je hier weer even te zien! Zie dat je een zoontje hebt gekregen, gefeliciteerd! Wat een leuke naam ook!

Vandaag weer controle gehad en donderdag weer, ook nog even met gyn ME gesproken, heeft me wel een goed gevoel gegeven.
    Hoef gelukkig geen insuline te gaan spuiten en 40 weken gaan het ook niet worden.

Ik zal als jullie het goed vinden jullie toevoegen op hyves!

Liefs

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Gezellig heb je geaccepteerd :D
    Moest echt even denken hoor....had jouw naam nooit verwacht achter forum naam einad!
    Maar hopenlijk blijft het goed gaan de laatste loodjes!
    zet hem op je kan het :)

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hey Einad,

natuurlijk heb ik je geaccepteerd!!! Yippie, nog een jonge mama!!! Blij dat je bezoek bij Me wel bevallen is! Vindt ik echt een leuke gyn!!! Je hoeft idd nog maar ffies, ben zo benieuwd wat het gaat worden en natuurlijk ook de naam!!!

MaaikeS, jij mag ook bijna weer een echo! Wel laten weten hoe het was he!!!

4. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Tuurlijk laat ik weten hoe het was :p
    Vandaag een lekker drukke dag gehad, dus weinig tijd om er echt bij stil te staan...morgen nog een dagje hopenlijk ook druk gevuld, en dan is het zo donderdag ochtend 9.15!
    mn ventje heeft zn 1e nachtdienst vrij genomen zodat hij erbij kan zijn :D Eigenlijk moest hij woensdag op donderdag nacht beginnen maar nu pas donderdag nacht ;)

Fijne avond nog allemaal!

5. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ohhh spannend!!! Fijn dat tie mee gaat!!! Ik was trouwens ook altijd blij als mn echo vroeg gepland stond!!! Ik sliep al niet lekker de avond ervoor en dan was ik er maar weer vanaf haha Heb de 2 echoscopistes wel goed leren kennen in vlissingen haha was er bijna iedere week!!! Is niet gebruikelijk maar t zh had orders gekregen van het LUMC haha, zo vervelend voor mij... Iedere week mn kindjes moeten zien vanaf 20 weken hahahaha

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    hahahahahaha vervelend he!!! om ze elke week te mogen zien :D
    Bij Angela was het ook wekenlijks en dagenlijks ctg...... maar ja lag toen in het ziekenhuis....hahahaha!
    Bij Evelien viel het wel mee op zich...ging volgens het normale schema eigenlijk...alleen op het einde wat vaker een ctg en echo omdat ik ook wel weer wat aan de vroege kant weeen had daarom met goeie 39 weken ingeleid wat dus uitliep op de spoedKS

Wel bij alle 2 de meiden een vroege eerste echo rond de 6,5 bij Angela wist ik niet hoe ver ik zwanger was...en kreeg ik de eerste echo...was alleen vruchtzakje te zien, kreeg ik de mededeling zal een miskraam worden, als je niet gaat bloeden kom over 2 weken maar terrug...2 weken later bleek ik 8 weken te zijn... ;)

En bij Evelien kreeg ik met 6,5 week een 1e echo omdat ik wat pijn had en ze dachten aan een BBZ, wat dus ook niet zo bleek te zijn...maar toen wel op 6,5 7 8 10 en vanaf toen om de 3 weken echo :) Ben benieuwd hoe vaak ik nu een echo krijg...en natuurlijk de pret echo nog :p

7. Linnepinneke, ben heel erg benieuwd wie er zal zijn als ik moet gaan bevallen..hoop niet die Mo. Wel fijn dat je zoveel echo's hebt gehad! Geen straf om zo vaak naar je kindjes te mogen kijken!

Maaike, Wat spannend morgen! Ik ga voor je duimen, hoop dat je een lekkere drukke dag hebt vandaag!

Wilden jullie het geslacht van jullie kindjes weten trouwens of hebben jullie het als verassing gehouden?

Ik mag morgen weer aan de ctg en naar de vk.
    Zijn jullie bekend met inleiden van gel?

Fijne dag vandaag!

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik had met 17 weken een afspraak bij Mo en ik wilde het zo ontzettend graag weten! Dus ik gevraagd of hij wilde kijken... Niet dus he, moest maar wachten tot de 20 weken echo, GRRRRR... Toen ik uit het ziekenhuis kwam heb ik een echocentrum gebeld voor een pretecho, kon 's avonds nog terecht en ik wist toen dat het 2 jongens waren! Wilde het zo graag weten want ik wilde een echte jongens of meisjes kamer... Heb het ook iedereen verteld, kan mn mond daar toch niet over houden haha alleen de namen hebben we echt voor iedereen geheim gehouden!
    Ervaring met inleiden heb ik niet, bij mij zijn met 34+6 weken spontaan mn vliezen gebroken

9. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wat een eik** die Mo zeg...... Ben zo blij dat ik niks van doen heb met hem :p"

Bij Angela wou ik zeker weten wat het werd, wist het al met 16weken Dr slothouber had toen gekeken.

Bij Evelien wou ik het eerst niet weten, en toen wel...maar het was tegenstrijdig de een zei meisje de andere jongetje...dus ik echo centrum in roosendaal gebelt, en die konden heel duidenlijk zien een meisje :D

En ook nu willen we het wel weten....is wel makkenlijk ivm de kaartjes,kleding enz.

Wat betreft inleiden...weet er het eea vanaf...maar van Gel inbrengen niet. Ik had bij Angela 3cm en bij Evelien 4cm toen ze begonnen...kreeg bij alle 2 een ruggenprik en weeenopwekkers via het infuus. hoefde bij mij dus niks meer te verweken ;)

Weet wel dat mijn achterbuurvrouw Gel heeft gehad die is op dezelfde dag als mij ingeleid en 4uurtjes na mij bevallen zij had een bevalling van 20uur...inclusief een paar x gellen dan

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb je t ook aan mensen verteld wat het geslacht werd???

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Bij Angela wel...kon mn mond niet houden :) en bij Evelien wist niemand het...naja mn schoonouders en eigen moeder dan....:D
    en dit keer wil ik het helemaal stil houden ;)

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Jammer hahaha moet ik nog +/- 32 weken geduld hebben hahahahahaha

13. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Vandaag de 1e echo gehad, Vruchtzakje was mooi op groei maar inhoud was heel moeilijk te zien maar ja lag ook diep net als Anegla, en ben 6w en 1 dag nu....was bij de 1e zwangerschap ook op 6weken alleen een vruchtzakje mooi op groei maar geen inhoud en 2 weken later een mooi kindje met kloppend hartje...nu dus over 2 weken weer terrug, maar moest me geen zorgen maken van de gynea...ze zou niet in zien waarom het nu fout moet lopen, omdat het precies overeenkomt met mn zwangerschapsduur, cyclus van 32 dagen....had hem zelf berekend op 28 dagen...maar ja heb altijd een cyclus van 32 dagen....dus klopt allemaal precies!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Helemaal super om te horen!!! Fijn dat t allemaal goed gaat!!!

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ben gisteren met Noah nog naar mn eigen huisarts geweest, volgens hem heeft meneertje helemaal geen liesbreuk maar een waterzakbreuk... Ff afwachten wat de kinderarts 22 dec te vertellen heeft!

16. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    jeetje zeg...de ene dokter zegt dit de andere dat! Hoop dat het snel 22Dec dan krijg je duidenlijkheid!
    Sterkte in ieder geval

17. Hoi Dames,

Ben een beetje afwezig.. beetje gespannen omdat de datum steeds dichterbij komt!

Maaike, las dat je nog een beetje onzeker was over je echo! Hoop dat alles goed zit en je niet zo lang hoeft te wachten op de volgende echo!

Linnepinneke, wat vervelend die onzekerheid.. vind eigenlijk dat je ook best nog wel even moet wachten! die wachtlijsten.. :s

Hebben jullie sinterklaas gevierd?
    Ik en mijn man hebben er niks aan gedaan... volgend jaar is dat wel anders :)
    Fijne week!!

18. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Sinterklaas heeft dit huisje dit jaar over geslagen haha De kereltjes snappen het toch nog niet... Laat staan dat ze besef hebben dat ze handjes en voetjes hebben whahahaha ik heb gisteren lekker mijn kerstboom gezet!!! Vind ik altijd erg gezellig!!!
    Nou de afspraak voor de 22ste stond al want de mannen moeten hun eerste levensjaar iedere 6 a 8 weken bij de kinderarts komen om te kijken hoe ze zich ontwikkelen. Dat komt omdat ze prematuur en dysmatuur waren, heb wel ff gebeld voor de zekerheid maar zolang het niet in de weg ging zitten of enorm ging groeien was de 22ste prima!
    Heb je een datum gekregen dat je kindje gehaald word of is het echt afwachten voor je???

19. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Inderdaad einad...ben toch stiekem nog wel iets onzeker...al zag het er wel goed uit hoor, precies goed voor de datum enz....en heb het bij Angela ook gehad ;) maar ga er vanuit dat het ook allemaal goed is hoor!

Wij hebben niet echt aan sinterklaas gedaan, Angela heeft wel een paar keer haar schoen gezet, en vrijdag is sinterklaas op de peuterspeelzaal geweest.

We doen uiteraard wel aan kerst, niet dat ze dat zal snappen, maar ja dat is bij ons een groot familie feest, op kerstavond is het altijd pakjes bij mijn schoonouders, 1e kerst eten we dan ook bij hun, en 2e kerst gaan we gewoon thuis lekker eten of uit eten nog geen idee,
    man lief heeft eergisteren pas te horen gekregen dat hij met kerst vrij is! een collega wou ruilen...zij deed toch niet aan kerst!

Straks even naar de huisarts....als je het woord ongeluk hoort...denk dan maar aan mij...de laatste maanden :( nu waarschijnlijk mn knie verdraait ofzo...kan mijn been niet meer buigen, en de pijn wordt alleen maar erger in mijn knie...ook het gebied wat pijn doet wordt erger...maar durf niet echt wat te nemen ivm de kleine. dus straks maar kijken wat de huisarts zegt

Vanmiddag komt mijn moeder nog even met haar vriend met wat cadeautjes voor de kids nog voor sinterklaas, die belde gisteren! Dus wordt nog een gezellige middag.

Einad hoe is het bij jou, ik ben ook wel benieuwd of je een datum hebt of je kindje gehaald wordt ja of nee....

fijne dag allemaal dames!

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoe is het met je knie afgelopen maaike???

Deel Deze Pagina